اقامت کارآفرینی انگلستان – موسسه حقوقی سام

[ad_1] اقامت کارآفرینی انگلستان، راهی را برای افراد فراهم می کند تا کسب و کار خود را در انگلستان ایجاد و توسعه دهند. هدف ویزای اقامت انگلستان، جذب افراد مبتکری است که می توانند به رشد اقتصادی انگلستان و ایجاد فرصت های شغلی کمک کنند. از طریق اقامت کارآفرینی در انگلیس، افراد می توانند ویزا

کد خبر : 469566
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
اقامت کارآفرینی انگلستان – موسسه حقوقی سام

[ad_1]

اقامت کارآفرینی انگلستان، راهی را برای افراد فراهم می کند تا کسب و کار خود را در انگلستان ایجاد و توسعه دهند. هدف ویزای اقامت انگلستان، جذب افراد مبتکری است که می توانند به رشد اقتصادی انگلستان و ایجاد فرصت های شغلی کمک کنند. از طریق اقامت کارآفرینی در انگلیس، افراد می توانند ویزا دریافت کنند که به آنها امکان می دهد ایده های تجاری خود را کشف کند. حتی به بودجه و پشتیبانی دسترسی داشته باشند و از بازار پر رونق انگلستان بهره ببرند.

با انتخاب اقامت کارآفرینی انگلستان، افراد می توانند از اقتصاد قوی، نیروی کار ماهر، محیط کسب و کار مطلوب و دسترسی به پایگاه مشتریان متنوع این کشور بهره مند شوند. اما شرایط و ضوابط دریافت ویزای اقامت در انگلستان چیست؟ مزایای دریافت این نوع از انواع اقامت در انگلستان چیست؟ مقدار هزینه لازم برای دریافت ویزای اقامت چگونه محاسبه می شود؟ این ها از مهمترین مواردی است که ما سعی کرده ایم در این مقاله از سام ویزا آنها را مورد بررسی قرار دهیم. پس اگر قصد دریافت ویزای اقامت در انگلیس را دارید این مقاله را تا انتها بخوانید.

شرایط اخذ اقامت کارآفرینی در انگلستان

برای اخذ اقامت کارآفرینی در انگلستان، شرایط خاصی وجود دارد که باید رعایت شود. برای دریافت ویزای اقامت انگلستان شما باید یک طرح تجاری قابل اجرا و نوآورانه داشته باشید. این طرح باید سرمایه گذاری تجاری پیشنهادی شما را مشخص کند و پتانسیل آن را برای رشد و ایجاد شغل در انگلستان نشان دهد. این طرح باید به خوبی مورد تحقیق قرار گیرد و شامل تجزیه و تحلیل بازار، پیش بینی های مالی و یک استراتژی روشن برای اجرا باشد. علاوه بر این، شما باید سایر شرایط مربوط به مهارت زبان انگلیسی و توانایی خود را برای حمایت مالی در طول اقامت خود در انگلستان رعایت کنید.

پس از تایید طرح شما می توانید شرکت خود را ثبت نموده و در شرکت خود به عنوان نیروی کار از روشskilled worker  شروع به فعالیت نموده و اقامت کاری انگلستان را از این طریق دریافت نمائید. لازم به ذکر است بدانید در روش کارآفرینی و ثبت شرکت استخدام یک فرد انگلیسی الزامی است. شما حتی می توانید برای مدت زمان پاره وقت نیروی کار انگلیسی را استخدام نمائید. همچنین شایان ذکر است که شرایط و ضوابط اقامت کارآفرینی انگلستان در معرض تغییر است و توصیه می‌شود برای دریافت به‌روزترین و دقیق‌ترین اطلاعات در مورد الزامات خاص و فرآیند درخواست، با کارشناسان مجرب سام ویزا مشورت کنید.

مراحل اخذ ویزای کارآفرینی انگلیس

اقامت کارآفرینی در انگلیس- موسسه حقوقی ساماقامت کارآفرینی در انگلیس- موسسه حقوقی سام

اخذ ویزای کارآفرینی انگلستان شامل مراحل مختلفی است. ابتدا باید درخواستی را به وزارت کشور انگلستان ارسال کنید. این شامل ارائه مدارک لازم مانند گذرنامه معتبر، شواهد وجوه سرمایه لازم و یک طرح تجاری دقیق است. طرح کسب و کار باید ایده کسب و کار نوآورانه، تحقیقات بازار، پیش بینی های مالی و اینکه چگونه کسب و کار شما در انگلستان شغل ایجاد می کند را به نمایش بگذارد.

