افزایش دلار، از سرگیری افزایش در برابر ین پیش از گزارش مشاغل ایالات متحده توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت و روند صعودی خود را در برابر ین افزایش داد. سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند که می تواند نشان دهنده احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در می 2022 باشد. دلاری که

کد خبر : 186747
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۹:۳۸
افزایش دلار، از سرگیری افزایش در برابر ین پیش از گزارش مشاغل ایالات متحده توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز جمعه در آسیا افزایش یافت و روند صعودی خود را در برابر ین افزایش داد. سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند که می تواند نشان دهنده احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو ایالات متحده در می 2022 باشد.

دلاری که ارزش دلار را در برابر سبدی از سایر ارزها دنبال می کند تا ساعت 11:41 عصر به وقت شرقی (3:41 به وقت گرینویچ) با 0.15 درصد افزایش به 98.510 رسید.

این جفت با 0.84 درصد افزایش به 122.69 رسید.

این جفت با 0.05 درصد افزایش به 0.7484 رسید در حالی که این جفت با 0.13 درصد کاهش به 0.6925 رسید.

این جفت با 0.18 درصد افزایش به 6.3517 رسید. منتشر شده در اوایل روز نشان داد که برای ماه مارس 48.1 بود.

این جفت با 0.01 درصد افزایش به 1.3134 رسید.

وضعیت امن دلار همچنین به آن رونق بخشید، زیرا مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه برای پایان دادن به جنگی که با تهاجم روسیه در 24 فوریه آغاز شد، کم رنگ شد. گفت‌وگوها در اواخر روز از سر گرفته می‌شود.

در همین حال، فدرال رزرو بعدی برای بحث در مورد سیاست های پولی خود در 5 ماه مه تشکیل خواهد شد و ابزار FedWatch گروه CME (NASDAQ:) احتمال 71 درصدی افزایش نیم واحدی در نرخ های بهره را پیش بینی می کند.

شاخص دلار پس از کاهش 0.50 درصدی روز پنجشنبه به پایین ترین سطح چهار هفته اخیر در اواسط هفته 97.681 افزایش یافت. تحلیلگران Westpac در یادداشتی گفتند: «اخیراً ضعیف شده است، اما نشان داد که یک شبه ستون فقرات دارد و پتانسیل صعودی در بحبوحه موج‌های مداوم Fedspeak شدیداً جنگ‌طلب و نمایه‌ای تهاجمی که شامل تقریباً 100 bps افزایش در دو جلسه بعدی فدرال رزرو می‌شود، باقی می‌ماند.

در این یادداشت پیش‌بینی می‌شود که این شاخص در هفته‌های آتی از مرز 100 عبور کند. دومین نشست فدرال رزرو از 14 تا 15 ژوئن برگزار می شود.

سرمایه گذاران اکنون منتظر آخرین گزارش مشاغل ایالات متحده هستند، از جمله، که در اواخر روز منتشر می شود.

دلار در برابر ین افزایش یافت که اولین بار در چهار روز گذشته بود زیرا USD/JPY حرکت در بازده بلندمدت خزانه داری ایالات متحده را دنبال می کرد. برای هفته پس از افزایش 6.5 درصدی سه هفته ای، تغییر چندانی نکرده است.

تحلیلگران RBC Capital Markets در یادداشتی می‌گویند: «مورد افزایش نرخ دلار/ین هنوز قانع‌کننده است، زیرا افزایش نرخ‌های فدرال رزرو انقلابی در محاسبات پوشش ریسک برای سرمایه‌گذاران مبتنی بر ین ایجاد می‌کند و حساسیت به هزینه‌های پوشش ریسک در حال افزایش است».

این یادداشت افزود: «احتمالاً اندکی از این جریان هنوز اتفاق افتاده است و افزایش در ماه مارس عمدتاً توسط سرمایه‌گذاران خارج از ژاپن پیش‌بینی شده است که فروش داخلی ین را پیش‌بینی می‌کنند. اگر موقعیت‌یابی پاک شود، ما به کاهش قیمت دلار/ین بازمی‌گردیم».

در همین حال، یورو پس از افت شدید آن از بالاترین سطح یک ماهه 1.11850 دلار در جلسه قبل، در حالی که امیدها برای کاهش تنش در جنگ اوکراین کم رنگ شد، به 1.10690 دلار رسید. با این حال، همچنان در مسیر افزایش 0.82 درصدی هفتگی است. در ارزهای رمزپایه، بیت کوین با 0.93 درصد کاهش به 45093.74 دلار رسید و در هفته تا به امروز 3.78 درصد کاهش یافت. روز دوشنبه برای اولین بار از آغاز سال 2022 به مرز 48234 دلار رسید.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.