افزایش قیمت طلا در برابر کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده آمریکا آسیب‌پذیر است

[ad_1] بحث قیمت طلا قیمت طلا پیشرفت را از پایین ترین سطح ماهانه (1851 دلار) افزایش می دهد فدرال رزرو یک مسیر از پیش تعیین شده برای سیاست پولی ترسیم می کند، اما به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) ممکن است بازگشت اخیر در شمش را تحت تأثیر قرار دهد زیرا

کد خبر : 203855
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۳:۲۰
افزایش قیمت طلا در برابر کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده آمریکا آسیب‌پذیر است

[ad_1]

بحث قیمت طلا

قیمت طلا پیشرفت را از پایین ترین سطح ماهانه (1851 دلار) افزایش می دهد فدرال رزرو یک مسیر از پیش تعیین شده برای سیاست پولی ترسیم می کند، اما به روز رسانی شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) ممکن است بازگشت اخیر در شمش را تحت تأثیر قرار دهد زیرا انتظار می رود تورم برای اولین بار از اوت کاهش یابد.

پیش بینی اساسی برای قیمت طلا: خنثی

به نظر می‌رسد قیمت طلا قبل از SMA 200 روزه (1836 دلار) مسیر معکوس داشته است زیرا کاهش از ابتدای ماه نتوانست قیمت طلا را تحت فشار قرار دهد. شاخص قدرت نسبی (RSI) این فلز گرانبها ممکن است در روزهای آتی بهبود بیشتری داشته باشد زیرا به نظر می رسد کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) عجله ای برای کاهش ترازنامه به سطوح قبل از همه گیری ندارد.

افزایش قیمت طلا در برابر کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده آمریکا آسیب‌پذیر است

با این حال، تلاش‌ها برای مبارزه با تورم ممکن است به دلیل عادی‌سازی سیاست‌های پولی توسط بانک‌های مرکزی بزرگ، و انتشار داده‌های تازه‌ای که از ایالات متحده منتشر می‌شود، قیمت طلا را تحت تأثیر قرار دهد، زیرا انتظار می‌رود که CPI از 8.5 درصد در سال به 8.1 درصد کاهش یابد. در ماه مارس.

شواهدی مبنی بر کاهش فشارهای قیمتی ممکن است جذابیت طلا را کاهش دهد زیرا FOMC در مسیر ارائه نرخ‌های بهره بالاتر در ماه‌های آینده قرار دارد و به نظر می‌رسد بانک مرکزی در مسیر افزایش 50 واحدی دیگر در تصمیم بعدی خود در مورد نرخ بهره در ژوئن است. 15 به عنوان “کمیته مصمم است اقدامات لازم را انجام دهدبرای بازگرداندن ثبات قیمت

افزایش قیمت طلا در برابر کاهش قیمت‌های مصرف‌کننده آمریکا آسیب‌پذیر است

منبع: CME

در همین حال، ابزار CME FedWatch یک احتمال بیش از 70 درصد را منعکس می کند که FOMC نرخ وجوه فدرال رزرو را از آستانه فعلی 0.75٪ به 1.00٪ به 1.50٪ تا 1.75٪ برساند، حتی اگر رئیس جروم پاول اصرار دارد که “افزایش 75 امتیازی چیزی نیست که کمیته فعالانه در حال بررسی آن باشدو گمانه زنی ها برای تغییر بیشتر در استراتژی خروج بانک مرکزی ممکن است قیمت طلا را تحت تأثیر قرار دهد زیرا کمیته سیاست های پولی را با سرعت بیشتری عادی می کند.

با این اوصاف، قیمت طلا ممکن است در روزهای آینده افزایش بیشتری داشته باشد زیرا به نظر می‌رسد در آستانه بازگشت به بازار طلا در حال تغییر مسیر است. SMA 200 روزه (1836 دلار)اما با افزایش تلاش‌های بانک‌های مرکزی بزرگ برای مهار تورم، کاهش نرخ بهای مصرف کننده در ایالات متحده ممکن است باعث افزایش قیمت طلا شود.

— نوشته دیوید سانگ، ارز استراتژیست

من را در توییتر در @DavidJSong دنبال کنید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.