افزودن ابزار تجزیه و تحلیل Peak Trough در نمودار شما – متاتریدر – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 9 مه 2022

[ad_1] افزودن ابزار تجزیه و تحلیل Peak Trough در نمودار – MetaTrader 1. مروری بر آموزش Peak Trough Analysis نشانگر قدرتمند موج موجود در متاتریدر است. این به شما کمک می کند تا الگوهای قیمتی مختلف را به روشی سازمان یافته و کارآمدتر شناسایی کنید. ما نحوه تشخیص گوه بالارونده، گوه در حال سقوط و

کد خبر : 204573
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
افزودن ابزار تجزیه و تحلیل Peak Trough در نمودار شما – متاتریدر – تجزیه و تحلیل و پیش بینی – 9 مه 2022

[ad_1]

افزودن ابزار تجزیه و تحلیل Peak Trough در نمودار – MetaTrader

1. مروری بر آموزش

Peak Trough Analysis نشانگر قدرتمند موج موجود در متاتریدر است. این به شما کمک می کند تا الگوهای قیمتی مختلف را به روشی سازمان یافته و کارآمدتر شناسایی کنید. ما نحوه تشخیص گوه بالارونده، گوه در حال سقوط و مثلث، الگوهای موج الیوت را با تحلیل نقطه اوج در کتاب خود نشان داده‌ایم: راهنمای علمی برای اقدام قیمت و تجارت الگو. علاوه بر این، نحوه تشخیص الگوی قیمت فیبوناچی، الگوی موج الیوت، الگوی هارمونیک و الگوی X3 را با تجزیه و تحلیل نقطه اوج در کتاب خود: الگوهای سودآور در بازار فارکس و بورس نشان داده‌ایم.

از آنجایی که تحلیل نقطه اوج یک ابزار ضروری برای معامله‌گر مالی است، به طور خلاصه نحوه بارگذاری آن‌ها را در نمودار خود نشان می‌دهیم. برای اطلاع شما، Peak Trough Analysis به صورت رایگان از وب سایت ما قابل دانلود است: www.algotrading-investment.com

2. مراحل استفاده از نشانگر Peak Trough Analysis

ما فرض می‌کنیم که ابزار Peak Trough Analysis را قبلاً در پلتفرم متاتریدر خود دانلود کرده‌اید. هنگامی که نشانگر را دانلود کردید، باید بتوانید آن را در ناوبری ببینید.

برای استفاده از هر نشانگر، باید حداقل یک نمودار باز کنید. در این آموزش، نمودار ساعتی GBPUSD را باز می کنیم.

حالا به Navigator برگردید. نشانگر Peak Trough Analysis را با کلیک راست ماوس انتخاب کنید. سپس بر روی Attach to chart کلیک کنید. این مرحله این نشانگر را به نمودار ساعتی GBPUSD که در مرحله قبل باز شد، متصل می کند.

با کلیک بر روی Attach to Chart پنجره Property برای نشانگر ظاهر می شود. در این پنجره ویژگی، می توانید تنظیمات مختلفی را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید. به خصوص، Peak Trough Analysis را می توان در سه حالت مختلف اجرا کرد.

1. حالت نشانگر زیگ زاگ

2. حالت اندیکاتور فراکتال اصلاح شده

3. حالت شاخص فراکتال اصلی

برای اجرای آن به عنوان حالت نشانگر ZigZag، اولین ورودی را روی false قرار دهید. اگر می خواهید آن را به عنوان حالت نشانگر فراکتال اصلاح شده اجرا کنید، اولین ورودی را روی true تنظیم کنید. اگر می‌خواهید آن را به‌عنوان حالت نشانگر فراکتال اصلی اجرا کنید، اولین ورودی را روی true تنظیم کنید و N left = 2 و N right = 2 را تنظیم کنید. ما همه این حالت‌ها را به طور مفصل در کتاب توضیح داده‌ایم: راهنمای علمی قیمت عمل و الگوی تجارت. اگر به جزئیات هر حالت نیاز دارید، لطفاً به کتاب مراجعه کنید.

روی دکمه OK کلیک کنید، سپس کارمان تمام شد. اکنون باید بتوانید Peaks و Troughs شناسایی شده در پنجره نمودار را ببینید. همانطور که در کتاب توضیح داده‌ایم، این قله‌ها و فرودها مبنای مهمی برای تشخیص قیمت‌های مختلف و استراتژی‌های معاملاتی مرتبط با آن الگوهای قیمتی هستند.

درباره این مقاله

این مقاله بخشی از نسخه پیش نویس کتاب: الگوهای نمودار سودآور در بازار فارکس و بورس (تحلیل فیبوناچی، الگوی هارمونیک، موج الیوت و الگوی نمودار X3) است. این مقاله فقط پیش نویس است و در زمان انتشار کتاب به نسخه تکمیل شده به روز نمی شود. با این حال، این مقاله به شما کمک می کند تا دانش مهم در تجارت مالی را جمع آوری کنید. همچنین توصیه می شود قبل از استفاده از Harmonic Pattern Plus، Harmonic Pattern Scenario Planner و Profitable Pattern Scanner که برای MetaTrader یا Optimum Chart موجود است، این مقاله را مطالعه کنید.

در زیر صفحه فرود Harmonic Pattern Plus، Harmonic Pattern Scenario Planner و X3 Chart Pattern Scanner در متاتریدر آمده است. تمامی این محصولات نیز از www.mql5.com هم.

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-plus/

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/harmonic-pattern-scenario-planner/

https://algotrading-investment.com/portfolio-item/profitable-pattern-scanner/

در زیر صفحه فرود برای نمودار بهینه (نمودار و پلتفرم تحلیلی مستقل) آمده است.

https://algotrading-investment.com/2019/07/23/optimum-chart/

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.