افزایش 15 درصدی PLTR در پیش از بازار به دلیل افزایش درآمد

[ad_1] اشتراک گذاری: PLTR در سه‌شنبه پیش از بازار 15 درصد رشد کرد. اواخر دوشنبه Palantir درآمد 19 میلیون دلاری را پیش از توافق اعلام کرد. پایگاه مشتریان Palantir نسبت به سال قبل 41 درصد رشد داشته است. به نظر می رسد سهام PLTR در دیوار مقاومت بین 8.65 تا 9.35 دلار گیر

کد خبر : 357276
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
افزایش 15 درصدی PLTR در پیش از بازار به دلیل افزایش درآمد

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • PLTR در سه‌شنبه پیش از بازار 15 درصد رشد کرد.
  • اواخر دوشنبه Palantir درآمد 19 میلیون دلاری را پیش از توافق اعلام کرد.
  • پایگاه مشتریان Palantir نسبت به سال قبل 41 درصد رشد داشته است.
  • به نظر می رسد سهام PLTR در دیوار مقاومت بین 8.65 تا 9.35 دلار گیر کرده است.

Palantir Technologies (PLTR) پس از اینکه این شرکت داده کاوی درآمد بیش از انتظارات تحلیلگران را گزارش داد، سهام در اواخر روز دوشنبه تقریباً 29 درصد افزایش یافت. Palantir در سه ماهه اول بیش از 525 میلیون دلار فروش داشت، در حالی که اجماع وال استریت 506 میلیون دلار بود. سهام PLTR اکنون در اوایل سه‌شنبه به 15 درصد نزدیک‌تر شده و به 9 دلار رسیده است، زیرا شور و نشاط تا حدودی فروکش کرده است.

بازار در اوایل روز سه‌شنبه به دلیل نتایج کمتر از ستاره‌ای از Tyson Foods (TSN) و Catalent (CTLT) در حالت فروش قرار دارد و هر دو سهم به پایین‌ترین سطح خود در سه سال پیش کووید بازگشتند. معاملات آتی Dow، S&P 500 و NASDAQ 100 همگی در پیش‌بازار سه‌شنبه حدود 0.4 درصد کاهش یافتند.

اخبار سهام Palantir: افزایش راهنمایی باعث افزایش اعتماد می شود

برای سه ماهه اول، Palantir سود هر سهم (EPS) را 0.05 دلار تعدیل کرده بود که یک پنی از میانگین تخمین زده شده بود.

ما در این سه ماهه دوباره سودآور بودیم […] الکساندر کارپ، مدیرعامل، در بیانیه‌ای خطاب به سهامداران گفت و اکنون پیش‌بینی می‌کنیم که در هر سه ماهه تا پایان سال سودآور باقی بمانیم.

کارپ اضافه کرد که انتظار می‌رود پلتفرم هوش مصنوعی Palantir (AIP) به رشد پایگاه مشتریان آن کمک کند. Palantir مشتریان خود را با 7 درصد QQ به 391 و 41 درصد در سال افزایش داد.

درآمد خالص GAAP 0.01 دلار به ازای هر سهم یا 17 میلیون دلار به این معنی است که Palantir به سختی در دو فصل متوالی با درآمد مثبت GAAP درآمد داشته است. قبل از این، Palantir به دلیل بی‌سود بودن پس از دو دهه فعالیت تجاری بدنام بود.

اگرچه محصول AIP همچنان در حال توسعه است، مدیریت انتظار دارد که توانایی آن در معرفی نرم افزار جمع آوری داده ها به مدل های زبان بزرگ متاثر از هوش مصنوعی به یکی دیگر از جریان های درآمدی بزرگ برای شرکت تبدیل شود.

در حال حاضر، Gotham (با هدف نهادهای نظامی، اطلاعاتی و دولتی) و Foundry (که بیشتر به سمت استفاده های تجاری طراحی شده است) “موسسات را قادر می سازند تا حجم عظیمی از اطلاعات را به یک دارایی داده یکپارچه تبدیل کنند که عملیات آنها را منعکس می کند.” آپولو پلتفرم دیگری است که به مشتریان Palantir اجازه می دهد تا سیستم های نرم افزاری داده خود را پیکربندی کنند.

این سه پلتفرم جمع‌آوری و تطبیق داده‌ها، Palantir را با 18 درصد رشد درآمد سالانه معرفی کردند. درآمد دولت با 20 درصد افزایش در سال به 289 میلیون دلار رسید، در حالی که رشد درآمد تجاری در مدت مشابه 15 درصد افزایش یافت.

مدیریت قراردادهای خود را به ارزش 397 میلیون دلار در سه ماهه بسته است که نسبت به سال گذشته 60 درصد افزایش داشته است. در طول سه ماهه، 64 معامله بسته شده در طول سه ماهه به ارزش حداقل یک میلیون دلار رسید.

پیش بینی سهام پالانتیر

سهام Palantir راه خود را به سمت پنجره حمایت/مقاومت 8.65 تا 9.35 دلار بازگردانده است. این محدوده قیمت در تابستان 2022 پشتیبانی را فراهم کرد و پس از آن شاهد چندین بار فشار مقاومتی بود.

به نظر می رسد سهام PLTR بار دیگر در نزدیکی نقطه مقاومتی که در 17 و 18 آوریل با آن مواجه شده بود، در حدود 9 دلار است. در 2 فوریه شاهد کاهش قیمت PLTR با قیمت 9.20 دلار بودیم و ما قبلاً بالاترین محدوده را با قیمت 9.35 دلار ذکر کردیم. این به این معنی است که مکان‌های زیادی برای معامله‌گران وجود دارد که در نزدیکی سربار سود خود را ثبت کنند، که می‌تواند افزایش مجدد را بعید کند. با این حال، بسته شدن روزانه بالای 9.35 دلار به گاوها این امکان را می‌دهد تا در محدوده مقاومتی 10.10 تا 10.37 دلاری که در تابستان گذشته مجدداً سقف قیمتی را اعمال می‌کرد، حرکت دیگری را انجام دهند.

نمودار روزانه PLTR

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.