افزایش دلار به عنوان یک پناهگاه امن قبل از دقایق فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه در اروپا افزایش یافت، زیرا داده‌های ضعیف فعالیت چین در آستانه انتشار دقایقی از آخرین نشست فدرال رزرو، احساسات ریسک را تحت تأثیر قرار داد. در ساعت 02:50 ET (06:50 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال

کد خبر : 371073
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۷:۲۲
افزایش دلار به عنوان یک پناهگاه امن قبل از دقایق فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]



Investing.com – دلار آمریکا در ساعات اولیه روز چهارشنبه در اروپا افزایش یافت، زیرا داده‌های ضعیف فعالیت چین در آستانه انتشار دقایقی از آخرین نشست فدرال رزرو، احساسات ریسک را تحت تأثیر قرار داد.

در ساعت 02:50 ET (06:50 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش به 102.800 معامله شد.

دلار پناهگاه امن با داده های ضعیف چین افزایش یافته است

دلار به دلیل وضعیت پناهگاه امن خود در اوایل روز چهارشنبه پس از یک نظرسنجی خصوصی که نشان داد چین در ژوئن با کمترین سرعت در پنج ماه اخیر رشد کرده است، افزایش یافت که آخرین شواهد از بهبودی متزلزل پس از همه گیری در دومین اقتصاد بزرگ جهان است.

0.3 درصد افزایش یافت و به 7.2384 رسید، در حالی که یوان نزدیک به بدترین سطح خود در 8 ماه گذشته بود، زیرا این داده های خدمات ناامیدکننده به دنبال کندی مداوم در بخش تولید چین است و تردیدهای بیشتری را در مورد بهبود اقتصادی در این کشور، که محرک اصلی رشد منطقه ای است، ایجاد می کند.

دقیقه فدرال در تمرکز

با این حال، با بازگشت معامله‌گران آمریکایی از تعطیلات روز استقلال و تمرکز بر انتشار دلار از نشست ژوئن فدرال رزرو، افزایش دلار محدود شده است.

این تجمع منجر به ثابت ماندن نرخ بهره توسط بانک مرکزی ایالات متحده پس از 10 افزایش متوالی نرخ بهره شد، اما نشان داد که دو افزایش دیگر در سال جاری اتفاق می‌افتد، از جمله یکی از مواردی که در ماه جولای انتظار می‌رود.

این صورتجلسه باید به سرمایه گذاران بینش بیشتری نسبت به بحث درباره آنچه که جروم پاول، رئیس فدرال رزرو می گوید، تعادل فزاینده یکنواختی از خطرات بین انجام خیلی کم و دوری بیش از حد در تشدید سیاست ها، بدهد.

داده های PMI خدمات منطقه یورو برای ماه ژوئن

پیش از انتشار ماه ژوئن و داده‌های منطقه یورو که انتظار می‌رود روند بهبود اقتصادی ناشی از مصرف را تایید کند، عمدتاً بدون تغییر در 1.0878 معامله شد.

«به نظر می‌رسد یورو/دلار آمریکا در حوالی 1.0900 لنگر پیدا کرده است، که احتمالاً نشان‌دهنده بی‌میلی بازارها برای بالا بردن پایدار این جفت ارز از سطح معیار 1.10 است، با توجه به عدم اطمینان در مورد اوج انقباض فدرال رزرو، اما همچنان حمایت ارائه شده توسط بانک مرکزی اروپای بسیار جنگ‌طلب را نشان می‌دهد. تحلیلگران ING در یادداشتی گفتند.

در جاهای دیگر، پیش از آمار بریتانیا در ماه ژوئن، 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.2703 رسید، در حالی که 0.2 درصد افزایش یافت و به 144.69 رسید، همچنان زیر سطح 145 معامله می شود که باعث مداخله مقامات ژاپنی در پاییز گذشته شد.

با توجه به داده های ناامید کننده چین و همچنین خماری ناشی از حفظ نرخ نقدی خود در اوایل این هفته و عدم صعود علیرغم افزایش فشار تورمی در بالاترین سطح 11 ساله خود یعنی 4.10 درصد، 0.2% کاهش یافت و به 0.6677 رسید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.