افزایش هزینه های حمل و نقل، اعتبار اسنادی و تحریم ها

[ad_1] آنالیز نفت خام برنت (LCOc1). فشار صعودی بر نفت خام بازاری که در حال حاضر تنگ است که با جنگ تشدید شده است. نفت و گاز روسیه همچنان به اروپا سرازیر می شود. پیشینه اساسی نفت خام نفت خام برنت را نقض کرد روانشناسی 100 دلار در هر بشکه دیروز پس از تهاجم روسیه

کد خبر : 171589
تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹
افزایش هزینه های حمل و نقل، اعتبار اسنادی و تحریم ها

[ad_1]

آنالیز نفت خام برنت (LCOc1).

  • فشار صعودی بر نفت خام
  • بازاری که در حال حاضر تنگ است که با جنگ تشدید شده است.
  • نفت و گاز روسیه همچنان به اروپا سرازیر می شود.

پیشینه اساسی نفت خام

نفت خام برنت را نقض کرد روانشناسی 100 دلار در هر بشکه دیروز پس از تهاجم روسیه به اوکراین. انتظار می‌رود که بازارها بر این اساس واکنش نشان دهند و قیمت انرژی از جمله اروپا را افزایش دهند گاز طبیعی (TTF). اختلال بالقوه در عرضه نفت خام از سوی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جهان (در یک بازار در حال حاضر تنگ) انگیزه بیشتری به حرکت صعودی داد.

پس از آن تحریم‌ها علیه روسیه در تلاش برای آسیب رساندن به دسترسی روسیه به فناوری و منابع مالی به وجود آمد، اما با توجه به اینکه بسیاری از مناطق در سراسر جهان به صادرات روسیه وابسته هستند، احتیاط انجام شد تا تأثیر آن بر این کشورهای وابسته (در حال حاضر) به حداقل برسد. از دیروز، با توجه به ذخایر کم موجودی در سطح جهان، قیمت های نفت خام با توجه به ذخایر کم در سطح جهان، به دلیل ترس از عرضه دوباره افزایش یافته است. هزینه‌های حمل‌ونقل در حالی دنبال می‌شود که کشتی‌ها تلاش می‌کنند در آب‌های متخاصم کنونی در دریای سیاه حرکت کنند.

در ماژول کالاهای تازه اصلاح شده ما درباره استراتژی ها و نکات تجارت نفت خام بیشتر بیاموزید!

از دیدگاه ایالات متحده، بهره برداری از SPR (ذخایر استراتژیک نفت) طبق گفته دولت بایدن روی میز است، با این حال، این ممکن است تنها یک راه حل کوتاه مدت برای مصرف کننده باشد.

اکنون کانون توجه به سمت اوپک پلاس رفته است که در مسیر رشد عرضه جهانی خود ناامید شده است. جهان به دنبال نوعی مهلت از قیمت های افسارگسیخته نفت خام از طریق افزایش عرضه از سوی تولیدکنندگان نفت در مجموعه اوپک پلاس خواهد بود.

نفت اورال روسیه تحت فشار است و بقیه جهان برای خرید از روسیه مردد هستند زیرا سهولت تجارت به سرعت در حال کاهش است. اعتبار اسنادی (LC) که به عنوان تضمین پرداخت از خریدار به فروشنده استفاده می شود، توسط برخی بانک های غربی در رابطه با نفت روسیه رد می شود. افزایش دشواری خرید از روسیه ممکن است برخی از خریداران را منصرف کند، اما باید تخفیف قابل توجهی را در نظر گرفت که نفت اورال روسیه در حال حاضر با آن معامله می‌شود و احتمالاً تلاش اضافی تا حدودی ارزش آن را دارد.

در بیانیه ای از سوی اینترفاکس (روسیه) فاش شد که روسیه در حال آماده سازی مجموعه ای از تحریم های خود است که در صورت محدود کردن عرضه کالا به منطقه، می تواند وضعیت اقتصادی اتحادیه اروپا را به شدت مختل کند. اروپا تقریباً 50 درصد از صادرات نفت روسیه را به خود اختصاص می دهد و هر چیزی که در امتداد خطوط محدودیت های نفتی باشد می تواند جرقه افزایش قیمت دیگری را ایجاد کند.

برش روسیه از سوئیفت (ساختار پیام‌رسانی که بانک‌ها برای تسهیل پرداخت‌های فرامرزی از آن استفاده می‌کنند) از سوی بسیاری از کشورها در دستور کار قرار گرفته است، اما اجماع در مورد چنین تصمیمی در حال حاضر چنین جریمه‌ای را متوقف می‌کند. این امر باعث شده قیمت نفت امروز کاهش یابد و نگرانی ها در مورد کاهش صادرات نفت روسیه کاهش یابد.

افزایش ارزش دلار به افزایش قیمت نفت (به طور سنتی رابطه معکوس بین دلار و قیمت نفت خام) کمک کرده است. در اواخر امروز، انتشارات اقتصادی تأثیرگذار بر دلار وجود دارد (تقویم زیر را ببینید) اما با توجه به اینکه ژئوپلیتیک در مرکز توجه قرار دارد، اگر این رویدادها به حداقل تأثیر بازار منجر شود، چندان تعجب آور نخواهد بود. البته تمرکز بر هسته اصلی ایالات متحده خواهد بود تورم که به طور سنتی به نام فدرال رزرو متریک تورم ترجیحی در شرایط عادی ما شاهد یک قوی تر خواهیم بود دلار باید داده‌های واقعی از پیش‌بینی‌ها (5.1 درصد) فراتر رود یا مطابقت داشته باشد، زیرا افزایش تورم اصلی به افزایش بیشتر کمک می‌کند. شاهین فدرال

تقویم اقتصادی

تقویم اقتصادی دلار آمریکا

منبع: تقویم اقتصادی DailyFX

تجزیه و تحلیل فنی

نفت خام برنت (LCOc1) روزانه چارت سازمانی

نمودار روزانه نفت خام برنت

نمودار تهیه شده توسط وارن ونکتاس، IG

دیروز دوجی پا دراز شمع حاکی از بلاتکلیفی است که به نظر می رسد بازارها از نظر جهت گیری جهت دار با نرم تر امروزی روشن شده اند. اقدام قیمت. در شاخص قدرت نسبی (RSI) با ارائه واگرایی نزولی (قرمز) به این چشم انداز می افزاید که به موجب آن عملکرد قیمت نفت خام (بالاترین حد) با قرائت RSI (کم ترین سطح) در تضاد است. به طور کلی، واگرایی نزولی به حرکت پایین‌تر اشاره دارد، اما پیش‌بینی زمان‌بندی ممکن است دشوار باشد. همانطور که گفته شد، فشارهای ژئوپلیتیکی همچنان در خط مقدم نوسان قیمت ها باقی می ماند و به تحرکات بازار جهانی ادامه می دهد.

سطوح مقاومت کلیدی:

سطوح پشتیبانی کلیدی:

  • 95.61 دلار
  • 20 روزه EMA (رنگ بنفش)
  • 90.00 دلار

نزولی احساس مشتری IG

IGCS نشان می دهد که معامله گران خرده فروشی در حاشیه هستند خالص طولانی بر نفت خام، با 54% معامله گرانی که در حال حاضر موقعیت های خرید دارند (تا لحظه نگارش این مقاله). در DailyFX ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم که منجر به یک سوگیری کوتاه مدت در جهت نزولی می شود.

با وارن در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @WVenketas



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.