افزایش قیمت طلا توسط CPI ایالات متحده؛ تریگرهای معکوس سر و شانه به XAU/USD

[ad_1] طلا، XAU/USD – اقدام قیمت و چشم انداز: XAU/دلار آمریکا مقاومت بالای کلید شکسته است. این شکست باعث ایجاد یک الگوی معکوس جزئی سر و شانه شده است که به دستاوردهای بیشتر اشاره دارد. سطوح کلیدی برای تماشا در XAU/USD کدامند؟ پیشنهاد مانیش جرادی پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت

کد خبر : 374147
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۹:۱۲
افزایش قیمت طلا توسط CPI ایالات متحده؛  تریگرهای معکوس سر و شانه به XAU/USD

[ad_1]

طلا، XAU/USD – اقدام قیمت و چشم انداز:

  • XAU/دلار آمریکا مقاومت بالای کلید شکسته است.
  • این شکست باعث ایجاد یک الگوی معکوس جزئی سر و شانه شده است که به دستاوردهای بیشتر اشاره دارد.
  • سطوح کلیدی برای تماشا در XAU/USD کدامند؟

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی فرصت های تجارت برتر رایگان خود را دریافت کنید

پس از کاهش بیش از حد انتظار تورم آمریکا در ماه ژوئن، طلا دوباره رشد کرد و انتظارات بازار مبنی بر نزدیک شدن فدرال رزرو آمریکا به پایان چرخه انقباض خود را تقویت کرد.

CPI ایالات متحده در ماه ژوئن 0.2 درصد افزایش یافت که کمترین افزایش از اوت 2021 در مقایسه با 0.3 درصد مورد انتظار بود. CPI اصلی به 4.8٪ در سال در مقابل 5٪ مورد انتظار و 5.3٪ در ماه می تعدیل شد. با این حال، بر اساس ابزار CME FedWatch، معاملات آتی نرخ با احتمال 92 درصدی برای افزایش 25 امتیازی در جلسه 25 تا 26 جولای و احتمال کمی برای افزایش مجدد قبل از پایان سال نشان می دهد.

با این حال، بازارها کاهش نرخ بهره را از نیمه اول تا پایان سال 2023 آغاز می‌کنند و تا پایان سال آینده نزدیک به 5 کاهش نرخ خواهند داشت. انتظارات بازار با دو افزایش نرخ بهره پیش‌بینی شده توسط فدرال رزرو قبل از پایان سال و عدم کاهش نرخ تا سال 2025 متفاوت است. با این اوصاف، با توجه به اینکه تورم همچنان بسیار بالاتر از هدف فدرال رزرو است و بازار کار انعطاف‌پذیر است، افزایش نرخ بهره در نشست جولای هنوز ممکن است انجام شود. فراتر از آن، هم از نظر این موضوع بسیار نامشخص باقی می ماند چه افزایش نرخ اتفاق می افتد و با چه مقدار.

نمودار 240 دقیقه ای XAU/USD

image1.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView

در نمودارهای فنی، پس از افزایش XAU/USD به بالای ناحیه مقاومت کلیدی 1935-1945 (شامل بالاترین حد پایان ژوئن، میانگین متحرک دوره 89، و میانگین متحرک 200 دوره ای در نمودارهای 240 دقیقه ای، فشار نزولی کاهش یافته است. ). شکست یک الگوی معکوس جزئی سر و شانه ایجاد کرده است (شانه چپ در پایین ترین حد اواخر ژوئن، سر در انتهای ژوئن، و شانه راست در پایین ترین حد اوایل ژوئیه است)، با هدف قیمت بالقوه. در حدود سال 1980، نزدیک به اوج اوایل ژوئن 1983.

نمودار روزانه XAU/USD

image2.png

نمودار ایجاد شده توسط مانیش جرادی با استفاده از TradingView; یادداشت ها در پایین صفحه.

نمودارهای فنی درون روزی نشان دهنده کاهش شتاب نزولی در داده های مشاغل ایالات متحده در روز جمعه بود. علاوه بر این، XAU/USD به هدف قیمتی یک مثلث نزولی که در اواخر ژوئن آغاز شد، دست یافت. برای بحث بیشتر، به «لغزش طلا پس از چند دقیقه FOMC» مراجعه کنید. سناریوی XAU/USD پیش از داده‌های مشاغل ایالات متحده»، منتشر شده در 6 ژوئیه.

همانطور که نمودارهای شمعدانی با کد رنگی روزانه نشان می دهند، با بزرگنمایی، طلا در یک روند افزایشی گسترده تر در مرحله تثبیت باقی می ماند. با این حال، فراتر از نمودارهای روزانه، نمودارهای بازه زمانی بالاتر نشان دهنده خستگی در رالی طلا هستند. رجوع کنید به «طلا برای شکستن 2000 دلار دشوار باشد»، منتشر شده در 28 مارس، و «پیش‌بینی هفتگی طلا: آیا زمان آن رسیده که در XAU/USD احتیاط کنیم؟» منتشر شده در 16 آوریل

توجه: نمودار(های) کد رنگی بالا بر اساس شاخص های روند/تکانه است تا سوگیری های ذهنی در شناسایی روند به حداقل برسد. این تلاشی برای تفکیک مراحل صعودی در مقابل نزولی، و تثبیت در یک روند در مقابل معکوس کردن یک روند است. شمع های آبی نشان دهنده فاز صعودی هستند. شمع های قرمز نشان دهنده فاز نزولی هستند. شمع های خاکستری به عنوان فازهای تثبیت (در یک فاز صعودی یا نزولی) عمل می کنند، اما گاهی اوقات تمایل دارند در پایان یک روند شکل بگیرند. رنگ‌های شمع پیش‌بینی‌کننده نیستند – آنها فقط روند فعلی را بیان می‌کنند. در واقع، رنگ شمع می تواند در نوار بعدی تغییر کند. الگوهای کاذب می توانند در حدود میانگین متحرک 200 دوره ای، یا حول محور حمایت/مقاومت و/یا در بازار جانبی/متوقف رخ دهند. نویسنده صحت اطلاعات را تضمین نمی کند. عملکرد گذشته است، نشان دهنده عملکرد آینده نیست. کاربران اطلاعات این کار را با مسئولیت خود انجام می دهند.

پیشنهاد مانیش جرادی

پیش بینی دلار رایگان خود را دریافت کنید

— نوشته شده توسط مانیش جرادی، استراتژیست DailyFX.com

— با جرادی در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @JaradiManish



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.