افزایش قیمت نفت به دلیل شایعات پیرامون کاهش تولید اوپک پلاس

[ad_1] نفت خام دیروز توانست اندکی افزایش یابد، زیرا شایعات کاهش تولید توسط اوپک پلاس نگرانی‌های کمبود تقاضا را پنهان می‌کرد، زیرا چین همچنان محدودیت‌های فعالیت مرتبط با کووید-19 را اعمال می‌کند. USOil با افزایش قیمت بسته شد 78.83 دلار در هر منطقه بشکه، پس از لمس مختصر 79.60 دلار در هر منطقه بشکه و

کد خبر : 287814
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴
افزایش قیمت نفت به دلیل شایعات پیرامون کاهش تولید اوپک پلاس

[ad_1]

نفت خام دیروز توانست اندکی افزایش یابد، زیرا شایعات کاهش تولید توسط اوپک پلاس نگرانی‌های کمبود تقاضا را پنهان می‌کرد، زیرا چین همچنان محدودیت‌های فعالیت مرتبط با کووید-19 را اعمال می‌کند. USOil با افزایش قیمت بسته شد 78.83 دلار در هر منطقه بشکه، پس از لمس مختصر 79.60 دلار در هر منطقه بشکه و بالاتر از کلید معامله می شود 80.00 دلار سطح امروز (چهارشنبه) در 80.20 دلار

افزایش اندکی دلار بر قیمت نفت تاثیری نداشت زیرا حمایت داخلی از روز دوشنبه همچنان پابرجا بود، زمانی که نمایندگان اوپک پلاس گفتند که این گروه می‌تواند در صورت نیاز برای متعادل کردن عرضه و تقاضا، کاهش تولید بیشتر نفت خام را در صورت جلسه بعد در نظر بگیرد.

البته پس از اینکه چین اعلام کرد از واکسیناسیون در میان شهروندان مسن خود حمایت می کند، افزایش قیمت نفت بدون حمایت نبود، اقدامی که منجر به کاهش محدودیت های همه گیر و بازگشایی سریع تر اقتصاد می شود.

نگرانی ها در مورد تقاضای انرژی چین در چند وقت اخیر به کاهش قیمت نفت خام ادامه داده است. چین در روز یکشنبه رکورد 38808 عفونت جدید کووید را گزارش کرد که می تواند منجر به قرنطینه های همه گیر بیشتر شود که رشد اقتصادی و تقاضای انرژی را محدود می کند. با این حال، اعتراضات گسترده می تواند دولت را تحت فشار قرار دهد تا در سیاست خود در برابر کووید صفر تجدید نظر کند.

اوپک پلاس در تاریخ تشکیل جلسه خواهد داد 4 دسامبر; آنها توافق کرده اند که تولید خود را در طول سال 2023 به میزان 2 میلیون بشکه در روز کاهش دهند.

بررسی اجمالی فنی

کل سودهای قیمت نفت از ژانویه 2022 در معاملات روز دوشنبه پرداخت شده است. قیمت افتتاحیه USOil در ژانویه 2022 برابر است 75.37 دلار، در حالی که قله دوم 121.29 دلار عقب نشینی ثبت قیمت پایین از 73.61 دلار در معاملات روز دوشنبه (28/11) که شاهد واگرایی بین قیمت پایین و اندیکاتور نوسان بود. از نظر فنی، قیمت هنوز هم پتانسیل آزمایش 50% بازگشت FR را دارد 80.09 دلار و 126.33 دلار عقب نشینی پایین می آید، اگر قیمت در زیر خط گردن اخیر باقی بماند 81.23 دلار علاوه بر این، قیمت همچنان زیر میانگین متحرک نمایی 200 روزه است، اگرچه علامت فروش بیش از حد یک شاخص فنی است که می‌توان آن را در نظر گرفت.

USOIL، H4

تعصب روزانه دوباره در زیر خنثی به نظر می رسد 80.00 دلارو بیشتر با پیش بینی شایعات در مورد کاهش احتمالی تولید توسط اوپک پلاس. تجارت بالاتر از 81.23 دلار یقه می تواند روغن را برای آزمایش بیاورد 92.88 دلاربرعکس، حرکت به پایین‌تر از پایین‌ترین سطح اخیر، تنها نگرانی‌ها مبنی بر اینکه رشد اقتصادی چین همچنان در قرمز است را تأیید می‌کند و امکان آزمایش قیمت‌ها را به همراه خواهد داشت. 70.00 دلار مرحله.

آدی فانگستو

تحلیلگر بازار – دفتر آموزشی HF – اندونزی


[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.