افزایش 3 درصدی سهم بازار در میان دارایی های رمزنگاری جهانی – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

[ad_1] از 31 دسامبر 2022، تسلط اتریوم بر بازار بیش از 3 درصد در میان هزاران دارایی رمزنگاری شده در سراسر جهان افزایش یافته است که در 11 ژانویه 2023 تقریباً 856 میلیارد دلار ارزش داشت. بر اساس coinmarketcap.com، یک سایت جمع‌آوری سرمایه بازار سکه. تسلط اتریوم بر بازار کریپتو از 18.4 درصد به 19

کد خبر : 305384
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲:۰۰
افزایش 3 درصدی سهم بازار در میان دارایی های رمزنگاری جهانی – به روز رسانی بازار بیت کوین نیوز

[ad_1]

از 31 دسامبر 2022، تسلط اتریوم بر بازار بیش از 3 درصد در میان هزاران دارایی رمزنگاری شده در سراسر جهان افزایش یافته است که در 11 ژانویه 2023 تقریباً 856 میلیارد دلار ارزش داشت. بر اساس coinmarketcap.com، یک سایت جمع‌آوری سرمایه بازار سکه. تسلط اتریوم بر بازار کریپتو از 18.4 درصد به 19 درصد برتری فعلی خود رسید.

سهم بازار اتریوم در بحبوحه جهش دیوانه کننده در بازارهای ارزهای دیجیتال رشد می کند

اتریوم (ETH)، دومین دارایی پیشرو در بازار ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار، در 11 روز گذشته شاهد افزایش تسلط بر بازار بوده است. اتریوم توانسته است در برابر دلار آمریکا افزایش یابد و در روز گذشته تقریباً 0.48٪ صعود کند. معیارهای هفت روزه نشان می دهد اتریوم 6.55 درصد در برابر دلار افزایش یافته است.

تسلط اتریوم در حال افزایش: سهم بازار 3 درصد در میان دارایی های رمزنگاری جهانی افزایش می یابد

برای اتریوم و سایر دارایی‌های کریپتو، تسلط بر بازار با تقسیم ارزش بازار ETH بر کل ارزش بازار کل ارزهای دیجیتال محاسبه می‌شود. در 31 دسامبر 2022، معیارهای coinmarketcap.com (CMC) که در archive.org بایگانی شد، نشان می‌دهد که اتریوم (ETH) دارای رتبه برتری بر بازار در حدود 18.4٪ است و ارزش کلی اقتصاد کریپتو 796.91 میلیارد دلار است.

داده‌های 11 ژانویه 2023 نشان می‌دهد که تسلط ETH اکنون 19 درصد در میان 22261 دارایی رمزنگاری فهرست شده در CMC است که تقریباً 856 میلیارد دلار ارزش دارند. با توجه به coingecko.com (CG)، در 31 دسامبر 2022، تسلط ETH حدود 17.4٪ بود و ارزش کلی اقتصاد کریپتو 828 میلیارد دلار بود. مهم است که توجه داشته باشید که معیارهای CG با CMC متفاوت است، در حال حاضر، CG نشان می دهد که برتری اتریوم در 18٪ است. CMC نشان می دهد که رتبه برتری اتریوم (ETH) 3.26٪ افزایش یافته است و طبق CG، این افزایش 3.44٪ بوده است.

هر دو وب سایت جمع آوری ارزش بازار سکه نشان می دهند که تسلط بیت کوین (BTC) کاهش یافته است. معیارهای CMC نشان می دهد که تسلط BTC از 40٪ به 39.2٪ در 11 روز گذشته کاهش یافته است. در حالی که آمار CG نشان می‌دهد که رتبه برتری BTC در آن وب‌سایت 38.5 درصد بوده و اکنون در 11 ژانویه 2023 به 37.6 درصد رسیده است. تسلط اتریوم بر بازار در روزهای اخیر شاهد افزایش مداوم بوده است زیرا هر دو وب‌سایت تجمیع بازار کریپتو این موضوع را نشان می‌دهند. روند کاهش تسلط بیت کوین نیز در داده های ارائه شده توسط هر دو وب سایت ثابت است.

برچسب ها در این داستان

Archive.org، دارایی‌ها، بیت‌کوین، تسلط بیت کوین، سرمایه‌گذاری، CoinGecko، Coinmarketcap، مقایسه، رمزنگاری، اقتصاد رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارز، کاهش، دیجیتال، دلار، تسلط، اتریوم، اتر، اتریوم، اتریوم، افزایش رتبه برتری اتریوم، افزایش، بازار، ارزش بازار، اندازه گیری، معیارها، درصد، کل، روند، ارزش

نظر شما در مورد تسلط فزاینده اتریوم بر بازار در صنعت کریپتو در 11 روز گذشته چیست؟ این روند را در آینده چگونه می بینید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.