افزایش یک شبه در بخش های ارزشی، تمرکز بر درآمدهای ایالات متحده باقی می ماند: DJIA، NZD/USD، GBP/USD

[ad_1] توصیه شده توسط Jun Rong Yeap پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید خلاصه بازار نتایج سود بهتر از حد انتظار بانک‌های بزرگ ایالات متحده، چراغ سبزی را برای ادامه رشد وال استریت فراهم کرد (DJIA + 1.06٪؛ S&P 500 + 0.71٪؛ Nasdaq + 0.76٪) و مقداری افزایش ارزش را افزایش داد. بخش‌ها

کد خبر : 376674
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۸:۰۰
افزایش یک شبه در بخش های ارزشی، تمرکز بر درآمدهای ایالات متحده باقی می ماند: DJIA، NZD/USD، GBP/USD

[ad_1]

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی سهام رایگان خود را دریافت کنید

خلاصه بازار

نتایج سود بهتر از حد انتظار بانک‌های بزرگ ایالات متحده، چراغ سبزی را برای ادامه رشد وال استریت فراهم کرد (DJIA + 1.06٪؛ S&P 500 + 0.71٪؛ Nasdaq + 0.76٪) و مقداری افزایش ارزش را افزایش داد. بخش‌ها (به ویژه مالی) در حالی که بخش فناوری از افزایش 4 درصدی قیمت سهام مایکروسافت تقویت شد.

مورگان استنلی تخمین‌های مربوط به درآمدهای مدیریت ثروت را شکست داده است، در حالی که بانک آمریکا با وجود برخی احتیاط‌های طولانی در مورد کاهش هزینه‌های مصرف‌کننده، رشد آهسته‌تر وام و افزایش هزینه‌های سپرده، از نرخ‌های بهره بالاتر استفاده کرد.

بخش داده های اقتصادی در خرده فروشی خرده فروشی ایالات متحده در ژوئن (0.2٪ ماه به ماه در مقابل 0.5٪ اجماع) پایین تر از حد انتظار بود. تولید صنعتی ایالات متحده نیز نمایش ضعیفی دارد و یک انقباض غافلگیرکننده (-0.4٪ سال به سال) در مقابل 1.1٪ پیش بینی را نشان می دهد. اما با این وجود، همانطور که در فصل سود سه ماهه دوم قدم می زنیم، احساسات بازار در کاهش بالقوه درآمد شرکت ها خیس می شود تا از وضعیت بدترین وضعیت و قیمت گذاری برای بهبود در سه ماهه آینده حمایت کند.

درآمدهای تسلا و نتفلیکس امروز در رادار قرار خواهند گرفت تا اولین نگاهی به درآمدهای فناوری کلان ارائه دهند. نت‌فلیکس قبلاً در نیمه دوم سال 2023 با گسترش گسترده‌تر اشتراک رمز عبور پولی خود، رشد درآمد را تسریع کرده بود، در حالی که شکست‌های اخیر در تحویل توسط تسلا نیز امیدها را برای عملکرد بهتر در آینده افزایش داده است. با افزایش بیش از 45 درصدی شاخص نزدک 100 از سال تا به امروز، هر دو سود ممکن است کلید تعیین این موضوع باشند که آیا رالی می تواند در این هفته پاهای بیشتری پیدا کند.

پس از معامله در یک الگوی ادغام گسترده از نوامبر 2022، DJIA به بالاترین حد خود در 14 ماه گذشته رسید، با شکست از محدوده نشان دهنده کنترل بیشتر خریداران است. این ممکن است اوج آوریل 2022 خود را در مرحله بعدی برای آزمایش مجدد باقی بگذارد. سودهای بیشتر می تواند روی میز باشد، زیرا رویدادهای تاریخی نشان می دهد که شاخص تمایل به مشاهده عملکرد مثبت در دوره های توقف نرخ از سوی فدرال رزرو دارد.

