افزایش قیمت گاز طبیعی در 14 سال گذشته و افزایش قیمت نفت در اعتراضات لیبی

[ad_1] گاز طبیعی، آب و هوا، EIA، نفت خام برنت، لیبی، پیش بینی فنی – نکات گفتگو قیمت گاز طبیعی ایالات متحده به بالاترین حد در 14 سال گذشته رسید، زیرا هوای سرد بر عرضه تاثیر گذاشته است در حالی که میادین نفتی لیبی تولید خود را متوقف می‌کنند، نفت خام برنت به مناقصه رسید

کد خبر : 195331
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۲۱
افزایش قیمت گاز طبیعی در 14 سال گذشته و افزایش قیمت نفت در اعتراضات لیبی

[ad_1]

گاز طبیعی، آب و هوا، EIA، نفت خام برنت، لیبی، پیش بینی فنی – نکات گفتگو

  • قیمت گاز طبیعی ایالات متحده به بالاترین حد در 14 سال گذشته رسید، زیرا هوای سرد بر عرضه تاثیر گذاشته است
  • در حالی که میادین نفتی لیبی تولید خود را متوقف می‌کنند، نفت خام برنت به مناقصه رسید
  • قیمت نفت در بحبوحه فضای نوسانات معاملاتی روند بحرانی را حفظ می کند

قیمت گاز طبیعی ایالات متحده صبح امروز به بالاترین حد خود در 14 سال گذشته رسید و مشکلات تورمی را شعله ور کرد و نگرانی های بیشتری را در مورد بحران انرژی بالقوه ایالات متحده ایجاد کرد. معیار هنری هاب ایالات متحده اکنون بیش از 100 درصد برای سال 2022 افزایش یافته است و آن را به یکی از بهترین کالاهای سال تبدیل کرده است. دما در سراسر شمال غرب و غرب میانه ایالات متحده در این فصل از سال سردتر از میانگین بوده است و تقاضا برای گاز گرمایشی را افزایش داده است.

به گفته سرویس ملی هواشناسی، انتظار می‌رود این قرائت‌های پایین‌تر از حد متوسط ​​جیوه تا شش تا ده روز آینده ادامه داشته باشد. جنگ در اوکراین همچنین منجر به افزایش صادرات گاز طبیعی مایع شده است. این عوامل باعث کاهش سطح موجودی کالا در ایالات متحده شده و نگرانی‌های عرضه داخلی را برانگیخته است. بر اساس داده های اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA)، کل گاز در حال کار در انبارهای زیرزمینی بسیار کمتر از میانگین 5 ساله خود بوده است.

در حالی که تولید گاز طبیعی ایالات متحده افزایش یافته است، تولیدکنندگان گاز برای تامین تقاضا با مشکل مواجه شده اند. به گفته بیکر هیوز، تعداد دکل های چرخشی گاز طبیعی ایالات متحده در هفته منتهی به 15 آوریل با 143 دکل به بالاترین سطح خود از اکتبر 2018 رسیده است. انتظار می رود که این تعداد برای هفته منتهی به 22 آوریل به 145 افزایش یابد و اطلاعات در روز چهارشنبه منتشر شود. با این حال، در حال حاضر، الگوهای آب و هوای کوتاه مدت تأثیر بیشتری بر قیمت‌ها خواهند داشت، اما با سطح موجودی بسیار پایین‌تر از میانگین، قیمت‌ها ممکن است در کوتاه‌مدت بیشتر شناور شوند.

نمودار eia

در جای دیگر، قیمت نفت در حال افزایش است. قیمت نفت خام برنت یک شبه به بالاترین حد خود در ماه آوریل رسید، زیرا نگرانی‌های عرضه در مورد میادین نفتی لیبی به بازار در حال حاضر فشرده اضافه شده است. شرکت ملی نفت لیبی (NOC) روز دوشنبه از فورس ماژور در میدان نفتی شراره خبر داد. فورس ماژور یک گزینه قانونی است که اپراتور را از قراردادها رها می کند.

این میدان توسط معترضانی که قصد برکناری نخست وزیر عبدالحمید دبیبه از قدرت را داشتند، بسته شد. در آخر هفته، معترضان همان گروه، سایر تأسیسات را در شرق طرابلس تعطیل کردند. تولید روزانه این کشور ممکن است تا 400000 بشکه در روز با مشکل مواجه شود. قیمت نفت احتمالاً با توسعه شرایط واکنش نشان خواهد داد. معامله گران نفت همچنین داده های موجودی انبار را در این هفته از EIA ایالات متحده مشاهده خواهند کرد.

پیش بینی فنی نفت خام

قیمت نفت قبل از سرد شدن صبح امروز به میانگین متحرک ساده 20 روزه (SMA) رسید. این SMA با سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% از حرکت دسامبر تا مارس مطابقت دارد. خرس‌ها هفته گذشته قبل از بازگشت قیمت‌ها، تلاش کردند تا یک خط روند اصلی را بشکنند و در اطراف SMA 50 روزه چرخش کنند. قیمت ها ممکن است در طول خط روند این هفته بالاتر روند.

نمودار روزانه نفت خام

نمودار wti خام

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته شده توسط توماس وست واتر، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس با توماس، از بخش نظرات زیر استفاده کنید یا @FxWestwater در توییتر



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.