افزایش دلار در میان عدم قطعیت سیاسی در حالی که میان‌دوره‌های آمریکا در حال نزدیک شدن هستند توسط Investing.com

[ad_1] توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه افزایش یافت، در حالی که پناهگاه امن از بلاتکلیفی پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا سود می‌برد، که می‌تواند فضای سیاسی را تغییر دهد. در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی

کد خبر : 278311
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۴:۱۸
افزایش دلار در میان عدم قطعیت سیاسی در حالی که میان‌دوره‌های آمریکا در حال نزدیک شدن هستند توسط Investing.com

[ad_1]



توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل تجارت اروپا در روز سه‌شنبه افزایش یافت، در حالی که پناهگاه امن از بلاتکلیفی پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا سود می‌برد، که می‌تواند فضای سیاسی را تغییر دهد.

در ساعت 03:05 ET (08:05 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.2% افزایش در 110.241 معامله شد که از ضعف جلسه قبل بازگشت.

توجه روز سه‌شنبه قاطعانه به آغاز رأی‌گیری در انتخابات میان‌دوره‌ای ایالات متحده در اواخر روز معطوف است، به‌طوری‌که انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان کنترل مجلس نمایندگان را در دست بگیرند و به طور بالقوه دستور کار قانونی جو بایدن، رئیس‌جمهور جو بایدن را با مشکل مواجه کنند.

همچنین نگرانی هایی وجود دارد که با توجه به جو سیاسی داغ ایالات متحده، یک نتیجه قطعی ممکن است روزها طول بکشد تا رسماً به رسمیت شناخته شود.

به‌علاوه، تحلیلگران ING در یادداشتی می‌گویند: «انشعاب کنگره و رئیس‌جمهور بایدن برای تمرکز بر مسائل بین‌المللی مانند تجارت ممکن است در نهایت برای دلار مثبت شود.»

مواضع دولت بایدن در مورد تجارت چین آنطور که بسیاری در سال 2020 انتظار می‌رفتند مساعد نبوده است و تشدید محدودیت‌های اخیر در بخش نیمه‌رساناها می‌تواند زمینه را برای یک مسیر تجاری جنگ‌طلب‌تر در سال 2024 فراهم کند.

گفته می‌شود، اگر به محرک‌های مالی کمتر منجر شود، نتیجه همچنان برای دلار منفی خواهد بود.

در آستانه انتشار آخرین داده‌های خرده‌فروشی منطقه یورو در ماه سپتامبر، 0.2% کاهش یافت و به 0.9995 رسید.

انتظار می‌رود که این نشان دهنده کاهش فروش باشد، یک بهبود، اما همچنان نشان‌دهنده فشار شدید بر مخارج اختیاری در منطقه است، زیرا همچنان در سطوح بی‌سابقه ادامه دارد.

بر اساس داده‌های منتشر شده در اوایل روز سه‌شنبه، پس از کاهش احساسات مصرف‌کننده استرالیا به پایین‌ترین حد در دو سال اخیر، شاخص حساس به ریسک با کاهش 0.4 درصدی به 1.1465 رسید و برخی از سودهای جلسه قبل را پس گرفت. بالا .

با 0.2% افزایش به 146.83، با داده های وزارت دارایی نشان می دهد که ذخایر ارزی ژاپن در ماه اکتبر بیشتر کاهش یافته است، به دنبال افت رکورد ماه قبل، زیرا مقامات ژاپنی تلاش کردند تا از ین محاصره شده حمایت کنند.

با کاهش 0.4 درصدی به 7.2555 رسید، در حالی که امیدها کاهش می‌یابد که دولت چین در آینده نزدیک سیاست‌های خود را برای مقابله با کووید صفر کاهش خواهد داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.