image1.png

منبع: نمودارهای IG

آسیا اوپن

به نظر می رسد سهام آسیایی برای باز شدن مثبت، نیکی + 0.67٪، ASX + 0.58٪ و KOSPI + 0.28٪ در زمان نگارش مقاله، یک شبه واگذاری مثبت را از وال استریت دریافت کردند. با این حال، تفاوت در عملکرد در سهام چین مشاهده شد، با توجه به ضعف در شرایط اقتصادی چین که اخیراً سرمایه‌گذاران را در حال حاضر دور نگه داشته است. به دنبال سقوط 2 درصدی شاخص هانگ سنگ (HSI) در جلسه قبلی، شاخص Nasdaq Golden Dragon چین 3.3 درصد کاهش یافت. سطح 18100-18200 ممکن است برای HSI تحت نظر باشد، با تشکیل یک نوار پین صعودی هفتگی در این سطح در می 2023 که آن را به عنوان یکی برای دفاع در برابر خریداران کاهش می دهد.

صبح امروز نرخ تورم سه ماهه دوم نیوزلند کمی بالاتر از حد انتظار بود (6% سالانه در مقابل 5.9% پیش‌بینی شده) اما این میزان برای تغییر انتظارات نرخ بازار برای افزایش بیشتر از سوی بانک مرکزی نیوزلند (RBNZ) کافی نبود. . با این وجود، NZD/USD بازگشته است تا حمایت خط روند نزولی کلیدی را در سطح 0.630 مجدداً آزمایش کند، که باید برای تشکیل یک پایین ترین سطح در بازه زمانی روزانه شاهد برخی دفاع ها باشیم. شاخص قدرت نسبی روزانه آن (RSI) بالاتر از سطح کلیدی 50 باقی ماند، که نشان می دهد خریداران همچنان کنترل را در حال حاضر در دست دارند، با مقاومت فوری برای غلبه بر سطح 0.638.

کشف کنید که چه نوع معامله گر فارکس هستید

image2.png

منبع: نمودارهای IG

در لیست پیگیری: GBP/USD در آستانه انتشار نرخ تورم در بریتانیا

تورم بریتانیا برای ماه ژوئن قرائت شده اواخر امروز منتشر خواهد شد. با توجه به اینکه تولید ناخالص داخلی ماهانه بریتانیا در ماه مه با انقباض 0.1 درصدی مواجه است، به نظر می رسد فشارهای قیمتی مداوم به تهدید رکود تورمی برای اقتصاد بریتانیا می افزاید، به خصوص که تورم اصلی و اصلی در ماه می نتوانست پیشرفت زیادی داشته باشد.

برای قرائت آتی، اجماع به دنبال کاهش نرخ تورم به 8.3 درصد نسبت به سال قبل از 8.7 درصد است، اما انتظار می‌رود که جنبه اصلی بدون تغییر در 7.1 درصد باقی بماند. سطح تورم که همچنان بالاست می‌تواند شاهد پیشرفت بیشتر باشد و لحن جنگ طلبانه را در دستورالعمل بانک مرکزی انگلستان (BoE) حفظ کند. انتظارات نرخ فعلی برای حداقل 100 واحد پایه دیگر (bp) از سوی بانک مرکزی برای بقیه سال قیمت گذاری می شود.

تاکنون، مجموعه ای از اوج ها و پایین ترین سطح های بالاتر برای این جفت از سپتامبر 2022 به روند صعودی خود ادامه داده است. سطح اشباع فروش RSI ممکن است جهش جزئی را نسبت به رالی اخیر خود بطلبد، اما هرگونه اصلاحی ممکن است سطح 1.286 را برای هر شکل‌گیری پایین‌تر از سطح پایین‌تر باقی بگذارد. در هر صورت منفی، یک سری از خطوط پشتیبانی نیز می‌تواند روی رادار باشد که شامل پشتیبانی ابری Ichimoku و میانگین متحرک 100 روزه (MA) می‌شود.

توصیه شده توسط Jun Rong Yeap

پیش بینی GBP رایگان خود را دریافت کنید

image3.png

منبع: نمودارهای IG

سه شنبه: DJIA + 1.06%؛ S&P 500 + 0.71%; نزدک + 0.76٪، DAX + 0.35٪، FTSE + 0.64٪



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.