افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

[ad_1] هوشمند نیوز/کرمان معاون پرستاری وزارت بهداشت، طرح برجسته دارویار برای ساماندهی حوزه دارو و افزایش داروهای تحت پوشش بیمه، پوشش بیمه افراد جامعه که فاقد بیمه بودند، افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی و ده‌ها طرح بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان را بخشی از اقدامات یکساله وزارت بهداشت دانست. عباس عبادی در مراسم یادواره

کد خبر : 249221
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۱
افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم

[ad_1]

هوشمند نیوز/کرمان معاون پرستاری وزارت بهداشت، طرح برجسته دارویار برای ساماندهی حوزه دارو و افزایش داروهای تحت پوشش بیمه، پوشش بیمه افراد جامعه که فاقد بیمه بودند، افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی و ده‌ها طرح بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان را بخشی از اقدامات یکساله وزارت بهداشت دانست.

عباس عبادی در مراسم یادواره شهدای مدافع سلامت و تجلیل از مدافعان سلامت استان کرمان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و به ویژه شهدای مدافع سلامت به فعالیت ها و اقدامات دولت سیزدهم در حوزه سلامت پرداخت و گفت: وزارت بهداشت با شعار عدالت و تعالی در سلامت، کار خود را آغاز کرد و بحمدالله با کار جهادی کارکنان نظام سلامت در مدیریت کووید، مرگ میر را از ۷۰۰ نفر به زیر ۵۰ نفر و در روزهایی هم به صفر رسانید و در این مسیر ۱۵۴ میلیون دوز واکسن تزریق شد. 

وی طرح برجسته دارویار برای ساماندهی حوزه دارو و افزایش داروهای تحت پوشش بیمه، پوشش بیمه افراد جامعه که فاقد بیمه بودند، افزایش ۱۱۰۰ تخت بیمارستانی و ده‌ها طرح بزرگ و کوچک در حوزه بهداشت و درمان را بخشی از اقدامات یکساله وزارت بهداشت دانست.

عبادی با بیان اینکه در دوران کووید بیشتر از همه از پرستاران و پزشکان یاد شد از دیگر دست اندرکاران حوزه بهداشت و درمان یاد کرد و گفت: باید به وجود سایر کارکنان بهداشتی و درمانی مانند پیراپزشکان، بهورزان و همکاران حوزه بهداشت در تخصص‌ها و رشته‌های مختلف افتخار و از آنها نیز تقدیر و تشکر کرد.

عبادی با تأکید بر تسری پرستاری از درمان محوری به سمت سلامت محوری، گفت: برای این منظور می‌توان از ظرفیت پرستاران بازنشسته با ذخیره دانشی و تجربه مفیدی که دارند بهره گرفت و از ظرفیت مساجد، سراهای محله، خانه‌های سلامت، سازمان‌های مردم نهاد و حتی بین خانواده و بستگان و همسایگان کار را شروع کرد. 

معاون پرستاری وجود ۸.۵ میلیون سالمند در کشور و سیر حرکتی جمعیت به سمت سالمندی، گفت: آموزش‌های پرستاری  و مراقبتی بخش زیادی از مشکلات در این زمینه را کاهش خواهد داد. 

به گزارش هوشمند نیوز، دکتر احمدی نژاد رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در این مراسم با تاکید بر ارزش و بزرگی کار پرستاران گفت: عاشقانه، خالصانه و تنها برای رضایت خداوند و بدون منت کار کردن برای مردم و بهبود آلام بیماران فرصتی است که خداوند در اختیار ما قرار داده و باید از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم.

در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای سلامت از خانواده‌های شهدای مدافع سلامت شهید شاه مرادی، شهید حسین علی پور و شهیده الهام یوسف زاده قدردانی و همچنین از ۲۲ نفر از مترون های  بیمارستان‌های دولتی، خصوصی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان و چهار نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد پرستاری تقدیر شد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.