یکی از مراحل کلیدی در این پروسه، اخذ تائیدیه از یک نهاد تایید کننده است. نهاد تأیید کننده طرح کسب و کار و ایده کلی کسب و کار شما را ارزیابی می کند تا مشخص شود که آیا معیارهای لازم برای تأیید را دارد یا خیر.

  • آزمون کارآفرین واقعی

به عنوان بخشی از فرآیند دریافت ویزای اقامت کارآفرینی انگلستان، باید نشان دهید که یک کارآفرین واقعی هستید. مرحله آزمون کارآفرین واقعی، شامل ارائه شواهدی از تجربه تجاری قبلی، صلاحیت ها و یک طرح تجاری جامع است. وزارت کشور اعتبار شما را ارزیابی کرده و تعیین می کند که آیا شما مهارت، دانش و تعهد لازم برای ایجاد و اجرای موفقیت آمیز یک کسب و کار در انگلستان را دارید یا خیر.

شما باید به بودجه کافی برای حمایت از خود و افراد تحت تکفل خود در طول اقامت خود در انگلستان دسترسی داشته باشید. بودجه مالی مورد نیاز بستگی به شرایط شما دارد، مانند اینکه آیا شما از داخل یا خارج از انگلستان درخواست می دهید و اینکه آیا افراد تحت تکفل دارید یا خیر.

  • مهارت زبان انگلیسی

برای دریافت ویزای اقامت کارآفرینی انگلستان، شما باید در زبان انگلیسی مهارت لازم را داشته باشید. مهارت زبان انگلیسی خود را می توانید با ارائه مدرکی مبنی بر قبولی در آزمون زبان انگلیسی تایید شده یا با نشان دادن مدارک تحصیلی شما، مانند مدرکی که به زبان انگلیسی تدریس می شود، نشان دهید.

  • اجازه اقامت بیومتریک (BRP)

هنگامی که درخواست ویزای اقامت انگستان شما تایید شد، در پاسپورت شما یک کد نوشته می شود که به شما اجازه ورود به انگلستان را می دهد. ظرف 10 روز پس از ورود، باید مجوز اقامت بیومتریک (BRP) خود را از یک شعبه اداره پست تعیین شده در انگلستان دریافت کنید. BRP به عنوان سند رسمی مهاجرت شما عمل می کند و حق شما را برای اقامت و کار در انگلستان تایید می کند. توجه داشته باشید شرایط درخواست اقامت کارافرینی انگلستان روز به روز تغییر می کند. پس بهتر است قبل از درخواست آن، با متخصصان این حوزه در سام ویزا مشورت کنید تا بهترین و درست ترین تصمیم را بگیرید.

  • نحوه ارائه بیزینس پلن برای کارآفرینی در انگلستان

ارائه طرح کسب و کار برای اقامت کارآفرینی در انگلستان مستلزم آمادگی دقیق و ارتباط موثر است. در این مرحله به موارد زیر دقت کنید:

  • شروع مناسب و مختصر

پلن بیزینس خود را با یک خلاصه مختصر و قانع کننده شروع کنید که یک نمای کلی از ایده کسب و کار شما ارائه می دهد. نکات کلیدی برنامه خود از جمله فرصت بازار، پیشنهاد ارزش منحصر به فرد خود، و پتانسیل رشد و سودآوری را در این پلن مشخص کنید. مفهوم کسب و کار، محصولات یا خدمات و بازار هدف خود را به وضوح توصیف کنید. توضیح دهید که چگونه کسب و کار شما مشکلی را حل می کند یا نیازی را در بازار برطرف می کند. جزئیات مربوط به صنعت، رقبا، و مزیت های رقابتی یا نقاط فروش منحصر به فردی که کسب و کار شما دارد ارائه دهید.

  • بررسی بازار هدف

بازار را به صورت کامل تحقیق کنید و نتایج خود را ارائه دهید. مخاطبان هدف، نیازها و رفتارهای خرید آنها را شناسایی کرده و پتانسیل رشد بازار هدف خود را ارزیابی کنید. اطلاعاتی در مورد رقبای خود، نقاط قوت و ضعف آنها و نحوه برنامه ریزی برای متمایز کردن خود در آن بگنجانید.

