افزایش قیمت دلار اما نزدیک به پایین ترین سطح یک ماهه بیش از فدرال رزرو انتظارات از سوی Investing.com به تأخیر افتاد

© رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com – دلار صبح دوشنبه در آسیا افزایش یافت ، اما پس از به تعویق انداختن انتظارات سرمایه گذاران از زمان کاهش دارایی های فدرال رزرو آمریکا. این ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 10:51 بعد از ظهر (2:51 صبح به وقت گرینویچ) 0.14 درصد افزایش

کد خبر : 100864
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۲۷
افزایش قیمت دلار اما نزدیک به پایین ترین سطح یک ماهه بیش از فدرال رزرو انتظارات از سوی Investing.com به تأخیر افتاد



© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com – دلار صبح دوشنبه در آسیا افزایش یافت ، اما پس از به تعویق انداختن انتظارات سرمایه گذاران از زمان کاهش دارایی های فدرال رزرو آمریکا.

این ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 10:51 بعد از ظهر (2:51 صبح به وقت گرینویچ) 0.14 درصد افزایش یافت و به 92.165 واحد رسید.

این جفت ارز 0.09 درصد افزایش یافت و به 109.82 رسید.

این جفت ارز 0.29 درصد کاهش یافت و به 0.7437 رسید. این جفت ارز پس از صعود به 0.7170 دلار در روز جمعه برای اولین بار از 11 ژوئن ، 0.25 to به 0.7142 رسید.

این جفت ارز 0.02 درصد افزایش یافت و به 6.4541 رسید.

این جفت ارز 0.06 درصد کاهش یافت و به 1.3856 رسید.

آخرین گزارش مشاغل آمریکا که روز جمعه منتشر شد ، ناامید کننده بود. 235،000 بود که کوچکترین سود در هفت ماه گذشته بود و 5.2٪ برای ماه اوت بود. دلار روز جمعه به 91.941 واحد سقوط کرد که پایین ترین سطح از 4 اوت است.

در اروپا ، داده های ایالات متحده یورو را تقویت کرد زیرا انتظار می رفت که دارایی ها با تصویب تصمیم سیاست خود در روز پنجشنبه کاهش یابد. یورو پس از رسیدن به بالاترین سطح از 29 ژوئن ، 1.1909 دلار ، در پایان هفته گذشته ، در 1.18775 دلار ثابت ماند.

با توجه به بهبود بازار کار ، شرط شروع فدرال رزرو برای کاهش دارایی ها ، تحلیلگران بانک مشترک المنافع استرالیا (OTC 🙂 (CBA) اکنون انتظار دارند که این روند در دسامبر 2021 آغاز شود.

تحلیلگران CBA در یادداشتی می گویند: “وخامت وضعیت COVID-19 ایالات متحده بر دلار تأثیر می گذارد زیرا وضعیت در سایر نقاط اقتصادهای بزرگ بهتر است.”

در همین حال ، دلار استرالیا در بالاترین سطح خود از 15 ژوئیه باقی ماند و قرار است آخرین تصمیم سیاست خود را در روز سه شنبه اعلام کند.

بانک ملی استرالیا (فرابورس) پیش بینی می کند که بانک مرکزی در این جلسه خرید دارایی خود را دوباره کاهش دهد ، “اگرچه نتیج کاهش در میان قرنطینه های طولانی مدت به این معنی است که به احتمال زیاد این یک تصمیم نزدیک خواهد بود.”

استریکلند گفت ، پس از تجمع های قوی دو هفته ای ، دلارهای استرالیا و نیوزلند “به نظر می رسد از محدوده های اخیر کاملاً خارج شده اند”.

در ارزهای رمزنگاری شده ، بیت کوین پس از رسیدن به 51،920 دلار برای اولین بار از 12 مه قبل ، در حدود 51،785.60 دلار باقی ماند. قانون بیت کوین السالوادور که ارز مجازی را در کشور مناقصه قانونی می کند ، از روز سه شنبه اجرا می شود.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.