افسران CBSA بیش از 96 کیلوگرم تریاک را در کانتینرهای حمل و نقل در هالیفاکس، نوا اسکوشیا کشف کردند.

[ad_1] در نتیجه دو کشف تریاک که توسط افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در بندر هالیفاکس در نوا اسکوشیا انجام شد، مقدار قابل توجهی از مواد مخدر مضر به خیابان های کانادا نمی رسد. این تشنج ها با مراجعه معاینه از مرکز ملی هدف گذاری CBSA (NTC) آغاز شد. در 18 نوامبر 2021، افسران

کد خبر : 169181
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
افسران CBSA بیش از 96 کیلوگرم تریاک را در کانتینرهای حمل و نقل در هالیفاکس، نوا اسکوشیا کشف کردند.

[ad_1]

در نتیجه دو کشف تریاک که توسط افسران آژانس خدمات مرزی کانادا (CBSA) در بندر هالیفاکس در نوا اسکوشیا انجام شد، مقدار قابل توجهی از مواد مخدر مضر به خیابان های کانادا نمی رسد. این تشنج ها با مراجعه معاینه از مرکز ملی هدف گذاری CBSA (NTC) آغاز شد.

در 18 نوامبر 2021، افسران خدمات مرزی در مرکز معاینه کانتینری هالیفاکس در بازرسی گسترده کانتینرهای حمل و نقل، بیش از 65 کیلوگرم تریاک را کشف کردند. با استفاده از طیف گسترده‌ای از ابزارها و فناوری‌های شناسایی، 84 بسته تریاک که در یک کانتینر حمل و نقل از امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) مخفی شده بود، کشف شد.

هفت هفته بعد در 7 ژانویه 2022، افسران CBSA در همان مرکز، 31 کیلوگرم تریاک اضافی را در 14 بسته در داخل یک کانتینر حمل و نقل دیگر که از امارات متحده عربی نیز وارد شده بود، کشف کردند.

این توقیف‌ها بر اساس اطلاعات و شاخص‌های خطر جمع‌آوری‌شده توسط NTC بوده و قبل از رسیدن کانتینرها به کانادا با بندر ورودی دریایی به اشتراک گذاشته شده است. NTC افراد و کالاهای عازم کانادا را که ممکن است تهدیدی برای امنیت و ایمنی کشور باشد شناسایی می کند و محموله های با خطر بالاتر را برای بررسی بیشتر ارجاع می دهد.

بررسی‌ها و توقیف‌ها توسط تیم معاینه کانتینر منطقه آتلانتیک CBSA، با کمک واحد بازرسی باربری واترفرانت و تیم اجرای دریایی هدایت شد. این تیم ها مسئول بررسی کانتینرها، وسایل نقلیه، محموله ها، کشتی ها و افرادی هستند که از طریق بندر هلیفاکس از طریق دریا به کانادا می رسند.

آزمایشات آزمایشگاهی تریاک بودن این مواد را تایید کرده است. در بازار مواد مخدر غیرقانونی، تریاک اغلب به صورت شیمیایی به هروئین بسیار اعتیادآور و سایر مواد افیونی مصنوعی مضر تبدیل می شود.

در هر دو مورد، مواد مخدر برای تحقیقات بیشتر به پلیس سواره سلطنتی کانادا (RCMP) منتقل شد. CBSA و RCMP به طور منظم در تحقیقات برای جلوگیری از قاچاق غیرقانونی مواد مخدر و جرایم سازمان‌یافته از تهدید ایمنی و اقتصاد جوامع ما همکاری می‌کنند.

در سال 2021، CBSA بیش از 1206 کیلوگرم تریاک را در سراسر کشور کشف و ضبط کرد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.