افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا به منطقه پشتیبانی سابق پاسخ می دهد

نقاط صحبت نرخ EUR/USD یورو/دلار آمریکا برای اولین بار از ماه مارس به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا یک رالی چهار روزه را برگزار می کند، اما به نظر می رسد نرخ ارز در حال پاسخگویی به منطقه حمایت قبلی در اطراف است. پایین ترین حد ممکن (1.0349) همانطور که تلاش می کند تا بالاتر

کد خبر : 240533
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۶:۰۷
افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا به منطقه پشتیبانی سابق پاسخ می دهد


نقاط صحبت نرخ EUR/USD

یورو/دلار آمریکا برای اولین بار از ماه مارس به دلیل کاهش ارزش دلار آمریکا یک رالی چهار روزه را برگزار می کند، اما به نظر می رسد نرخ ارز در حال پاسخگویی به منطقه حمایت قبلی در اطراف است. پایین ترین حد ممکن (1.0349) همانطور که تلاش می کند تا بالاتر از SMA 50 روزه (1.0328) نگه دارد.

افزایش نرخ یورو/دلار آمریکا به منطقه پشتیبانی سابق پاسخ می دهد

یورو/دلار آمریکا در نزدیکی بالاترین نرخ ماهانه (1.0369) به عنوان کاهش در نرخ رشد، حفظ می شود شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) افزایش 75 واحدی دیگر نرخ بهره فدرال رزرو را مورد تردید قرار می دهد و ممکن است نرخ ارز پس از پاکسازی محدوده باز شدن ماه آگوست به کاهش از بالاترین سطح جولای (1.0485) ادامه دهد.

با این حال، اقدام اخیر قیمت، زمینه را برای عقب‌نشینی کوتاه‌مدت در یورو/دلار آمریکا افزایش می‌دهد، زیرا نتوانست مجموعه‌ای از بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را از اوایل این هفته گسترش دهد، و باید دید که کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) رویکرد خود را در تصمیم بعدی نرخ بهره در 21 سپتامبر تعدیل خواهد کرد زیرا بانک مرکزی قرار است خلاصه پیش بینی های اقتصادی (SEP) را به روز کند.

تا آن زمان، EUR/USD ممکن است در یک محدوده تعریف شده به عنوان معامله شود منطقه حمایت سابق در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349) به نظر می رسد که به عنوان مقاومت عمل می کند و اگر نتواند بالاتر از SMA 50 روزه (1.0328) نگه داشته شود، ممکن است قیمت ارز از ژوئن را منعکس کند.

به نوبه خود، پیشرفت از پایین سالانه (0.9952) ممکن است اصلاحی در روند گسترده‌تر باشد زیرا میانگین متحرک همچنان یک شیب منفی را منعکس می‌کند، اما پیشرفت بیشتر در یورو/دلار آمریکا ممکن است به تلنگر اخیر در احساسات خرده‌فروشی مانند رفتاری که در اوایل امسال مشاهده شد، دامن بزند.

این گزارش احساسات مشتری IG نشان می دهد 49.15 درصد از معامله گران هستند در حال حاضر خالص طولانی یورو/دلار آمریکا، با نسبت معامله گران کوتاه به بلند ایستاده در 1.03 تا 1.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 3.96 درصد و نسبت به هفته گذشته 10.46 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملات در هفته گذشته 3.22 درصد و نسبت به هفته گذشته 17.42 درصد افزایش داشته است. کاهش در موقعیت خرید خالص به صورت EUR/USD رخ می دهد نزدیک به حداکثر ماهانه (1.0369) نگه می دارددر حالی که افزایش سود خالص کوتاه مدت موجب تضعیف احساسات خرده‌فروشی شده است، زیرا 51.34 درصد معامله‌گران در اوایل این هفته جفت خرید خالص داشتند.

با این اوصاف، کاهش انتظارات برای افزایش ۷۵ واحدی دیگر نرخ بهره ممکن است یورو/دلار آمریکا را در روزهای آینده سرپا نگه دارد، اما قیمت ارز ممکن است به پاسخ دادن ادامه دهد به منطقه حمایت قبلی در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349) از آنجایی که نتوانسته است سری بالاتر و پایین‌ترین قیمت‌ها را نسبت به اوایل این هفته گسترش دهد.

نمودار روزانه نرخ یورو/دلار آمریکا

تصویر نمودار نرخ روزانه EUR/USD

منبع: نمای معاملاتی

  • EUR/USD محدوده افتتاحیه ماه آگوست را برای آزمایش SMA 50 روزه (1.0328) برای اولین بار از ژوئن، با شکست/بستن بالاتر از 1.0370 (38.2٪ گسترش) منطقه افزایش دامنه برای اجرا در بالاترین سطح جولای (1.0485).
  • شکست/بستن بالاتر از دستگیره 1.0500 (100% انبساط) منطقه 1.0640 (78.6% بسط) را باز می کند، اما نرخ ارز ممکن است به دنبال شیب منفی در میانگین متحرک ادامه دهد، زیرا به نظر می رسد در پاسخ به این است. منطقه حمایت سابق در اطراف پایین ترین سطح ماه مه (1.0349).
  • بسته نشدن در بالای 1.0370 (38.2٪ گسترش) منطقه ممکن است EUR/USD را به سمت 1.0220 (161.8% انبساط) عقب براند، با شکستن حداقل ماهانه (1.1054) که منطقه 1.0070 (161.8% گسترش) را در رادار قرار می دهد.

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.