افزایش دلار، سقوط یورو با تشدید درگیری اوکراین با حمله به ایستگاه هسته‌ای توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا بالاتر رفت در حالی که یورو به بدترین هفته خود در 9 ماه گذشته رسید، زیرا تشدید جنگ در اوکراین باعث ایجاد جریانات امن و همچنین ضربه به انتظارات رشد اروپا شد. در ساعت 2:50 بامداد به وقت شرقی (0750 GMT)، دلار آمریکا که ارزش

کد خبر : 174388
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۱۴
افزایش دلار، سقوط یورو با تشدید درگیری اوکراین با حمله به ایستگاه هسته‌ای توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا بالاتر رفت در حالی که یورو به بدترین هفته خود در 9 ماه گذشته رسید، زیرا تشدید جنگ در اوکراین باعث ایجاد جریانات امن و همچنین ضربه به انتظارات رشد اروپا شد.

در ساعت 2:50 بامداد به وقت شرقی (0750 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، 0.3 درصد بالاتر در 98.055 معامله شد.

0.5 درصد کاهش یافت و به 1.1012 رسید، درست بالاتر از پایین ترین سطح خود از می 2020. ارز واحد در این هفته تقریباً 2 درصد در برابر ارز ایالات متحده از دست داده است که بدترین هفته آن از ژوئن 2021 خواهد بود.

کاتالیزور جدیدترین اقدامات فارکس، حمله نیروهای روسی به نیروگاه اتمی Zaporizhzhia اوکراین، بزرگترین نیروگاه در نوع خود در اروپا بود، در حالی که مسکو کنترل خود را بر همسایه جنوبی خود محکم می کند.

با توجه به اهمیت روسیه در تامین نفت و گاز منطقه، قیمت انرژی در طول این درگیری افزایش یافت زیرا تحریم‌های غرب علیه روسیه در پی تهاجم این کشور به اوکراین، نگرانی‌ها از کمبود شدید انرژی، عمدتا در اروپا را افزایش داده است.

کنترل روسیه بر این امر، یا غیرفعال ساختن آن، تنها می تواند به این روایت اضافه کند و به ضرر رشد اقتصادی اروپا در آینده باشد.

تحلیلگران ING گفتند: “این جنگ برای اوکراین ویرانگر خواهد بود. در مورد روسیه، پیامدهای کوتاه مدت و بلندمدت آن قطعا به اقتصاد آسیب می رساند. اما کشورهای اتحادیه اروپا نیز از جمله کشورهایی خواهند بود که بیشترین ضربه را از این تحریم ها خواهند دید.” در یادداشتی

همچنین تأییدیه رئیس فدرال رزرو در دومین روز شهادت شش ماهه خود در کنگره مبنی بر اینکه وی از افزایش ۲۵ واحدی در نشست بانک مرکزی اواخر ماه جاری به منظور مبارزه با تورم فزاینده حمایت خواهد کرد، حمایت از دلار را افزایش داد. .

اصلی‌ترین داده‌های اقتصادی منتشر شده در روز جمعه، ماهنامه ایالات متحده در ساعت 8:30 صبح به وقت شرقی (1330 GMT) خواهد بود که انتظار می‌رود یک ماه دیگر از رشد شغلی قوی را نشان دهد و فضا را برای فدرال رزرو برای افزایش نرخ‌های بهره فراهم کند.

در حالی که تورم در اروپا نیز یک مسئله است، تهاجم روسیه به اوکراین باعث می‌شود تا بهبود اقتصادی اروپا از این همه‌گیری به انحراف کشیده شود و پیشرفت آهسته بانک مرکزی اروپا به سمت عادی‌سازی سیاست‌ها حتی بیشتر به تأخیر بیفتد.

ING افزود: «تأثیر جنگ بر رشد منطقه یورو می‌تواند در هر منطقه 0.3 تا 1.0 درصد باشد و بانک مرکزی اروپا در مورد سیاست‌های سخت‌گیرانه با دقت عمل می‌کند».

در جاهای دیگر، ثابت در 115.47 معامله شد، با 0.2% کاهش به 1.3325 و 0.3% صعود به 0.7351، با کمک دلار استرالیا با افزایش قیمت کالاها.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.