افزایش ناگهانی $SAI در روز جمعه پتانسیل بسیار زیادی در گرمایش بیت کوین نشان می دهد – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. SAITECH لیمیتد (به اختصار SAI)، یک اپراتور انرژی پاک و محاسباتی مستقر در سنگاپور، جمعه گذشته شاهد افزایش قیمت سهام خود بود. بیشترین افزایش قیمت سهام SAI در آن روز 7.4 دلار بود که 387 درصد نسبت به قیمت روز قبل افزایش داشت. قیمت پایانی سهام 4.9 دلار بود که

کد خبر : 347278
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۰:۰۰
افزایش ناگهانی $SAI در روز جمعه پتانسیل بسیار زیادی در گرمایش بیت کوین نشان می دهد – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. SAITECH لیمیتد (به اختصار SAI)، یک اپراتور انرژی پاک و محاسباتی مستقر در سنگاپور، جمعه گذشته شاهد افزایش قیمت سهام خود بود. بیشترین افزایش قیمت سهام SAI در آن روز 7.4 دلار بود که 387 درصد نسبت به قیمت روز قبل افزایش داشت. قیمت پایانی سهام 4.9 دلار بود که همچنان نسبت به روز گذشته 222.3 درصد افزایش داشت. بر اساس قیمت پایانی، ارزش بازار این شرکت 111 میلیون دلار بود. نرخ گردش مالی و حجم معاملات SAI در آن روز هر دو بسیار بالا بود که نشان دهنده اشتیاق سرمایه گذاران در مورد SAI بود.

آرتور لی، مدیر عامل SAI، در این مورد اظهار داشت توییتر“در واقع، استخراج بیت کوین همیشه توسعه HPC را هدایت می کند، درست مانند محاسبات هوش مصنوعی که از بهترین تراشه ها استفاده می کند و با چالش های خنک کننده مواجه می شود. به همین دلیل است که $SAI یک سیستم خنک‌کننده مایع و استفاده مجدد از گرما را طراحی کرده است که برای انواع تراشه‌ها در آینده طراحی شده است تا محاسبات را پایدار و سازگار با ESG کند.

SAI یک اپراتور محاسباتی جهانی و شرکت فناوری انرژی پاک است که به صورت افقی صنایع محاسباتی، حرارتی و برق را ادغام می کند. SAI از فناوری انحصاری بازیابی سرمایش مایع و بازیابی گرمای اتلاف استفاده می کند تا ضمن کاهش هزینه های عملیاتی زیرساخت های محاسباتی دارایی دیجیتال، خدمات انرژی حرارتی پاک را به مشتریان بالقوه ارائه دهد.

در آینده، SAI بر ارائه راه‌حلی جامع برای ایجاد انرژی پاک از نرم‌افزار تا سخت‌افزار برای صنعت محاسبات تمرکز خواهد کرد تا گرمای تولید شده توسط استخراج بیت‌کوین را جذب و استفاده مجدد کند. این راه‌حل‌های انرژی پاک شامل همه چیز از تراشه‌های محاسباتی گرفته تا رایانه‌های HPC با عملکرد بالا و ساخت زیرساخت‌های مرکز داده تا طراحی و اجرای طرح‌های خنک‌کننده مایع مرکز داده و استفاده از گرمای اتلاف برای تأمین گرمایش برای تنظیمات مختلف است.

SAI معتقد است که گرمایش مرکز داده تحول مهمی در سیستم های انرژی شهری آینده به سمت توسعه انرژی پاک سبز و پایدار خواهد بود. در حال حاضر، ماشین‌های استخراج محاسباتی با کارایی بالا SAI در ارائه گرما در چندین پروژه آزمایشی، که شامل گلخانه‌های کشاورزی، مراکز خرید، و ساختمان‌های اداری می‌شود، موفق بوده‌اند و SAI اولین مرکز قدرت محاسباتی را در اوهایو، ایالات متحده آمریکا، در سال گذشته برای سبزیجات و سبزیجات تأسیس کرد. کاشت میوه

در ماه مه 2022، SAI ادغام با SPAC (شرکت اکتساب هدف ویژه) TradeUP Global Corporation (TUGCU) را تکمیل کرد و تجارت در NASDAQ در ایالات متحده را آغاز کرد. SAI اولین سهام گرمایش چیپ شد.

