افزایش 1.500 درصدی سرمایه بازار Tether در 500 روز – بازار USDT Stablecoin به 70 میلیارد دلار نزدیک می شود – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1] تتر استیل کوین غول پیکر بزرگترین دارایی رمزنگاری وابسته به دلار در اقتصاد رمزنگاری است و امروزه تعداد تتر در گردش به 70 میلیارد دلار می رسد. 90 روز پیش در 12 ژوئن 2021 ، تعداد تترها در گردش حدود 63 میلیارد توکن بود و از آن زمان عرضه 9.99 درصد افزایش یافته است.

کد خبر : 102798
تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۳۰
افزایش 1.500 درصدی سرمایه بازار Tether در 500 روز – بازار USDT Stablecoin به 70 میلیارد دلار نزدیک می شود – اخبار بلاک چین بیت کوین

[ad_1]

تتر استیل کوین غول پیکر بزرگترین دارایی رمزنگاری وابسته به دلار در اقتصاد رمزنگاری است و امروزه تعداد تتر در گردش به 70 میلیارد دلار می رسد. 90 روز پیش در 12 ژوئن 2021 ، تعداد تترها در گردش حدود 63 میلیارد توکن بود و از آن زمان عرضه 9.99 درصد افزایش یافته است.

گردش اقتصادی Tether نزدیک به 70 میلیارد دلار است ، 1 میلیارد تتر در سولانا ضرب شده است

بر اساس صفحه وب تراز شفافیت این شرکت ، بزرگترین استیبل کوین امروز از نظر ارزش بازار tether (USDT) است و در روز جمعه 10 سپتامبر ، ارزش بازار USDT 69.3 میلیارد دلار است.

این عدد مشابه اکثر پرتال های وب تجمع بازار رمزنگاری است که ارزش هر بازار سکه را نشان می دهد. در زیر ارزش بازار USDT ، سکه usd (USDC) با 29 میلیارد دلار و توکن بایننس با دلار BUSD با 12.4 میلیارد دلار قرار دارد.

افزایش 1.500 درصدی سرمایه بازار Tether در 500 روز - بازار Stablecoin USDT نزدیک به 70 میلیارد دلار است
چهار استیبل کوین برتر با ارزش بازار در 10 سپتامبر 2021.

طبق صفحه شفافیت USDT ، این توکن در چندین بلاکچین صادر می شود و در چند وقت اخیر این سکه صادر شده در سولانابه صفحه شفافیت اشاره می کند که تترها در Ethereum ، EOS ، Algorand ، Liquid ، Tron ، Omni Layer ، Bitcoin Cash و Solana وجود دارند. گفته می شود که تتر نیز در شبکه Avalanche (AVAX) زندگی می کند.

33.8 میلیارد دلار در اتریوم مجاز است در حالی که سولانا تا به امروز 1.1 میلیارد دلار مجاز است. 90 روز پیش USDT در گردش حدود 63 میلیارد دلار بود و امروز بیش از 69.3 میلیون تتر در سراسر اقتصاد رمزنگاری در گردش است.

50 درصد از معاملات امروز رمزنگاری با Tether عوض می شود

داده های استیبل کوین Coingecko بر اساس آمار بازار نشان می دهد که اتصال (USDT) در 392 صرافی در سراسر جهان وجود دارد. معیارهای Cryptocompare.com نشان می دهد که وقتی در برابر بیت کوین (BTC) جفت می شود ، Tether (USDT) 58.29 of از کل معاملات روز جمعه را نشان می دهد.

افزایش 1.500 درصدی سرمایه بازار Tether در 500 روز - بازار Stablecoin USDT نزدیک به 70 میلیارد دلار است
ارزش بازار Tether از سال 2015 تا به امروز.

48.50 of از معاملات اتریوم (ETH) با تتر مبادله می شود و استیبل کوین 62.03 of از سهم معاملاتی کاردانو (ADA) را به خود اختصاص می دهد. وب سایت های تجمیعی نشان می دهد که از 160 میلیارد دلار معاملات جهانی رمزنگاری در روز جمعه ، tether 80.5 میلیارد دلار از این حجم را سفارش می دهد.

سایر استیبل کوین هایی که شاهد افزایش قابل توجه انتشار بوده اند عبارتند از terrausd (UST) ، trueusd (TUSD) ، دلار آمریکا نوترینو (USDN) ، و frax (FRAX). هیچ چیز به اندازه ارزش بازار USDT در روز جمعه ، 27 مارس 2020 ، بیش از 4.2 میلیارد دلار در گردش و 532 روز در افزایش 1.549.9 in افزایش یافته است.

نظر شما در مورد رشد ارزش بازار tether در نزدیکی 70 میلیارد دلار امروز چیست؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

برچسب ها در این داستان

69.3 میلیارد دلار ، 70 میلیارد دلار ، 1549٪ افزایش ، Algorand ، بیت کوین نقدی ، Coinbase Pro ، Dollar-Pegged ، EOS ، Ethereum ، Liquid ، Market Cap ، ارزیابی بازار ، Omni Layer ، Solana ، Stablecoin ، بازارهای Stablecoin ، Stablecoin Token ، Stablecoins ، Tether ، Tether (USDT) ، Tether stablecoin ، tron ​​، USDT

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons ، tether ،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد خرید یا فروش یا توصیه یا تأیید هرگونه محصول ، خدمات یا شرکت ها نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری ، مالیاتی ، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده مسئولیت مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی یا در ارتباط با استفاده یا تکیه بر هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله را ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.