افزایش قیمت نفت خام برای دست نخورده نگه داشتن کانال نزولی

[ad_1] بحث قیمت نفت خام قیمت نفت علیرغم کاهش غیرمنتظره ذخایر آمریکا، نتوانست مجموعه اوج و پایین‌ترین قیمت‌ها را نسبت به اوایل هفته جاری گسترش دهد و نفت خام ممکن است با ادامه تجارت در کانال نزولی، از پایین‌ترین حد ماهانه (90.56 دلار) عقب‌نشینی کند. افزایش قیمت نفت خام برای دست نخورده نگه داشتن کانال

کد خبر : 231612
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۶:۲۱
افزایش قیمت نفت خام برای دست نخورده نگه داشتن کانال نزولی

[ad_1]

بحث قیمت نفت خام

قیمت نفت علیرغم کاهش غیرمنتظره ذخایر آمریکا، نتوانست مجموعه اوج و پایین‌ترین قیمت‌ها را نسبت به اوایل هفته جاری گسترش دهد و نفت خام ممکن است با ادامه تجارت در کانال نزولی، از پایین‌ترین حد ماهانه (90.56 دلار) عقب‌نشینی کند.

افزایش قیمت نفت خام برای دست نخورده نگه داشتن کانال نزولی

به نظر می رسد که بهبود اخیر قیمت نفت در برابر مقاومت کانال متوقف شده است و نفت خام ممکن است به سمت میانگین متحرک 200 روزه (93.87 دلار) بازگردد زیرا میانگین متحرک را برای اولین بار در سال 2022 آزمایش می کند.

عدم حفظ بالاتر از میانگین متحرک ممکن است نشان دهنده یک تغییر احتمالی در روند گسترده تر باشد سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) برنامه تولید تعدیل شده را حفظ کند، و باید دید که آیا این گروه به تحولاتی که از ایالات متحده در حال برنامه ریزی است پاسخ خواهد داد یا خیر. تولید کلی ماهانه برای ماه آگوست 2022 را با 0.648 میلیون بشکه در روز به سمت بالا تنظیم کنید..

تصویر تقویم اقتصادی DailyFX برای ایالات متحده

ارقام جدید اداره اطلاعات انرژی (EIA) نشان می دهد که ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 15 جولای 0.446 میلیون کاهش یافته است در مقابل پیش بینی ها برای افزایش 1.357 میلیونی، و شواهدی از تقاضای ثابت ممکن است اوپک را تشویق کند تا برنامه فعلی تولید را به عنوان جدیدترین برنامه حفظ کند. گزارش ماهانه بازار نفت (MOMR) آشکار می کند برای سال 2022، پیش‌بینی می‌شود که تقاضای جهانی نفت به میزان 3.4 میلیون بشکه در روز افزایش یابد که نسبت به برآورد ماه گذشته تغییری نکرده است.

در نتیجه، قیمت نفت ممکن است برای حفظ جایگاه خود در آستانه اوپک بعدی تلاش کند نشست وزیران در 3 آگوست از آنجایی که واکنش محدودی به چاپ داده های اخیر نشان می دهد، اما کاهش بیشتر تولید آمریکا ممکن است قیمت نفت خام را در بحبوحه اختلالات مداوم ناشی از جنگ روسیه و اوکراین تقویت کند.

تصویری از EIA هفتگی تولید میدانی نفت خام آمریکا

نگاهی عمیق تر به ارقام EIA نشان می دهد که تولید هفتگی میدانی برای دومین هفته کاهش می یابد، با کاهش تولید در هفته منتهی به 15 ژوئیه از 12000 هزار هزار در هفته قبل به 11900 هزار نفر در هفته قبل و شرایط فعلی بازار ممکن است اوپک را در مسیر فعلی خود نگه دارد. تقاضای جهانی همچنان قوی است.

با این اوصاف، قیمت نفت ممکن است در کانال روند نزولی ادامه یابد، زیرا نتوانست مجموعه ای از بالاترین و پایین ترین سطح ها را از اوایل هفته جاری ادامه دهد و در بالاتر از قیمت باقی بماند. SMA 200 روزه (93.87 دلار) ممکن است نشان دهنده یک تغییر احتمالی در روند گسترده تر باشد زیرا نفت خام برای اولین بار در سال جاری میانگین متحرک را آزمایش می کند.

نمودار روزانه قیمت نفت خام

تصویر نمودار قیمت روزانه نفت خام

منبع: نمای معاملاتی

  • قیمت نفت نتوانست سری اخیر بالاترین و پایین‌ترین قیمت‌ها را گسترش دهد زیرا در برابر مقاومت کانال‌ها و عدم وجود حرکت برای نگه داشتن بالاتر از قیمت قرار می‌گیرد. 100.20 دلار (38.2٪ گسترش) منطقه ممکن است نفت خام را به سمت عقب براند فیبوناچی حدود 93.50 دلار (61.8٪ اصلاح) تا 95.30 دلار (23.6٪ گسترش) همپوشانی دارند.، که با SMA 200 روزه (93.87 دلار) مطابقت دارد.
  • روند نزولی ممکن است ادامه یابد زیرا قیمت نفت برای اولین بار در سال 2022 میانگین متحرک را آزمایش می کند و عدم حفظ بالاتر از شاخص ممکن است نفت خام را به سمت پایین سوق دهد. 90.60 دلار (100٪ گسترش) تا 91.60 دلار (100٪ گسترش) منطقه، که با پایین ترین سطح ماهانه (90.56 دلار) مطابقت دارد.
  • حوزه بعدی مورد علاقه در اطراف است 88.10 دلار (23.6 درصد گسترش)، با حرکت به زیر پایین ترین سطح فوریه (86.55 دلار) باز شد 84.20 دلار (78.6 درصد گسترش) تا 84.60 دلار (78.6 درصد گسترش) منطقه

— نوشته دیوید سانگ، استراتژیست ارز

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.