افزایش ین ژاپن با نگاه بازارها به سمت تعداد نیروی کار ایالات متحده

[ad_1] نکات کلیدی JPY: USD/JPY بازگشت در اروپا، با EUR/JPY ضعف پیشرو بازارها شاهد انقباضات پولی بیشتری هستند، نه در ژاپن مداخله توکیو قبلاً نزدیک به سطوح فعلی اتفاق افتاده است توصیه شده توسط دیوید کوتل اکنون پیش بینی کامل ین را در سه ماهه سوم دانلود کنید پس زمینه بنیادی ین ژاپن در روز

کد خبر : 371600
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸
افزایش ین ژاپن با نگاه بازارها به سمت تعداد نیروی کار ایالات متحده

[ad_1]

نکات کلیدی JPY:

  • USD/JPY بازگشت در اروپا، با EUR/JPY ضعف پیشرو
  • بازارها شاهد انقباضات پولی بیشتری هستند، نه در ژاپن
  • مداخله توکیو قبلاً نزدیک به سطوح فعلی اتفاق افتاده است

توصیه شده توسط دیوید کوتل

اکنون پیش بینی کامل ین را در سه ماهه سوم دانلود کنید

پس زمینه بنیادی

ین ژاپن در روز جمعه به شدت در برابر دلار آمریکا افزایش یافت، البته در بازاری که احتمالاً نازکتر از حد معمول است، زیرا معامله گران منتظر اخبار رسمی بازار کار ایالات متحده هستند.

USD/JPY در صبح اروپا به زیر 143 سقوط کرد، که احتمالاً تحت تأثیر برخی ضعف ارزهای متقابل EUR/JPY قرار گرفته است زیرا تولید صنعتی آلمان در ماه می کاهش یافته است و این امیدها را مبهم می کند که حداقل ممکن است ثابت بماند.

بانک مرکزی ژاپن احتمالاً واضح‌ترین شاخص اقتصاد بزرگ باقی می‌ماند، زیرا از تشدید سیاست‌های پولی بسیار سست خود خودداری کرده است، حتی در حالی که دیگران برای افزایش نرخ‌ها رقابت می‌کنند. بانک مرکزی ژاپن همچنان تورم را یک پدیده جهانی می‌داند و بیم آن دارد که تقاضای داخلی ژاپن که مدت‌ها برای تقویت آن تلاش کرده است، هنوز وجود نداشته باشد.

افزایش نرخ بهره در بازارهای توسعه یافته باعث شده است که جذابیت بازدهی نسبی ین بیش از پیش محو شود. گمانه زنی های زیادی در بازار وجود دارد مبنی بر اینکه بانک ژاپن ممکن است سیاست پولی خود، به ویژه کنترل منحنی های بازده اوراق قرضه محلی را تغییر دهد، اما بعید به نظر می رسد که به طور قابل توجهی تنظیمات پولی خود را تشدید کند.

توصیه شده توسط دیوید کوتل

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

کازوئو اوئدا، فرماندار جدید BoJ، در ماه آوریل کار خود را آغاز کرد و تاکنون تمایل چندانی برای پیشبرد سیاست های خود نشان نداده است.

چیزی که ممکن است معامله گران را بیشتر نگران کند این است که توکیو می تواند در بازارهای ارز مداخله کند تا نزول ین را متوقف کند. در گذشته، مقامات ژاپن نسبت به ارز ضعیف‌تر آرامش داشتند، زیرا این ارز برای اقتصاد مبتنی بر صادرات آنها مناسب بود. اکنون، با توجه به برون سپاری بسیاری از عملیات ژاپنی در خارج از کشور، ین ضعیف بیشتر مشکل ساز است.

بانک مرکزی در سال گذشته در بازار مداخله کرد، زمانی که USD/JPY به 145 رسید. این سطح اکنون یکی از سطوحی است که بازار با کمی ترس به آن نزدیک می شود.

در روز جمعه بازار به طور عمده نه بر روی ژاپن، بلکه در ایالات متحده و گزارش رسمی ماهانه بازار کار متمرکز است. پیش بینی می شود حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه ژوئن 225000 افزایش یابد و نرخ بیکاری به 3.6 درصد کاهش یابد. پیش بینی می شود که درآمدها در سال 4.2 درصد افزایش یابد. اعداد و ارقام مورد انتظار این ایده را حفظ خواهند کرد که نرخ بهره آمریکا بسیار افزایش خواهد یافت و ممکن است بر ین تاثیر بگذارد.

تحلیل فنی

نمودار روزانه USD/JPY

نمودار با استفاده از TradingView کامپایل شده است

به نظر می رسد رالی USD/JPY قبل از اینکه سقوط های شدیدی را که بین اکتبر 2022 و ژانویه سال جاری مشاهده شده بود جبران کند، در حال کاهش است. احتمالاً خیلی زود است که بگوییم این تلاش شکست خورده است، اما خرس های ین باید انجام دهند. که بهبودی به مسیر برگشت

آنها به طرز وسوسه انگیزی به بازگشت ریزش های شدیدی که در 10 نوامبر مشاهده شد نزدیک شده اند، اما تاکنون نتوانسته اند شکاف بین سطوح فعلی بازار و باند معاملاتی را که در اواخر سال گذشته مشاهده شد، ببندند.

در حال حاضر، علی‌رغم ضعف اخیر، USD/JPY حتی بالاتر از اولین فیبوناچی اصلاحی افزایش آن از پایین‌ترین سطح ژانویه به اوج‌های اخیر، به خوبی پشتیبانی می‌شود. این تا 140.752 وارد نمی شود. پیش از آن، حمایت احتمالی روی 140.301، بالاترین سطح روزانه 20 ژوئن وجود دارد.

با این حال، در این نقطه، جفت ارز بیشتر از آنکه در خطر جدی بازگشت باشد، تثبیت به نظر می رسد، در حالی که روند صعودی صعودی همچنان مطمئن است. شاید حداقل برای به چالش کشیدن این دیدگاه، بازگشت پایدار به سطوح می در اطراف دسته 136 لازم باشد.

مقدمه ای بر تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال را یاد بگیرید

توصیه شده توسط دیوید کوتل

–توسط دیوید کوتل برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.