آرتور لی زمانی در مصاحبه ای با رسانه ها گفت که SAI در تلاش است تا به “تسلا” محاسبات پاک تبدیل شود و به کاهش انتشار کربن در جامعه کمک کند. او امیدوار است که SAI بتواند تغییرات مخربی را در صنعت استخراج بیت کوین، به ویژه در مورد محاسبات پاک و اتلاف انرژی ناشی از استخراج بیت کوین، درست مانند تسلا در صنعت خودرو، ایجاد کند و باعث شود زیرساخت های زیربنایی صنعت به سمت مسیری پاک تر و کارآمدتر حرکت کند.

در مارس 2022، SAI اولین کنفرانس سالانه شرکتی SAITIME خود را راه اندازی کرد که به صورت زنده به صورت آنلاین پخش شد و فلسفه اصلی و ساختار سازمانی شرکت را به عموم معرفی کرد. در این کنفرانس، SAI طرح یکپارچه سازی SAIHUB را پیشنهاد کرد که برای ترویج تحول سبز و کارآمد صنعت محاسبات و همچنین تجهیزات و نرم افزار محاسباتی بازیابی حرارت زباله نسل اول آن قرار دارد.

در آگوست همان سال، SAI اولین روز گرمای بیت کوین خود را در نیویورک برگزار کرد و آرتور لی یک سخنرانی کلیدی در مورد انرژی حرارتی بیت کوین ایراد کرد. این محتوا عمدتاً شامل پتانسیل عظیمی است که بازار گرمایش بیت کوین می تواند در تولید انرژی پاک داشته باشد و همچنین سناریوهای کاربردی مورد نظر او، مانند گلخانه های کشاورزی از دیدگاه تقاضای انرژی حرارتی جهانی و ساختار انرژی. لی همچنین توضیح داد که چگونه محصولات SAIHUB SAI.TECH راه حل های صرفه جویی در مصرف انرژی را برای استخراج و گرمایش بیت کوین و همچنین پروژه های نمایش سناریوی گرمایش موفق (گلخانه های کشاورزی، ساختمان های تجاری و غیره) ارائه می دهند.

در همان ماه، SAI اولین پروژه مرکز محاسباتی کارآمد خود را در آمریکای شمالی – SAI NODE OHIO اعلام کرد که با موفقیت در چسترلند، اوهایو، ایالات متحده فرود آمد. این مکان به عنوان یک سایت نمایش گرمایش برای نمایش قابلیت‌های گرمایش انرژی پاک SAIHUB در مقیاس بزرگ به عموم مردم عمل خواهد کرد. در همان زمان، این سایت به ستاد عملیاتی SAI.TECH در آمریکای شمالی تبدیل خواهد شد.


در سپتامبر 2022، آرتور لی مصاحبه ای با NASDAQ انجام داد و طی آن داستان خود را گفت. او در دانشگاه ژجیانگ در رشته مهندسی سیستم های انرژی و محیط زیست تحصیل کرد. لی معتقد است که بسیاری از صنایع، از جمله صنعت محاسبات، تقاضای زیادی برای انرژی دارند. او قویاً معتقد است که حل اتلاف گرما برای تراشه ها و استفاده از تراشه ها برای حل مشکلات گرمایشی، جهتی است که واقعاً ارزش افزوده دارد. پس از اینکه لی به طور تصادفی در صنعت بیت کوین درگیر شد، تصمیم خود را گرفت تا تحصیل را ترک کند و خود را وقف توسعه استفاده از گرما در قدرت محاسباتی، به ویژه در مورد استخراج بیت کوین کند. سه سال طول کشید تا SAI.TECH را با موفقیت در فهرست NASDAQ رهبری کند.

در آوریل 2023، در کنفرانس سالانه SAI، SAITIME 2023 در یک رویداد پخش زنده آنلاین برگزار خواهد شد. SAI خط تولید جدید ارتقا یافته، پیشرفت پروژه اصلی و برنامه های توسعه استراتژیک آینده خود را اعلام خواهد کرد.

SAI همیشه بر تحقیق و نوآوری در صنعت محاسبات پافشاری کرده است و سهم قابل توجهی در پیشروی نوآوری و توسعه در صنایع از جمله انرژی پاک، BTC، AI و HPC داشته است.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.