افزایش غیرمنتظره سفارشات کارخانه های آلمان در ژانویه

[ad_1] شروع نسبتا آرامی برای نشست اروپا بود. اقتصاد آلمان با توجه به سفارشات کارخانه ها در کانون توجه بود. سفارشات کارخانه آلمان به طور غیرمنتظره ای 1.00 درصد در ژانویه در مقابل کاهش 0.9 درصدی پیش بینی شده افزایش یافت. در دسامبر، سفارشات کارخانه 3.4 درصد افزایش یافت. به گفته Destatis، سفارشات خارجی 5.5

کد خبر : 330119
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
افزایش غیرمنتظره سفارشات کارخانه های آلمان در ژانویه

[ad_1]

شروع نسبتا آرامی برای نشست اروپا بود. اقتصاد آلمان با توجه به سفارشات کارخانه ها در کانون توجه بود.

سفارشات کارخانه آلمان به طور غیرمنتظره ای 1.00 درصد در ژانویه در مقابل کاهش 0.9 درصدی پیش بینی شده افزایش یافت. در دسامبر، سفارشات کارخانه 3.4 درصد افزایش یافت.

به گفته Destatis،

  • سفارشات خارجی 5.5 درصد افزایش یافت در حالی که سفارشات داخلی 5.3 درصد کاهش یافت.
  • سفارشات از منطقه یورو 2.9٪ کاهش یافت، در حالی که سفارشات از سایر نقاط جهان 11.2٪ افزایش یافت.
  • سفارشات در بخش کالاهای سرمایه ای 8.9 درصد افزایش یافت در حالی که سفارشات در بخش کالاهای واسطه ای 8.9 درصد کاهش یافت. بخش کالاهای مصرفی کاهش 5.5 درصدی در سفارشات جدید ثبت کرد.
  • فراتر از بخش ساخت هواپیما و سفینه فضایی (+138.5%)، تولیدکنندگان موتورهای وسایل نقلیه موتوری شاهد افزایش شدید سفارشات جدید (+6.8%) بودند.
  • بدون در نظر گرفتن سفارشات در مقیاس بزرگ، سفارشات کارخانه 2.9٪ افزایش یافت، در حالی که سفارشات کارخانه 10.9٪ نسبت به سال گذشته کاهش یافت.

اعداد بهتر از حد انتظار از اعداد مبتنی بر نظرسنجی اخیر منحرف شده است. بر اساس نظرسنجی فوریه، سفارش‌های جدید با کمترین سرعت در 9 ماه گذشته کاهش یافتند اما تند ماندند.

در حالی که سرمایه گذاران در اواخر امروز بر روی پاول رئیس فدرال رزرو تمرکز کردند، سرمایه گذاران باید سخنرانی های اعضای بانک مرکزی اروپا را زیر نظر داشته باشند. با این حال، هیچ یک از اعضای هیئت اجرایی بانک مرکزی اروپا برای صحبت در تقویم حضور ندارند و برای جابجایی شماره گیری، نظرات خود را با رسانه ها واگذار می کنند.

روز دوشنبه، فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، به فراتر از ماه مارس نگاه کرد و از نیاز به افزایش نرخ ها پس از مارس صحبت کرد. لین گفته است،

«نقشه حرارتی نشان می‌دهد که هنوز فشارهای تورمی قوی وجود دارد، اما نشانه‌هایی از کاهش در حال ظهور است».

واکنش EUR/USD به سفارشات کارخانه آلمان

قبل از اعداد سفارش کارخانه، EUR/USD به بالاترین سطح 1.06934 دلار رسید و به پایین ترین سطح پیش از آمار 1.06746 دلار سقوط کرد.

با این حال، در پاسخ به آمار آلمان، یورو/دلار آمریکا به بالاترین سطح 1.06806 دلار رسید و به پایین ترین سطح خود یعنی 1.06746 دلار رسید.

EUR/USD امروز صبح با 0.04 درصد کاهش به 1.06784 دلار رسید.

070323 EURUSD نمودار ساعتی

تا بعدی

با نگاهی به نشست ایالات متحده، این یک روز آرام دیگر در تقویم اقتصادی ایالات متحده است. هیچ شاخص اقتصادی ایالات متحده وجود ندارد که سرمایه گذاران در طول جلسه ایالات متحده در نظر بگیرند. فقدان آمار، فدرال رزرو را در کانون توجه قرار خواهد داد. پاول، رئیس فدرال رزرو، شهادت خواهد داد، در حالی که یک رئیس فدرال رزرو جنگ‌طلب، یورو/دلار آمریکا را پشت سر گذاشته است.

شاخص های اقتصادی ایالات متحده از مسیر تهاجمی تر نرخ بهره فدرال رزرو برای مقابله با تورم چسبنده حمایت می کنند. قانونگذاران احتمالاً رئیس فدرال رزرو را به دلیل تأخیر آن در تشدید سیاست های پولی و مسیر نرخ بهره با توجه به نرخ بیکاری در ایالات متحده 3.4 درصد نگران خواهند کرد.

اظهار نظر دوویش و صحبت از کندی و پیوسته، واگرایی سیاست پولی را به نفع بانک مرکزی اروپا متمایل می‌کند و باعث شکست یورو/دلار آمریکا می‌شود.

یورو، یورو، DXY، دلار، شاخص دلار، فارکس، فارکس، فدرال رزرو، سفارشات کارخانه آلمان، رئیس فدرال رزرو، پاول، بانک مرکزی اروپا، فدرال رزرو، فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، شهادت پاول رئیس فدرال رزرو

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.