  • بررسی بازاریابی و وضعیت فروش

رویکرد بازاریابی و فروش خود را مشخص کنید. استراتژی قیمت گذاری، کانال های توزیع و فعالیت های تبلیغاتی خود را شرح دهید. توضیح دهید که چگونه مشتریان را جذب و حفظ خواهید کرد زیرا این ها بر اعتبار شما می افزایند. نحوه ساختار کسب و کار شما از جمله نقش ها و مسئولیت های اعضای کلیدی تیم را توضیح دهید. در مورد تامین کنندگان، فرآیندهای تولید و هرگونه مجوز یا مجوز لازم بحث کنید. هر گونه مشارکت یا اتحاد استراتژیک که از عملیات شما پشتیبانی می کند را برجسته کنید.

  • بررسی هزینه ها و وضعیت مالی

پیش بینی های مالی خود از جمله صورت های درآمد، پیش بینی جریان نقدی و ترازنامه را ارائه و نشان دهید که چگونه به پیش بینی های مالی خود، از جمله مفروضات و روش ها رسیده اید. درک خود را از جنبه های مالی کسب و کار خود و نحوه برنامه ریزی برای دستیابی به سودآوری را بیان کنید.

  • ارزیابی ریسک و خطرات

خطرات و چالش های بالقوه ای که ممکن است کسب و کار شما با آن مواجه شود را شناسایی کنید و توضیح دهید که چگونه برای کاهش آنها برنامه ریزی می کنید. این نشان می دهد که شما موانع بالقوه را در نظر گرفته اید و استراتژی هایی برای غلبه بر آنها دارید. طرح کسب و کار خود را خلاصه کنید و بر قابلیت و پتانسیل کسب و کار خود تأکید کنید. نکات کلیدی خود را تکرار کنید و تأثیر مثبتی بر خواننده بگذارید.

به یاد داشته باشید که طرح کسب و کار خود را برای مخاطبان خاص خود تنظیم کنید و از زبانی واضح و مختصر استفاده کنید. از تصاویر بصری مانند نمودارها برای نشان دادن داده ها یا روندهای کلیدی استفاده کنید. ارائه خود را تمرین کنید تا مطمئن شوید که اعتماد به نفس دارید و می توانید ایده های خود را به طور مؤثر منتقل کنید.

حمایت های دولتی برای ویزای کارآفرینی انگلیس

دولت انگلستان از افرادی که برای ویزا و اقامت کارآفرینی در انگلستان اقدام می کنند، به شکل های مختلف حمایت خواهد کرد که مهمترین روش های حمایتی آنها عبارتند از:

  • ویزاهای استارت آپ و نوآور

دولت انگلستان دسته بندی ویزاهای خاصی دارد که برای حمایت از کارآفرینان طراحی شده است. ویزای استارت آپ برای افرادی است که ایده کسب و کار نوآورانه دارند. تایید و پشتیبانی را از طرف نهادهای تایید کننده ارائه می کند. ویزای مبتکر برای کارآفرینان با تجربه تری است که سابقه راه اندازی کسب و کارهای موفق را دارند. این ویزاها فرصتی برای ایجاد و توسعه کسب و کار در انگلستان با حمایت و راهنمایی دولت فراهم می کند.

سازمان های حمایت از کسب و کار: دولت انگلستان با سازمان های حمایت از کسب و کار برای کمک به کارآفرینان همکاری می کند. این شامل سازمان‌هایی مانند Innovate UK است که بودجه و پشتیبانی برای کسب ‌وکارهای نوآورانه را فراهم می‌کند، حتی وزارت تجارت بین‌الملل که به گسترش کسب ‌وکارها در سطح بین‌المللی کمک می‌کند. این سازمان‌ها منابع، مشاوره، فرصت ‌های شبکه‌سازی و دسترسی به منابع مالی را برای کمک به کارآفرینان برای موفقیت در سرمایه‌گذاری ‌های خود ارائه می‌کنند.

دولت انگلستان کمک های مالی و فرصت های مالی را برای مشاغل در بخش های مختلف فراهم می کند. این شامل کمک ‌های بلاعوض برای تحقیق و توسعه، کمک‌های بلاعوض برای صنایع یا مناطق خاص دسترسی به وام‌ها و طرح‌های تامین مالی با حمایت دولت است. این منابع مالی می تواند به کارآفرینان در هزینه های راه اندازی، فعالیت های تحقیق و توسعه و گسترش کسب و کار کمک کند.

  • تخفیف های مالیاتی

دولت انگلستان تخفیف های مالیاتی را برای حمایت از مشاغل ارائه می دهد. این شامل طرح‌هایی مانند طرح سرمایه‌گذاری سازمانی (EIS) و طرح سرمایه‌گذاری بنگاه اولیه (SEIS) می‌شود که مزایای مالیاتی را برای سرمایه‌گذارانی که از کسب‌وکارهای اولیه حمایت می‌کنند، فراهم می‌کند. علاوه بر این، اعتبارات مالیاتی تحقیق و توسعه برای مشاغلی که در فعالیت های تحقیق و توسعه واجد شرایط هستند در دسترس است.

