افزایش قیمت طلا، نقره و کریپتو پس از افزایش ربع نقطه ای فدرال رزرو – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] به دنبال افزایش یک چهارم واحدی در نرخ وجوه فدرال توسط فدرال رزرو در روز چهارشنبه، فلزات گرانبها مانند نقره و طلا با افزایش قیمت در برابر دلار آمریکا مواجه شدند و از 0.87٪ تا 1.18٪ افزایش یافتند. به ویژه طلا در یک مسیر صعودی قرار داشته و در ماه گذشته 3.4 درصد و

کد خبر : 354823
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۳۰
افزایش قیمت طلا، نقره و کریپتو پس از افزایش ربع نقطه ای فدرال رزرو – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

به دنبال افزایش یک چهارم واحدی در نرخ وجوه فدرال توسط فدرال رزرو در روز چهارشنبه، فلزات گرانبها مانند نقره و طلا با افزایش قیمت در برابر دلار آمریکا مواجه شدند و از 0.87٪ تا 1.18٪ افزایش یافتند. به ویژه طلا در یک مسیر صعودی قرار داشته و در ماه گذشته 3.4 درصد و در شش ماه گذشته بیش از 25 درصد افزایش داشته است.

افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث افزایش ارزش طلا و نقره شد

از 3 می 2023، قیمت هر اونس طلا بار دیگر از مرز 2000 دلار گذشت و در حال حاضر با قیمت 2057 دلار در هر واحد معامله می شود که نشان دهنده افزایش 1.18 درصدی در 24 ساعت گذشته است. افزایش نرخ بهره فدرال رزرو باعث موجی از فعالیت در توییتر شده است روند فلزات گرانبها و ایجاد بحث ها و توییت های متعدد. در همین حال، داده‌های جهانی گوگل ترندز نشان می‌دهد که بر اساس آمار ۲۴ ساعته، عبارت جستجوی «چگونه طلا بخریم» در بعدازظهر چهارشنبه به امتیاز کامل ۱۰۰ رسیده است.

نقره نیز با افزایش 0.87 درصدی ارزش اونس در برابر دلار آمریکا در روز چهارشنبه روند صعودی داشته است. طی 30 روز گذشته، نقره 6 درصد افزایش داشته است، در حالی که آمارهای شش ماهه رشد 31.5 درصدی را در برابر دلار نشان می دهد. به دنبال تصمیم کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) برای افزایش نرخ بهره بانکی در روز چهارشنبه، جروم پاول، رئیس، بر تعهد تزلزل ناپذیر بانک مرکزی برای کاهش تورم تاکید کرد.

پاول خاطرنشان کرد: «ارزیابی اینکه تا چه حد ممکن است تثبیت سیاست‌های اضافی مناسب باشد، در حال انجام خواهد بود، جلسه به جلسه». ما باید ریسک عدم انجام کار کافی و کنترل نکردن تورم را در مقابل خطر کند شدن بیش از حد فعالیت اقتصادی متعادل کنیم. و ما فکر می کردیم که این افزایش نرخ، همراه با تغییر معنادار در بیانیه سیاست ما، راه درستی برای متعادل کردن آن است.

دارایی‌های کریپتو در حالی که قیمت نفت خام سقوط می‌کند، افزایش می‌یابد

در روز چهارشنبه، نه تنها طلا افزایش قیمت را تجربه کرد، بلکه دارایی های کریپتو نیز افزایش یافت، به طوری که بیت کوین (BTC) از محدوده 29 هزار دلار در هر واحد و اتریوم (ETH) به بیش از 1900 دلار در هر واحد رسید. هر دو دارایی ارزهای رمزنگاری شده پیشرو در برابر دلار آمریکا شاهد افزایشی بین 1.3 تا 1.8 درصد بودند.

با این حال، ناظران بازار همچنین شاهد کاهش قابل توجه قیمت نفت خام در روز چهارشنبه بودند، به طوری که وست تگزاس اینترمدیت (WTI)، برنت مخلوط، نفت خام نایمکس، نفت خام دبی و سبد مرجع اوپک همگی در طی جلسات معاملاتی روز زیان را ثبت کردند. این کاهش قیمت نفت به دنبال تصمیم عربستان سعودی و اوپک برای کاهش تولید در اوایل هفته جاری است.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، نفت خام، دارایی های رمزنگاری شده، اتریوم، فدرال رزرو، نرخ وجوه، طلا، تورم، بازار، اوپک، نقره

نظر شما در مورد افزایش اخیر قیمت‌های طلا، نقره و کریپتو چیست و فکر می‌کنید تصمیم فدرال رزرو برای افزایش نرخ وجوه فدرال چه تاثیری بر بازار در بلندمدت خواهد داشت؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 7000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.