افزایش قیمت دلار با افزایش ریسک پذیری متوقف می شود توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های یک دلاری آمریکا در جلوی نمودار موجود در تصویر نشان داده شده است ، در 8 فوریه 2021. REUTERS/Dado Ruvic/تصویر نویسنده: جان مک کرنک و الیزابت هاکرافت نیویورک (رویترز)-دلار روز پنجشنبه در برابر همتایان اصلی خود سقوط کرد و به پایین ترین سطح در 10 روز اخیر رسید

کد خبر : 117087
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
افزایش قیمت دلار با افزایش ریسک پذیری متوقف می شود توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های یک دلاری آمریکا در جلوی نمودار موجود در تصویر نشان داده شده است ، در 8 فوریه 2021. REUTERS/Dado Ruvic/تصویر

نویسنده: جان مک کرنک و الیزابت هاکرافت

نیویورک (رویترز)-دلار روز پنجشنبه در برابر همتایان اصلی خود سقوط کرد و به پایین ترین سطح در 10 روز اخیر رسید ، زیرا افزایش ریسک ریسک باعث افزایش ترمز اخیر ارز امن شد ، در حالی که دلار و دلار افزایش یافت.

انتظار می رود که فدرال رزرو ایالات متحده سیاست های پولی خود را سریعتر از آنچه پیش بینی می شد در شرایط بهبود اقتصاد و افزایش تورم تشدید کند ، از اوایل ماه سپتامبر به افزایش ارزش دلار آمریکا دامن زده بود.

اما دلار روز چهارشنبه حتی پس از آنکه داده ها نشان داد فشار قیمت ها همچنان به مصرف کنندگان آمریکایی وارد می شود و صورتجلسه نشست فدرال رزرو در سپتامبر تأیید کرد که کاهش محرک ها در سال جاری آغاز می شود ، مسیر معکوس شد.

واسیلی سربریاکوف ، FX و استراتژیست کلان در UBS ، می گوید: “این کمی شایعه بود که واقعیت را بفروشید.”

وی گفت: “بازار دلار بسیار طولانی بود و من فکر می کنم ما کمی عقب نشینی می کنیم فقط بر این اساس که بازار برخی از صعود دلار را عقب می کشد.”

در ساعت 10:30 صبح به وقت شرق ، این شاخص 0.036٪ کاهش یافت و به 93.982 رسید ، زیرا پایین ترین سطح خود را از 4 اکتبر در ابتدای جلسه لمس کرده بود. در روز سه شنبه ، به بالاترین سطح یک سال گذشته رسید و به 94.563 رسید.

یورو در برابر دلار آمریکا تقریباً ثابت بود و 1.1593 دلار بود که در یک شب گذشته به بالاترین سطح 9 روزه رسید ، در حالی که پوند انگلیس 0.27 up در برابر دلار افزایش یافت و به 1.31735 دلار رسید.

در کوتاه مدت ، با افزایش نگرانی ها در مورد رشد نامطلوب و کاهش تورم ، در روزهای اخیر میل به ریسک تا حدودی بهبود یافته است و بازارهای سهام ایالات متحده با شروع قوی جلسه پنجشنبه شروع شد. سربریاکوف گفت ، این ممکن است بر ضعف دلار امن بیفزاید.

داده های روز پنجشنبه نشان داد که تعداد آمریکایی هایی که درخواست های جدیدی را برای دریافت مزایای بیکاری ارائه می دهند هفته گذشته به شدت کاهش یافت و به پایین ترین سطح از اواسط مارس 2020 رسید.

در گزارش دیگری ، وزارت کار اعلام کرد که شاخص قیمت تولیدکنندگان برای تقاضای نهایی افزایش یافته است ، اما این افزایش کمتر از آن چیزی است که اقتصاددانان توسط رویترز نظرسنجی کرده بودند ، هم به صورت ماهانه و هم به صورت سالانه.

دلار استرالیا ، که بعنوان نماینده مایع برای ریسک پذیری شناخته می شود ، 0.54 درصد در برابر دلار افزایش یافت و به 0.74195 دلار رسید که بالاترین سطح از 7 سپتامبر است.

دلار نیوزلند نیز با 0.92 درصد افزایش به 0.70285 دلار رسید که بالاترین قیمت در 2-1/2 هفته بود.

روند نزولی دلار ممکن است موقتی باشد ، زیرا صورت جلسه فدرال رزرو در سپتامبر نیز نشان داد که تعداد فزاینده ای از سیاست گذاران نگران هستند که تورم بالا ادامه یابد.

نیل جونز ، مدیر فروش ارز در میزوگو ، گفت: “انتظار من این است که این ضعف دلار دوام نیاورد و ما دوباره به روند صعودی بلندمدت بازگشتیم.”

در سایر نقاط ، بیت کوین با ارز رمزنگاری شده 0.19 درصد کاهش یافت و به 57262 دلار رسید. در اوایل این جلسه به بالاترین حد در 5 ماه گذشته یعنی 58.550 دلار رسید.

جان کانلیف ​​، معاون رئیس بانک مرکزی انگلستان روز چهارشنبه گفت که سقوط ارزهای رمزنگاری شده “سناریوی محتمل” است و قوانین لازم برای تنظیم بخش در حال رشد سریع “به عنوان یک فوریت” مورد نیاز است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.