افزایش سود معاملات آتی نزدک 100 با کاهش نرخ تورم مورد علاقه فدرال رزرو به 4.9 درصد

[ad_1] نکات کلیدی گزارش PCE: هزینه های مصرف کننده ایالات متحده در آوریل 0.9٪ در مقابل 0.7٪ انتظار می رود Core PCE، معیار مورد علاقه فدرال رزرو برای تورم، مطابق با انتظارات، 0.3 درصد ماه به ماه و 4.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. معاملات آتی نزدک 100 توسعه دادن، گسترش قبل

کد خبر : 211900
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۸
افزایش سود معاملات آتی نزدک 100 با کاهش نرخ تورم مورد علاقه فدرال رزرو به 4.9 درصد

[ad_1]

نکات کلیدی گزارش PCE:

  • هزینه های مصرف کننده ایالات متحده در آوریل 0.9٪ در مقابل 0.7٪ انتظار می رود
  • Core PCE، معیار مورد علاقه فدرال رزرو برای تورم، مطابق با انتظارات، 0.3 درصد ماه به ماه و 4.9 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است.
  • معاملات آتی نزدک 100 توسعه دادن، گسترش قبل از بازار به عنوان معامله گران سود می برد نشانه هایی را جشن بگیرید که مصرف خانوارها سالم است و فشار قیمت ها شروع به کاهش می کند

بیشترین خوانده شده: پیش بینی EUR/USD – آیا حرکت صعودی اخیر پایدار است؟

دفتر تحلیل اقتصادی آمریکا صبح امروز آخرین گزارش خود را در مورد هزینه های مصرف شخصی منتشر کرد. به گزارش آژانس، آوریل مخارج شخصی 0.9% ماهانه در مقابل 0.7% مورد انتظار افزایش یافت – نشانه ای از انعطاف پذیری مصرف کننده آمریکایی و هنوز هم گاز در مخزن به سوق دادن گسترش، کمک کرد تا حدی توسط قدرتمند بازار کار، برخی افزایش دستمزدها و پس‌اندازهای افزایش یافته در طول همه‌گیری انباشته شده است.مخارج مصرف کننده قوی با توجه به اینکه مصرف خانوارها محرک اصلی فعالیت اقتصادی ایالات متحده است، در آغاز سه ماهه دوم ممکن است به کاهش ترس از رکود کمک کند.

در جای دیگر، شاخص قیمت PCE، که هزینه‌هایی را که افراد ساکن در ایالات متحده برای انواع اقلام مختلف پرداخت می‌کنند، اندازه‌گیری می‌کند، با 0.2% ماه به ماه و 6.3% سال به سال. در همین حال، نشانگر اصلی PCE، سنج تورم ترجیحی فدرال رزرو که شامل غذا و انرژی نمی شود و برای اتخاذ تصمیمات سیاست پولی استفاده می شود، 0.3 درصد بر اساس تعدیل فصلی افزایش یافته است. قرائت سالانه را از 5.2 درصد در ماه مارس به 4.9 درصد رساند، مطابق با انتظارات اجماع.

جزئیات گزارش PCE

افزایش سود معاملات آتی نزدک 100 با کاهش نرخ تورم مورد علاقه فدرال رزرو به 4.9 درصد

منبع: DailyFX Economic Calendar

داده‌های دلگرم‌کننده احساسات را تقویت کرد و این باور را تأیید کرد فشارهای تورمی احتمالاً در سه ماهه اول به اوج خود رسیده است و در بحبوحه سخت شدن شرایط مالی و پایه مقایسه مطلوب، به آرامی شروع به کاهش می کنند. در حالی که از بهبود جهت PCE استقبال می شود، بعید است که فدرال رزرو را وادار به انحراف از برنامه های خود برای افزایش نرخ بهره با افزایش 50 واحدی در دو جلسه بعدی خود کند – به هر حال، بانک اعلام کرده است که به همان میزان باقی خواهد ماند. البته تا زمانی که وجود دارد شواهد روشن و قانع کننده ای نشان می دهد که تورم در حال کاهش است.

بلافاصله پس از پایان یافتن گزارش مخارج مصرف شخصی، قراردادهای آتی نزدک 100 افزایش سودهای قبل از بازار را افزایش داد زیرا وال استریت نشانه هایی از سالم ماندن مصرف خانوارها و شروع کاهش فشار قیمت ها را جشن می گرفت. اگر تورم سالانه در ماه‌های آینده به کاهش خود ادامه دهد، FOMC می‌تواند مطابق با آنچه رافائل بوستیک، رئیس فدرال رزرو آتلانتا پیشنهاد کرد، کاهش یا توقف چرخه انقباض خود در نیمه دوم سال را در نظر داشته باشد و محیطی خوش‌خیم‌تر برای دارایی‌های ریسک ایجاد کند.

NASDAQ 100 Futures

نمودار آتی نزدک 100

نمودار Nasdaq 100 با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود مبتدیان راهنمای معامله گران FX
  • آیا می خواهید در مورد شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ را بگیرید مسابقه DailyFX و دریابید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را دریافت کنید در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور تجاری قدرتمند در اینجا.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.