افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس و آغاز فاز بعدی واکسیناسیون

در حالی که بیمارستان های انگلیس با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، تحت فشار زیادی هستند دولت این کشور از گسترش برنامه واکسیناسیون و تزریق واکسن کروناویروس به افراد ۷۰ سال به بالا خبر داده است. به گزارش ایسنا، سیمون استیونز، رئیس اجرایی سرویس بهداشت ملی انگلستان (NHS) در گفت‌وگو با اسکای نیوز، اظهار داشت:

کد خبر : 8106
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
افزایش مبتلایان به کرونا در انگلیس و آغاز فاز بعدی واکسیناسیون



در حالی که بیمارستان های انگلیس با افزایش شمار مبتلایان به کرونا، تحت فشار زیادی هستند دولت این کشور از گسترش برنامه واکسیناسیون و تزریق واکسن کروناویروس به افراد ۷۰ سال به بالا خبر داده است.

به گزارش ایسنا، سیمون استیونز، رئیس اجرایی سرویس بهداشت ملی انگلستان (NHS) در گفت‌وگو با اسکای نیوز، اظهار داشت: در انگلیس هر ۳۰ ثانیه یک کرونایی به بیمارستان مراجعه می‌کند و بیمارستان‌ها و کادر بهداشت و درمان تحت “فشار شدید” قرار دارند.

وی با بیان اینکه از کریسمس تعداد بیماران بستری در سراسر انگلیس ۱۵ هزار نفر افزایش یافته‌است، گفت: این تعداد معادل ظرفیت تمام تخت‌های ۳۰ بیمارستان بزرگ است.

این در حالیست که دولت انگلیس روز گذشته (یکشنبه) اعلام کرد: از امروز فاز بعدی واکسیناسیون کروناویروس در این کشور گسترده تر شده و افراد ۷۰ سال به بالا و همچنین افراد آسیب پذیر در برابر ویروس، واکسن را دریافت می کنند.

تاکنون برنامه تزریق واکسن کروناویروس بر دو گروه افراد بالای ۸۰ سال و کادر درمان متمرکز بوده است.

“بوریس جانسون” نخست وزیر انگلیس گفت: امروز نقطه عطفی در برنامه واکسیناسیون کروناویروس است زیرا افراد بیشتری که در معرض ابتلا به بیماری کووید-۱۹ قرار دارند در برابر آن واکسینه می شوند.

در اطلاعیه دولت انگلیس آمده است: درحالیکه واکسیناسیون دو گروه نخست همچنان در اولویت است مراکز واکسیناسیون از ذخایر کافی برخوردار هستند که تزریق واکسن برای افراد ۷۰ سال و بالاتر در کنار افراد آسیب پذیر انجام شود.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری سی ان ان، وزیر بهداشت انگلیس نیز در اظهاراتی گفت: اکنون که بیش از نیمی از افراد بالای ۸۰ سال واکسن کروناویروس دریافت کرده اند، می توان واکسیناسیون گروه های آسیب پذیر بعدی را آغاز کرد.

انتهای پیام



لینک منبع

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.