افزایش قیمت دلار پس از افزایش قیمت تولیدکنندگان آمریکایی توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: یک کارمند اسکناس دلار آمریکا را در یک صرافی در مرکز قاهره ، مصر ، 20 مارس 2019 شمارش می کند. REUTERS/محمد عبد الغنی./عکس فایل نویسنده: ثاقب اقبال احمد و آیین ویترز نیویورک (رویترز) -دلار آمریکا روز پنجشنبه در برابر سبدی از ارزها رشد کرد ، پس از آنکه داده

کد خبر : 90649
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
افزایش قیمت دلار پس از افزایش قیمت تولیدکنندگان آمریکایی توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: یک کارمند اسکناس دلار آمریکا را در یک صرافی در مرکز قاهره ، مصر ، 20 مارس 2019 شمارش می کند. REUTERS/محمد عبد الغنی./عکس فایل

نویسنده: ثاقب اقبال احمد و آیین ویترز

نیویورک (رویترز) -دلار آمریکا روز پنجشنبه در برابر سبدی از ارزها رشد کرد ، پس از آنکه داده ها نشان داد قیمت تولیدکنندگان بیشترین افزایش سالانه خود را در بیش از یک دهه در 12 ماه تا ژوئیه ثبت کرده اند ، که نشان می دهد فشارهای تورمی همچنان قوی است.

این ارز که ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش رقیب اندازه گیری می کند ، 0.1 درصد بالاتر از 93.019 بود.

گزارش وزارت کار روز پنجشنبه نشان داد که قیمت تولیدکنندگان ایالات متحده در ماه ژوئیه بیش از حد انتظار افزایش یافته است و نشان می دهد تورم می تواند همچنان بالا باقی بماند زیرا همچنان تقاضای شدید ناشی از بهبود به زنجیره های عرضه آسیب می رساند.

شاخص قیمت تولیدکننده (PPI) برای تقاضای نهایی ماه گذشته 1.0 درصد پس از افزایش 1.0 درصدی در ماه ژوئن افزایش یافت. در 12 ماه تا جولای ، PPI 7.8 ed جهش کرد ، که از زمان وضع این معیار در بیش از یک دهه پیش ، رکورد بالایی بود.

به طور جداگانه ، داده ها نشان داد که تعداد آمریکایی هایی که برای دریافت مزایای بیکاری ادعا می کنند هفته گذشته با ادامه بهبود اقتصادی از همه گیری کووید -19 دوباره کاهش یافت.

سرمایه گذاران مراقب هرگونه نشانه ای از تورم بیش از حد داغ هستند زیرا این امر می تواند فدرال رزرو را مجبور کند زمان بندی خود را برای کاهش خرید دارایی ها و همچنین افزایش نرخ بهره جلو ببرد.

جو مانیمبو ، تحلیلگر ارشد بازار در این باره می گوید: “دلار آمریکا در نزدیکی محدوده یک شبه قرار گرفت زیرا داده های جدید فشار را بر فدرال رزرو افزایش داد تا از سیاست نرخ پایین دور شود.” اتحادیه غربی (NYSE 🙂 راه حل های تجاری در واشنگتن.

دلار آمریکا از اواسط ماه ژوئن به طور گسترده ای تقویت شده است-به بالاترین حد خود از 1 آوریل در 93.195 قبل از داده های روز چهارشنبه رسید-زمانی که فدرال رزرو ایالات متحده اعلام کرد که در حال آماده شدن برای افزایش زودتر از حد انتظار و در میان شواهدی مبنی بر انتشار پنت است. تقاضای افزایش در اقتصاد در حال رشد باعث افزایش قیمت ها می شود.

داده های روز پنجشنبه به دلار آمریکا کمک کرد تا برخی از نقاط ضعف جلسه قبل را برطرف کند ، زیرا داده ها نشان می دهد افزایش قیمت مصرف کننده در ماه ژوئیه کاهش یافته است و نگرانی ها را کاهش می دهد که فدرال رزرو به طور ناگهانی نشان دهنده کاهش خرید اوراق قرضه است.

مایک انگلند و کیم روپرت از اکونومیکس اکونومیکس می گویند: “شگفتی صعودی بزرگ PPI امروز به دنبال افزایش CPI قوی اما تعدیل کننده دیروز است ، ترکیبی از این موضوع باعث می شود نگرانی های تورمی همچنان زنده بماند. در یادداشتی گفته است

پس از آنکه داده های رسمی نشان داد که رشد اقتصاد بریتانیا مطابق انتظارات در سه ماهه دوم رشد داشته است ، استرلینگ در برابر دلار آمریکا در برابر دلار آمریکا روز به روز 0.5 درصد کاهش یافت.

یک روز پس از رسیدن به بالاترین سطح 3 ماهه ، 2.6 درصد کاهش یافت و به 44348.59 دلار رسید.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شود بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شود ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.