افزایش دلار، اما نزدیک به یک هفته پایین، با ادامه تاثیر تصمیم فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت، اما برای خود تعیین کرد و نزدیک به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود باقی ماند، زیرا تاثیر آخرین تصمیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو ایالات متحده همچنان ادامه دارد. دلاری که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال

کد خبر : 180632
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۴۸
افزایش دلار، اما نزدیک به یک هفته پایین، با ادامه تاثیر تصمیم فدرال رزرو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت، اما برای خود تعیین کرد و نزدیک به پایین‌ترین حد یک هفته‌ای خود باقی ماند، زیرا تاثیر آخرین تصمیم سیاست‌گذاری فدرال رزرو ایالات متحده همچنان ادامه دارد.

دلاری که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می کند تا ساعت 11:30 عصر به وقت شرقی (3:30 به وقت گرینویچ) با 0.15 درصد افزایش به 98.120 رسید.

این جفت با 0.16% افزایش به 118.78 رسید.

این جفت با 0.01% کاهش به 0.7373 رسید در حالی که جفت با 0.01% افزایش به 0.6880 رسید.

این جفت با 0.18 درصد افزایش به 6.3584 رسید و جفت با 0.05 درصد افزایش به 1.3153 رسید.

زیان دلار افزایش یورو بود، به طوری که ارز واحد در روز جمعه کمی تغییر کرد و به 1.10885 دلار رسید، اما 1.67 درصد در هفته افزایش یافت. امیدها برای پایان دادن به درگیری ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین در 24 فوریه افزایش یافت. گفتگوها بین دو کشور ادامه دارد، اما پیشرفت روز پنجشنبه گریزان بود. اجتناب روسیه از عدم پرداخت بدهی های دلاری خود نیز احساسات را تقویت کرد.

جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده و شی جین پینگ، همتای چینی او بعداً در روز سخنرانی خواهند کرد و انتظار می رود که وی به چین هشدار دهد که از روسیه حمایت نکند.

پوند بالاتر بود و برای اولین هفته برنده خود در چهار هفته تعیین شد. سرمایه گذاران همچنان به هضم نرخ های بهره بانک مرکزی انگلیس تا 0.75 درصد ادامه دادند که این بانک در روز پنجشنبه اعلام کرد. بانک مرکزی همچنین زبان خود را در مورد نیاز به افزایش نرخ بهره در آینده ملایم کرد و از «احتمالاً مناسب» به «ممکن است مناسب باشد».

با این حال، استراتژیست های Westpac در یادداشتی می گویند: «به نظر می رسد پس زمینه دیپلماتیک مطلوب تری بین روسیه و اوکراین در حال توسعه است و اگر حرکت به سمت آتش بس حرکت کند، شاخص دلار کاهش بیشتری خواهد داشت».

در یادداشت اضافه شده است که با پیشرفت چرخه صعود فدرال رزرو، شاخص دلار همچنان به سمت 100 و بالاتر به نظر می رسد. ارز ایالات متحده برای نفس کشیدن متوقف شد و برای کاهش 1.09 درصدی در این دوره تعیین شد. ارزش دلار در روز پنجشنبه برای اولین بار از 10 مارس به 97.724 کاهش یافت.

اثرات موجی ناشی از فدرال رزرو روز چهارشنبه، که شاهد افزایش نرخ بهره بانک مرکزی به 0.5 درصد بود، نیز ادامه دارد. فدرال رزرو همچنین در هر یک از شش نشست باقی مانده سیاستگذاری خود در سال 2022 به افزایش هایی اشاره کرد و برخی از سرمایه گذاران متعجب بودند که آیا اقتصاد قادر به مقابله با انقباضات است یا خیر.

تحلیلگران TD Securities در گزارشی تحقیقاتی می‌گویند: «یک اصل بدیهی بازار که می‌گوید دلار را با اولین افزایش نرخ فدرال رزرو بفروشید، پس از شکست دلار در افزایش نرخ دلار در پی فدرال رزرو این هفته، با شتاب بیشتری در جریان است.» .

بانک مرکزی ژاپن همچنین نرخ بهره خود را همانطور که در اوایل روز اعلام کرد، در -0.10 درصد ثابت نگه داشت. افزایش شکاف سیاستی با همتای آمریکایی خود، ین را در روز چهارشنبه به 119.13 به بالاترین سطح شش سال اخیر رساند. ین پس از افت 2.26 درصدی در جلسه قبل، برای 1.15 درصد کاهش هفتگی تعیین شده است که بدترین کاهش در دو سال اخیر است.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.