افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا در پی افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا؛ اظهارات جنگ طلبانه از سوی مدیران بانک مرکزی در کانون توجه قرار گرفته است

[ad_1] اشتراک گذاری: افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا به دنبال افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا و اظهارات جنگ طلبانه بانک‌های مرکزی کاهش یافت. احساسات مصرف کننده ایالات متحده بهبود می یابد و از دلار قوی تر حمایت می کند. تورم منطقه یورو همانطور که انتظار می رود کاهش می یابد. مواضع شاهین از

کد خبر : 361867
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۱۰
افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا در پی افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا؛  اظهارات جنگ طلبانه از سوی مدیران بانک مرکزی در کانون توجه قرار گرفته است

[ad_1]


اشتراک گذاری:

  • افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا به دنبال افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا و اظهارات جنگ طلبانه بانک‌های مرکزی کاهش یافت.
  • احساسات مصرف کننده ایالات متحده بهبود می یابد و از دلار قوی تر حمایت می کند. تورم منطقه یورو همانطور که انتظار می رود کاهش می یابد.
  • مواضع شاهین از سوی مقامات بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو حکایت از تشدید احتمالی بیشتر دارد.
  • رویدادهای کلیدی آتی عبارتند از PPI می آلمان، جلسه شورای عمومی اتحادیه اروپا، و داده های بازار مسکن ایالات متحده.

افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا پس از افزایش نرخ بهره بانک مرکزی اروپا (ECB) متوقف شد و برخی از افزایش‌های روز قبل خود را در میان احساسات مختلط بازار کاهش داد. به دنبال تصمیمات فدرال رزرو (فدرال رزرو) و بانک مرکزی اروپا، سخنرانان بانک مرکزی در میان فقدان اخبار، علاوه بر تورم منطقه یورو (EU) بیشترین عناوین را به خود اختصاص داده اند. در زمان نگارش این مقاله، EUR/USD با 0.23% کاهش در 1.0920 معامله می شود.

احساسات مختلط بازار به دنبال تصمیمات بانک مرکزی، تورم منطقه یورو کاهش می یابد.

همانطور که توسط سهام ایالات متحده نشان داده شده است، احساسات شرکت کنندگان در بازار متفاوت است. آخرین دور از داده های اقتصادی از ایالات متحده (ایالات متحده نشان داد که احساسات مصرف کننده بهبود یافته است، همانطور که توسط دانشگاه میشیگان (UoM) در 68.0 در مقایسه با 64.9 نهایی ماه می. از ماه می 4.2 درصد تجدید نظر شده است، در حالی که داده های ژوئن به 3.3 درصد رسیده است.

یورو/دلار آمریکا در میان انبوهی از اظهارات مقامات فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا، با گرایش به سمت جنگ طلبانه سیاست پولی، تضعیف شد. باید گفت که دلار آمریکا (USD) نشانه‌هایی از قدرت را نشان می‌دهد، زیرا شاخص دلار آمریکا (DXY) با 0.21% افزایش در 102.364 رسید.

در منطقه یورو (EU)، داده‌های تورم کاهش یافت و به 6.1% در ماه می رسید که کمتر از 7% در آوریل بود. در همین حال، دو رئیس بانک مرکزی بانک مرکزی اروپا به نام‌های ماریو سنتنو و پیر وونش، سخنان تندروانه‌ای ارائه کردند که نشان می‌دهد به افزایش نرخ بهره بیشتری نیاز است. ماریو سنتنو افزود که “خطر افزایش مجدد نرخ بهره” در صورت کاهش قیمت ها وجود دارد. در همین حال، پیر وونش گفت: “ECB می تواند در ماه سپتامبر دوباره نرخ بهره را افزایش دهد، مگر اینکه کاهش قابل توجهی در تورم اصلی وجود داشته باشد.”

در سراسر حوضچه، مقامات فدرال رزرو، اگرچه در نشست ژوئن FOMC تعدیل شدند، پس از این تصمیم با موضعی جنگ طلبانه برخورد کردند. توماس بارکین، رئیس فدرال رزرو ریچموند، گفت که اگر تورم کاهش یابد، “آرامش بیشتر از انجام دادن” است. بعداً، کریستوفر والر، رئیس فدرال رزرو، بعداً اضافه کرد که پیشرفت آهسته تورم «احتمالاً مستلزم تشدید بیشتر خواهد بود».

EUR/USD برخی از سودهای هفتگی خود را بازگرداند. مواضع فدرال رزرو و بانک مرکزی اروپا روی میز است و با توجه به اینکه هر دو بانک مرکزی به سمت انقباض 50 واحدی در ثانیه حرکت می کنند، می تواند باعث تثبیت ارزش یورو/دلار آمریکا شود.

رویدادهای آینده

سند منطقه یورو: این شاخص شامل PPI می آلمان، جلسه شورای عمومی اتحادیه اروپا، فلش اعتماد مصرف‌کننده در ژوئن، و ارقام تولید ناخالص داخلی در اسپانیا، در کنار شاخص‌های PMI جهانی S&P برای اسپانیا، آلمان، فرانسه و بلوک خواهد بود.

دستور کار اقتصادی ایالات متحده: سخنرانان فدرال رزرو، داده های بازار مسکن و شاخص های سهام جهانی S&P.

تجزیه و تحلیل قیمت EUR/USD: چشم انداز فنی

نمودار روزانه EUR/USD

از منظر فنی، EUR/USD به سمت بالا باقی می ماند و رقم 1.1000 را آزمایش می کند. میانگین‌های متحرک نمایی روزانه (EMAs) به خوبی زیر نرخ ارز قرار دارند، که نشان می‌دهد افزایش بیشتر انتظار می‌رود. با این حال، نرخ تغییر سه روزه (RoC) نشان می‌دهد که خریداران در حال از دست دادن شتاب هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده صعودی باقی می‌ماند اما ثابت تغییر می‌کند. ریسک صعودی در 1.1000 قرار دارد و پس از آن بالاترین YTD در 1.1095 قرار دارد. در مقابل، افت زیر 1.0900 می تواند متحرک نمایی 50 روزه را در 11.0820 نشان دهد، قبل از تلاقی متحرک نمایی 20 روزه و پایین ترین سطح روزانه 15 ژوئن در 1.0803/05.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.