اقتباسی آزاد از «بوف کور»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر اسکندری کارگردان فیلم سینمایی داستان سیاوش ضمن خوشامدگویی و تشکر از حاضرین در سالن گفت: برای اکران این فیلم در گروه سینمایی هنروتجربه تشکر می کنم. علاقه داشتم فیلم اقتباسی بسازم و داستان سیاوش را ساختم این اثر برداشتی آزاد از داستان «بوف کور» است. ملیشیا مهدی‌نژاد یکی از بازیگران

کد خبر : 333257
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۹
اقتباسی آزاد از «بوف کور»



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر اسکندری کارگردان فیلم سینمایی داستان سیاوش ضمن خوشامدگویی و تشکر از حاضرین در سالن گفت: برای اکران این فیلم در گروه سینمایی هنروتجربه تشکر می کنم. علاقه داشتم فیلم اقتباسی بسازم و داستان سیاوش را ساختم این اثر برداشتی آزاد از داستان «بوف کور» است.

ملیشیا مهدی‌نژاد یکی از بازیگران فیلم «داستان سیاوش» نیز بیان کرد: بسیار خوشحالم بعد از ۷ سال این فیلم اکران شد. فیلمنامه اثر برایم جذاب بود چرا که این نقش توسط بازیگران خانم کمتر نقش‌آفرینی شده است.

یاور احمدی‌فر دیگر بازیگر «داستان سیاوش» نیز گفت: خدا را شکر این فیلم به ثمر رسید و خستگی همه رفع شد. برای این فیلم بسیار زحمت کشیده شد اما زمان اکران آن بسیار طولانی شد. امیدوارم کارهای بعدی با موفقیت و سریع‌تر انجام شود.

بازیگرانی همچون مجید مظفری، ترلان پروانه، آناهیتا درگاهی، ملیشیا مهدی‌نژاد، بیتا خردمند، صحرا اسدالهی، یاور احمدی‌فر، علی افشاری و محمدعلی ساربان در این اثر به ایفای نقش پرداختند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده؛ سیاوش یک نویسنده است که سال‌ها پیش به جرم قتل همسرش دستگیر و اعدام شده است. پس از گذشت چند سال آنیتا دخترِ سیاوش در پی کشف سوال‌های خود از این اتفاق است.

فیلم «داستان سیاوش» از روز چهارشنبه ۲۴ اسفند بصورت آنلاین توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و از طریق سایت هاشور اکران می‌شود.

۵۷۲۴۵



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.