افزایش ۱۳ درصدی ورود زائران به مشهد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق بررسی های انجام شده، میزان ورود زائران به مشهد در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۳ اسفند ماه امسال، ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. یعقوبعلی نظری در قرارگاه زیارت استان خراسان رضوی اظهار کرد: در این مدت بیش از یک میلیون و ۱۸۴

کد خبر : 333939
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴
افزایش ۱۳ درصدی ورود زائران به مشهد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته



ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق بررسی های انجام شده، میزان ورود زائران به مشهد در بازه زمانی ۱۵ تا ۲۳ اسفند ماه امسال، ۱۳ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

یعقوبعلی نظری در قرارگاه زیارت استان خراسان رضوی اظهار کرد: در این مدت بیش از یک میلیون و ۱۸۴ نفر زائر و مسافر وارد مشهد و استان خراسان رضوی شده‌اند. با توجه به پیش‌بینی بارش نزولات آسمانی در روزهای ابتدای سال آینده، لازم است تا زائران بارگاه منور رضوی لباس مناسب و گرم به همراه داشته باشند.

وی ادامه داد: به زائران توصیه می‌شود قبل از حرکت، محل اقامت و همچنین بلیت رفت و برگشت خود را تدارک ببینند تا کمتر دچار مشکل شوند و لازم است تا نسبت به پیام‌ها و اطلاعیه‌های صادر شده توسط قرارگاه خدمات سفر که به صورت ۲۴ ساعته مشغول فعالیت و رصد لحظه‌ای کمیته‌ها هستند، توجه داشته باشند.

نظری با اشاره به اینکه زائران اقامت خود را در محل‌های دارای مجوز برنامه‌ریزی کنند، گفت: شماره تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه خدمات سفر مشهد به صورت شبانه‌روزی برای راهنمایی زائران آماده پاسخگویی است.

وی عنوان کرد: سعی شده است تا پیام‌های ترافیکی در نقشه مسیریاب نشان درج شود، با این حال اما برای رفاه و تردد زائران توصیه می‌شود در تشرف به حرم رضوی از خودروی شخصی استفاده نکنند تا با توجه به حجم جمعیت دچار مشکل نشوند.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، نظری با اشاره به اینکه براساس آمارها بیش از ۸۰ درصد زائران با وسیله نقلیه شخصی به مشهد سفر می‌کنند، افزود: لازم است تا رانندگان ضمن توجه به توصیه‌های لازم، نسبت به استراحت در مسیرهای جاده‌ای برای پیشگیری از حوادث اهتمام داشته باشند.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.