  • شبکه‌ سازی و راهنمایی

دولت انگلستان فرصت‌های شبکه‌سازی و برنامه‌های راهنمایی را برای اقامت کارآفرینی انگلستان، تسهیل می‌کند. این فرصت ها شامل رویدادها، کنفرانس‌ها و ابتکاراتی است که کارآفرینان را با متخصصان تجارت با تجربه، کارشناسان صنعت و سرمایه‌گذاران بالقوه مرتبط می‌کند. این فرصت‌های شبکه‌سازی و راهنمایی می‌تواند راهنمایی، پشتیبانی و ارتباطات ارزشمندی را برای کارآفرینان فراهم کند.

میزان مالیات شرکت ها در کشور انگلستان

مالیات شرکت ها مالیاتی است که شرکت ها بر روی سود خود پرداخت می کنند. میزان مالیات شرکت ها در انگلستان به درصد سودی اشاره دارد که مشاغل ملزم به پرداخت مالیات به دولت هستند. نرخ ویژه مالیات شرکت بسته به عواملی مانند اندازه شرکت و سطح سود می تواند متفاوت باشد.

هزینه ویزای کارآفرینی انگلیس

هزینه ویزای تجاری انگلستان مبلغی است که افراد هنگام درخواست ویزای تجاری برای ورود و کار در انگلستان باید بپردازند. قیمت و هزینه می تواند بسته به نوع ویزا، مدت اقامت و عوامل دیگر متفاوت باشد. مهم است که منابع رسمی دولت انگلستان را برای به روزترین اطلاعات در مورد هزینه های ویزا بررسی کنید.

تمدید ویزای کارآفرینی انگلیس

پس از پایان دوره اولیه ویزا، کارآفرینان واجد شرایط ممکن است درخواست تمدید ویزای اقامت انگلستان را برای ادامه فعالیت های تجاری خود باشند. پروسه تمدید ویزای برای اقامت کارآفرینی انگلستان، معمولاً شامل رعایت معیارهای خاصی است. شما باید نشان دهید که تجارت شما هنوز قابلیت اجرا را دارد و استانداردهای لازم را رعایت می کند.

جمع بندی در مورد ویزای کارآفرینی انگلیس

کارآفرینی در انگلستان با یک فرایند پیچیده و پر جنب و جوش همراه است. نوآوری و رشد کسب و کار را تقویت می کند. با یک چارچوب قانونی تثبیت شده، افرادی که قصد اقامت کارآفرینی انگلستان را دارند، می توانند ایده های خود را در این کشور شکوفا نموده و توانایی های خود را نشان دهند. در صورت موفقیت در دریافت ویزای اقامت انگلستان، شما به راحتی می توانید اقامت این کشور را دریافت کرده و حتی اعضای خانواده خود را به این کشور منتقل نمایید.

توجه داشته باشید راه های مختلفی برای دریافت اقامت در انگلیس وجود دارد که کارافرینی یکی از بهترین راه های دریافت این اقامت محسوب می شود. شما می توانید برای درخواست اقامت کارآفرینی با متخصصان و افراد با تجربه در سام ویزا مشورت نمایید تا بهترین و درست ترین تصمیم را بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.

پرسش های متداول اقامت کارآفرینی انگلستان

چه گزینه های تامین مالی برای استارت آپ ها در انگلستان وجود دارد؟

گزینه های تامین مالی شامل پس انداز شخصی، وام ها، کمک های مالی، سرمایه گذاران، سرمایه گذاری ریسک پذیر و تامین مالی جمعی است. طرح‌های تحت حمایت دولت و کمک های تجاری نیز در دسترس هستند.

الزامات قانونی کلیدی برای مشاغل در انگلستان چیست؟

الزامات قانونی بر اساس ساختار کسب و کار متفاوت است، اما به طور کلی شامل رعایت قوانین استخدام، مقررات ایمنی و بهداشت، و قوانین حفاظت از داده ها می شود. کسب و کارها همچنین ممکن است به مجوزها نیاز داشته باشند.

اهمیت طرح کسب و کار چیست؟

یک طرح تجاری برای اقامت کارآفرینی انگلستان، اهداف تجاری، بازار هدف، رقابت، پیش بینی های مالی و برنامه عملیاتی شما را مشخص می کند. برای جذب سرمایه گذاران، استراتژی کسب و کار شما و تامین منابع مالی بسیار مهم است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.