افزایش 7 درصدی نقره از مرز 20 دلار در هر اونس گذشت، ضرابخانه ایالات متحده می گوید که سازندگان در تلاش هستند تا با تقاضا مطابقت داشته باشند – اقتصاد بیت کوین نیوز

روز جمعه، در حالی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی در برابر دلار آمریکا 5.4 درصد افزایش یافت، سهام ایالات متحده در پایان روز افزایش یافت و چهار شاخص اصلی سهام در حال افزایش بودند. فلزات گرانبها نیز با افزایش 3.20 درصدی قیمت هر اونس طلا در نیویورک و 7.14 درصد افزایش قیمت نقره در

کد خبر : 276844
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
افزایش 7 درصدی نقره از مرز 20 دلار در هر اونس گذشت، ضرابخانه ایالات متحده می گوید که سازندگان در تلاش هستند تا با تقاضا مطابقت داشته باشند – اقتصاد بیت کوین نیوز


روز جمعه، در حالی که ارزش بازار ارزهای دیجیتال جهانی در برابر دلار آمریکا 5.4 درصد افزایش یافت، سهام ایالات متحده در پایان روز افزایش یافت و چهار شاخص اصلی سهام در حال افزایش بودند. فلزات گرانبها نیز با افزایش 3.20 درصدی قیمت هر اونس طلا در نیویورک و 7.14 درصد افزایش قیمت نقره در برابر دلار آمریکا، افزایش یافت. چهار روز پیش، یک پست وبلاگی منتشر شده در وب سایت پیتر شیف schiffgold.com تاکید کرد که نقره معمولاً بهتر از طلا است و اگر مردم نسبت به طلا صعودی باشند، “باید نسبت به نقره حتی صعودی تر باشند.”

جهش نقره ۷ درصد بالاتر، گزارش شیف گلد می‌گوید مردم باید نسبت به نقره حتی صعودی‌تر باشند، سرمایه‌گذاران درباره فشردن نقره صحبت می‌کنند.

نقره نسبت به پایان تابستان عملکرد بهتری داشته است، زمانی که قیمت هر اونس نقره مرغوب به 17.97 دلار در هر واحد در 31 اوت 2022 رسید. امروز با بیش از 20 دلار در هر اونس نقره، این فلز گرانبها به بیش از 15 درصد در برابر دلار آمریکا از 31 اوت افزایش یافته است.

با این حال، قیمت هر اونس نقره در بازار نقدی بیش از 21 درصد کمتر از قیمت نقره در سال 2022 است که به 26.37 دلار در هر اونس رسید. پس از جهش قیمت نقدی نقره در نیویورک 7.14 درصد در روز جمعه، 4 نوامبر 2022، عبارت هشتگ شده «#نقره فشار دادن” حدود ساعت 6 بعد از ظهر (ET) در توییتر شروع به ترند کرد.

یکی از حساب‌های توییتر اعلام کرد که افزایش قیمت نقره در روز جمعه توسط «بانک‌داران» ایجاد شده است و همچنین تاکید کرد که سرکوب ظاهری قیمت نقره به زودی پایان خواهد یافت. حساب توییتر “رالی طلا و نقره امروز توسط بانکداران برای شما آورده شد.” گفت. «از کجا فهمیدم؟ به دلیل الگوی تقریباً دقیق طلا و نقره (نشان دهنده بازی آلگوس). این بدان معناست که بانکداران عمداً می خواهند قیمت افزایش یابد. سرکوب به احتمال زیاد امروز به پایان می رسد.»

کاربر دیگری گفت که بازار نقره هر لحظه ممکن است روشن شود و تاکید کرد: “بیشتر مردم نمی دانند چه اتفاقی قرار است بیفتد.” وب‌سایت پیتر شیف schiffgold.com می‌گوید مردم باید نسبت به نقره خوش‌بینانه رفتار کنند و پست وبلاگ به این موضوع می‌پردازد که چگونه داگ کیسی در مورد نقره با اینترنشنال من صحبت کرده است. پست وبلاگ توضیح می دهد که گاوهای نر طلا باید “در مقابل نقره حتی صعودی تر باشند.”

این سرمقاله برجسته می‌کند: «نقره معمولاً از طلا در بازار گاوی طلا بهتر است. و نسبت نقره به طلا نشان می دهد که نقره در مقایسه با طلا به طور قابل توجهی کمتر از قیمت است. از نظر تاریخی، زمانی که اسپرد به این حد می‌رسد، نقره نه تنها از طلا پیشی می‌گیرد، بلکه در مدت زمان کوتاهی روندی عظیم را طی می‌کند.»

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو بر فلزات گرانبها فشار می آورد، ضرابخانه ایالات متحده می گوید “تامین کنندگان نقره در حال افزایش ظرفیت هستند”

همه نسبت به نقره خوش‌بین نیستند و جدیدترین افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده فشاری را بر بازارهای سهام، ارزهای دیجیتال و فلزات گرانبها مانند طلا و نقره وارد کرده است. در پایان ماه اوت، شرکت آلمانی Heraeus نوشت که “افزایش نرخ و تقویت دلار” قیمت نقره و طلا را در ارزیابی فلزات گرانبهای این شرکت سرکوب کرده است.

با این حال، چند روز بعد پس از انتشار ارزیابی، هرائوس گفت که تقاضای نقره می تواند به لطف افزایش تولید پلی سیلیکون افزایش یابد. علاوه بر این، در زمان های اخیر، صحبت های زیادی در مورد کمبود نقره ناشی از افزایش تقاضا مطرح شده است.

پس از انتشار الف توییت تاریخی از حساب توییتر رسمی ضرابخانه ایالات متحده، ضرابخانه ایالات متحده به فردی پاسخ داد که پرسیده بود چرا صادرکننده سکه قادر به پاسخگویی به تقاضا نیست. ضرابخانه ایالات متحده: «در سرتاسر جهان، تولیدکنندگان نقره در تلاش هستند تا با تقاضای نقره‌ای روبه‌رو شوند. نوشت در 31 اکتبر 2022. «تامین کنندگان نقره ضرابخانه در تلاش برای پاسخگویی به تقاضا، ظرفیت خود را افزایش می دهند. ضرابخانه همچنین در حال تماس با سازندگان دیگر برای تامین نقره است.

علاوه بر این، مردم دارند متوجه شد در حالی که قیمت لحظه ای هر اونس نقره 20.85 دلار در هر واحد است، خرید یک دور فیزیکی است. گران تر. یک اونس سکه نقره عقاب آمریکایی تقریباً دو برابر قیمت بازار نقدی 39 دلار یا بیشتر در هر واحد قیمت خواهد داشت. یک دلار نقره مورگان 90 درصد نقره ای 36.99 دلار قیمت دارد که 77 درصد بیشتر از قیمت امروزی نقره است.

برچسب ها در این داستان

20 دلار در هر اونس، 7 درصد افزایش، عقاب آمریکایی، کامکس، دارایی های کریپتو، اقتصاد، بازارهای سهام، افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، هرائوس، موارد استفاده صنعتی، تورم، پیتر شیف، PMS، تولید پلی سیلیکون، فلزات گرانبها، طلا شیف، نقره، نقره و طلا، جهش نقره، سکه های نقره، اونس نقره، رالی نقره، افزایش نقره، کمبود نقره، فشار نقره، تامین کنندگان نقره، موارد استفاده از نقره

نظر شما در مورد عملکرد اخیر نقره در بازار و ارزش آتی این فلز گرانبها چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.