افزایش دلار بر درآمد، نگرانی های اقتصادی؛ سقوط یورو توسط رویترز

[ad_1] © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر نوشته ساموئل ایندیک لندن (رویترز) – با تشدید نگرانی ها در مورد درآمد و چشم انداز اقتصاد جهانی که یورو را از نزدیک به بالاترین سطح 10 ماهه

کد خبر : 350743
تاریخ انتشار : سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
افزایش دلار بر درآمد، نگرانی های اقتصادی؛  سقوط یورو توسط رویترز

[ad_1]


© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا و یورو در این تصویر دیده می شود که در 17 ژوئیه 2022 گرفته شده است. رویترز/دادو روویک/تصویر

نوشته ساموئل ایندیک

لندن (رویترز) – با تشدید نگرانی ها در مورد درآمد و چشم انداز اقتصاد جهانی که یورو را از نزدیک به بالاترین سطح 10 ماهه خود بازگرداند، دلار روز سه شنبه افزایش یافت.

آخرین بار حدود 0.2% در 101.37 افزایش یافت که از ابتدای مارس بیش از 3.3% کاهش داشت.

اخبار روز دوشنبه از کاهش سپرده ها در بانک اول جمهوری (NYSE:) به عنوان یک یادآوری عمل کرد که ریسک های ثبات به طور کامل از بین نرفتند، در حالی که UBS کاهش 52 درصدی درآمد سه ماهه را گزارش کرد.

با این حال، بانک‌های مرکزی در سرتاسر جهان قرار است از ماه می تعداد معاملات نقدینگی دلاری خود را با فدرال رزرو آمریکا کاهش دهند، که نشانه دیگری از پایان یافتن نوسانات بازار مالی ماه مارس است.

با این حال، ارزهای امن – مانند ین ژاپن – تثبیت شدند، حتی زمانی که کازوئو اوئدا، رئیس جدید بانک ژاپن (BOJ) اعلام کرد که عجله ای برای تغییر سیاست ندارد. نشست این هفته BOJ که روز جمعه به پایان می رسد، اولین مسئول او است.

ینس نارویگ گفت: “شما باید به راهنمایی‌هایی که Ueda ارائه می‌کند احترام بگذارید، مبنی بر اینکه ما شاهد هیچ تغییری در روز جمعه نخواهیم بود. اما من فکر می‌کنم انقباضات از سوی BOJ ممکن است در ژوئن یا جولای انجام شود، زیرا تورم بسیار بالاتر از هدف است.” پدرسن، مدیر استراتژی FX و نرخ ها، در Danske Bank.

او افزود: «من چشم‌اندازی برای تقویت ین در پشت انقباض پولی در ژاپن می‌بینم، اما همچنین به این دلیل که ما در حال رسیدن به پایان چرخه انقباض در ایالات متحده هستیم».

ین 0.3% افزایش یافت و به 133.855 در هر دلار رسید و 0.4% افزایش یافت و به 147.67 در هر یورو رسید.

گرافیک: به‌روزرسانی FX 2 – https://fingfx.thomsonreuters.com/gfx/mkt/lbpggzbjlpq/Pasted%20image%201682416690202.png

یورو در برابر دلار حدود 0.1 درصد کاهش داشت اما همچنان بالای 1.10 دلار باقی مانده است، که تا کنون 1.7 درصد در آوریل و بیش از 4 درصد از ابتدای مارس افزایش یافته است.

پدرسن از Danske Bank گفت: «یورو اخیراً به دلیل خوش‌بینی در مورد چشم‌انداز اقتصاد منطقه یورو و پیش‌بینی افزایش نرخ‌های بیشتر از سوی ECB (بانک مرکزی اروپا) در برابر بیشتر ارزها عملکرد خوبی داشته است.

ایزابل اشنابل، عضو هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا، به پولیتیکو گفت که افزایش 50 واحدی نرخ بهره از جدول خارج نمی شود و به داده ها بستگی دارد – به ویژه ارقام تورم که دو روز قبل از نشست ماه می ارائه می شود.

به نظر می‌رسد فرانسوا ویلروی د گالهو، سیاست‌گذار فرانسوی بانک مرکزی اروپا، دیدگاه متفاوتی دارد و در مصاحبه با فیگارو خواستار محدود شدن تعداد و اندازه افزایش‌های بیشتر شده است، اما بازارها بر این واقعیت تمرکز کرده‌اند که انتظار می‌رود هنوز افزایش‌های بیشتری وجود داشته باشد.

قیمت گذاری آتی به احتمال 2/3 افزایش 25 واحدی بانک مرکزی اروپا و 1/3 احتمال افزایش 50 واحدی بیشتر اشاره دارد.

فرانک سوئیس از توصیف خود به عنوان یک پناهگاه سود می برد و 0.1٪ در برابر دلار قوی تر افزایش یافت.

بر اساس داده‌های Electronic Broking Services که به اوایل دهه 2000 بازمی‌گردد، ارز سوئیس نیز در برابر ین با 151.36 به بالاترین میزان خود در دو دهه اخیر رسید.

استرلینگ 0.1 درصد کاهش یافت و به 1.2473 دلار رسید، اما نزدیک به بالاترین رقم 10 ماهه 1.2545 دلاری بود که در اوایل این ماه ثبت شده بود.

دلار استرالیا کمتر از 0.6654 دلار بود، زیرا معامله گران منتظر داده های مربوط به تورم در روز چهارشنبه بودند، در حالی که در 0.6152 دلار بود.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.