افزایش ۳۶ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد در دی ماه

[ad_1] ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۶ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد در دی ماه امسال خبر داد. محمود امانی‌بنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان تغییرات پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در دی ماه اظهار کرد: در دی ‌ماه امسال ۴۲۳۷ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست

کد خبر : 465531
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸
افزایش ۳۶ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد در دی ماه

[ad_1]

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۶ درصدی ورود گردشگران خارجی به مشهد در دی ماه امسال خبر داد.

محمود امانی‌بنی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص میزان تغییرات پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در دی ماه اظهار کرد: در دی ‌ماه امسال ۴۲۳۷ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت ۵۶۷ هزار و ۹۰۱ مسافر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد جابه‌جا شده‌اند که این تعداد نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: در دی‌ ماه امسال ۳۲۳۲ پرواز داخلی نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش ۲ درصدی داشته است. همچنین ۴۴۲ هزار و ۳۳۹ مسافر داخلی جابه‌جا شده‌اند که نسبت به وضعیت مشابه در سال ۱۴۰۱، حدود ۳ درصد افزایش داشته است.

امانی‌بنی با اشاره به تغییرات پروازهای خارجی یادآور شد: در دی ‌ماه امسال ۱۰۰۵ پرواز خارجی در فرودگاه مشهد نشست و برخاست داشته که نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد؛ همچنین ۱۲۵ هزار و ۵۶۲ مسافر پرواز خارجی در فرودگاه مشهد تردد داشتند که این تعداد حاکی از رشد ۳۶ درصدی نسبت به دوره زمانی مشابه در سال گذشته است.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان‌رضوی به بیشترین مقصد مسافران فرودگاه مشهد در دی ‌ماه امسال اشاره کرد و گفت: بیشترین پرواز داخلی در دی ‌ماه امسال مربوط به مسیر مشهد – تهران با ۸۰۰ پرواز و ۱۱۴ هزار و ۸۶۷ مسافر و بیشترین سهم پرواز خارجی مربوط به مسیر مشهد- نجف با ۱۲۰ پرواز و ۱۴ هزار و ۸۱۰ نفر مسافر بوده است.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.