افزایش دلار در برابر ین؛ سیاست پولی BOJ مورد توجه Investing.com است

[ad_1] © رویترز توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا در معاملات محدود اروپا در روز چهارشنبه تا حد زیادی بدون تغییر معامله شد، اما پس از آخرین دقایق از سوی بانک مرکزی ژاپن نشان داد که موضع پولی تطبیق‌آمیز آن احتمالاً همچنان پابرجاست. در ساعت 02:35 ET (07:35 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که

کد خبر : 299048
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
افزایش دلار در برابر ین؛  سیاست پولی BOJ مورد توجه Investing.com است

[ad_1]


© رویترز

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا در معاملات محدود اروپا در روز چهارشنبه تا حد زیادی بدون تغییر معامله شد، اما پس از آخرین دقایق از سوی بانک مرکزی ژاپن نشان داد که موضع پولی تطبیق‌آمیز آن احتمالاً همچنان پابرجاست.

در ساعت 02:35 ET (07:35 به وقت گرینویچ)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، تا حد زیادی ثابت در 103.870 معامله شد که بالاتر از پایین ترین سطح خود از اواسط ژوئن در 103.44 بود که در 14 دسامبر مشاهده شد.

0.3% افزایش یافت و به 133.86 رسید و پس از کاهش به 130.58 کمی بیش از یک هفته پیش، زمانی که کاهش باند سیاست بازده اوراق قرضه 10 ساله دولت ژاپن اعلام شد، بازگشت. این گمانه زنی را برانگیخت که بانک مرکزی قرار است سیاست پولی فوق العاده سست خود را تشدید کند.

با این حال، با توجه به دیدگاه سیاستگذاران در صورتجلسه دسامبر، تغییر موضع BOJ با هدف عملکرد روان بازار اوراق قرضه دولتی ژاپن بود، نه تغییر مسیر سیاست.

این امر به ین ژاپن، به ویژه در برابر دلار، ضربه زده است، زیرا حاکی از تداوم سیاست فوق العاده انطباقی است. با این حال، با توجه به شرایط تعطیلات و همچنین عدم اعتقاد به اینکه BOJ می‌تواند این موضع را در درازمدت حفظ کند، محدود بوده است، به خصوص که در ماه نوامبر به بالاترین سطح چهار دهه اخیر یعنی 3.7 درصد رسیده است.

تعدادی از انتشارات اقتصادی ایالات متحده برای چهارشنبه وجود دارد، از جمله، و .

ما شک داریم که داده ها بتوانند بازارها را در محیط کم نوسان دوره جشن متزلزل کنند. تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند اخبار از چین و بحران انرژی به احتمال زیاد هر حرکت مهمی را در پی خواهد داشت.

در جاهای دیگر، 0.1% افزایش یافت و به 1.0650 رسید، و در محدوده معاملاتی محدود و بدون انتشار اطلاعات مهم در دو هفته آینده برای یورو باقی ماند، حداقل تا ارقام دسامبر در اوایل ژانویه و بدون برنامه ریزی برای سخنرانان بانک مرکزی اروپا.

0.2% افزایش یافت و به 1.2044 رسید، درست بالاتر از پایین ترین حد خود در ماه 1.1993، در 22 دسامبر، در حالی که قیمت حساس به ریسک 0.5% افزایش یافت و به 0.6763 رسید.

با 0.2 درصد افزایش به 6.9721 رسید، در حالی که سرمایه گذاران از اعلام روز دوشنبه چین برای توقف الزام مسافران ورودی به قرنطینه از 8 ژانویه استقبال کردند.

با این حال، افزایش موارد کووید به اعتماد صدمه می زند، زیرا به اختلال بیشتر در اقتصاد در سه ماهه اول اشاره می کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.