افزایش ظرفیت آموزش هلیکوپتر گارد ساحلی با پیشرفته ترین شبیه ساز هلیکوپتر پرواز کامل

[ad_1] گارد ساحلی کانادا از ناوگان 22 فروند هلیکوپتر برای پشتیبانی از خدمات بحرانی دریایی مانند کمک به ناوبری ، ارتباطات دریایی و خدمات ترافیکی ، عملیات یخ شکن ، واکنش محیطی و جستجو و نجات در مواقع ضروری استفاده می کند. خرید شبیه ساز هلیکوپتر تمام پرواز جدید از آموزش خلبانان بالگرد گارد ساحلی

کد خبر : 97461
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰
افزایش ظرفیت آموزش هلیکوپتر گارد ساحلی با پیشرفته ترین شبیه ساز هلیکوپتر پرواز کامل

[ad_1]

گارد ساحلی کانادا از ناوگان 22 فروند هلیکوپتر برای پشتیبانی از خدمات بحرانی دریایی مانند کمک به ناوبری ، ارتباطات دریایی و خدمات ترافیکی ، عملیات یخ شکن ، واکنش محیطی و جستجو و نجات در مواقع ضروری استفاده می کند. خرید شبیه ساز هلیکوپتر تمام پرواز جدید از آموزش خلبانان بالگرد گارد ساحلی برای پرواز با ناوگان بالگردهای سبک و متوسط ​​با استفاده از پیشرفته ترین فناوری در نوع خود پشتیبانی می کند.

یک ابزار آموزشی ساخت کانادا و پیشرفته

شبیه ساز هلیکوپتر تمام پرواز که توسط CAE Inc طراحی و ساخته شده است ، در مونترال ، کبک ، شبیه ساز هلیکوپتر سری 3000 CAE و یک وسیله آموزشی واجد شرایط Level D است ، به این معنی که می تواند هر دو نوع هواپیمای گارد ساحلی را آنچنان واقع بینانه شبیه سازی کند که خلبانان قادر خواهند بود بیشتر آموزش هلیکوپتر خود را بدون نیاز به آموزش در هواپیمای واقعی انجام دهند.

ویژگی ها و مشخصات فنی شبیه ساز پرواز کامل عبارتند از:

  • یک گنبد 12 پا و یک سیستم بصری طرح دار با میدان دید افقی 220 درجه و میدان دید عمودی 85 درجه همراه با دقیق ترین پایگاه های اطلاعاتی جغرافیایی که تا کنون برای هلیکوپتر ساخته شده است.
  • سیستم های حرکتی و صوتی پیشرفته همراه با یک پلت فرم ارتعاش و یک مدل آیرودینامیکی هواپیما که همگی به آموزش واقع بینانه و بسیار فراگیر کمک می کنند.
  • طراحی تبدیل کابین خلبان رول به رول ، که امکان آموزش در هر دو نوع بالگرد گارد ساحلی ، بالگردهای سبک و آسانسور متوسط ​​را فراهم می کند. و
  • طیف وسیعی از ماموریت های خاص عملیات گارد ساحلی.

شبیه ساز پرواز کامل به عنوان یک ابزار آموزشی سطح D ، کابین خلبان Bell 429 و Bell 412 EPI را از جمله کنترل پرواز ، هواپیما و ابزار دقیق پرواز هلیکوپترهای واقعی بازسازی می کند.

برخی از مزایای شبیه ساز هلیکوپتر جدید عبارتند از:

  • توانایی آموزش پروفایل های مختلف ماموریت در مناطق مختلف آموزشی عملیاتی ؛
  • فراهم آوردن محیط آموزشی ایمن برای خلبانان ؛
  • اجازه دادن به خلبانان برای آشنایی با تجهیزات قبل از استفاده ؛ و
  • کاهش خطرات برای خلبانان و هواپیماها.

شبیه ساز مجهز به طیف گسترده ای از سناریوهای آب و هوایی و اضطراری ، به خلبانان این امکان را می دهد تا برای شرایط چالش برانگیز و پرخطر آموزش ببینند که در غیر اینصورت آموزش آنها در هواپیمای واقعی بسیار خطرناک است ، بدون اینکه زمین را ترک کنند. با استفاده از دینامیک سیالات محاسباتی ، مدلهای آیرودینامیکی در شبیه ساز کامل پرواز قادر به شبیه سازی باد و تلاطم واقع بینانه در مکانهای اصلی فرود گارد ساحلی و همچنین در طول عملیات کشتی می باشند. این شبیه ساز همچنین قادر است عملیات بار را با استفاده از یک میدان دید محدود “در زیر” دستگاه شبیه سازی کند و به خلبان اجازه می دهد تا به پایین نگاه کند و بار اسلینگ را در صفحه جداگانه مشاهده کند.

همه این قابلیت ها آموزش خلبانان هلیکوپتر گارد ساحلی را بهبود می بخشد و اطمینان می دهد که آنها برای شرایطی که ممکن است در طول عملیات با آن روبرو شوند ، آمادگی بهتری دارند.

یک قابلیت انقلابی رول کردن/رول کردن منحصر به فرد در آمریکای شمالی

با قابلیت تبدیل کابین خلبان رول/رول ، شبیه ساز پرواز کامل می تواند آموزش را برای کابین خلبان Bell 429 و Bell 412 EPI انجام دهد. واحد کابین خلبان را می توان برداشته و جایگزین کرد تا تنوع آموزشی را ارائه دهد و شامل ناحیه شبیه سازی شده کابین خلبان با پوسته جلو ، سازه ها ، کنترل های پرواز و همه پانل ها و ابزار است. هنگامی که کابین خلبان تعویض می شود ، کابین خلبان دوم را می توان در دستگاه آموزش پرواز دیگری متصل کرد تا آموزش محدود ادامه یابد. این ویژگی ضمن صرفه جویی در وقت و هزینه ، انعطاف پذیری در آموزش را فراهم می کند.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.