افزایش داده های دستمزد ژاپن ین را بالا می برد

[ad_1] تحلیل USD/JPY توصیه شده توسط ریچارد اسنو آنچه را که تحلیلگران ما در Q3 برای JPY پیش بینی می کنند، بیابید افزایش گسترده دستمزدها تقویت بزرگی برای عادی سازی سیاست BoJ فراهم می کند در ژاپن، سال‌ها رکود به ظاهر ریشه‌دار، بانک ژاپن را در حالت تدافعی نگه داشته و به سختی سیاست‌های پولی

کد خبر : 370882
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۷
افزایش داده های دستمزد ژاپن ین را بالا می برد

[ad_1]

تحلیل USD/JPY

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

آنچه را که تحلیلگران ما در Q3 برای JPY پیش بینی می کنند، بیابید

افزایش گسترده دستمزدها تقویت بزرگی برای عادی سازی سیاست BoJ فراهم می کند

در ژاپن، سال‌ها رکود به ظاهر ریشه‌دار، بانک ژاپن را در حالت تدافعی نگه داشته و به سختی سیاست‌های پولی بسیار سست را با هدف دستیابی به تورم پایدار و رشد مبتنی بر تقاضا تنظیم می‌کند. یکی از انتقادات اخیر بانک از تورم نسبتاً بالا در ژاپن ناشی از این یافته است که تورم به جای اینکه نتیجه طبیعی افزایش تقاضا باشد، نتیجه یک موضوع عرضه (قطعات کووید + بحران سوخت/گاز) بوده است. مصرف کنندگان و مشاغل

با این حال، گزارشی از Rengo – گروه اتحادیه‌های کارگری چتر کشورها – تأیید کرد که سریع‌ترین رشد دستمزد کشور از سال 1993 در واقع گسترده‌تر از آن چیزی است که بسیاری تصور می‌کردند. دستمزدهای مشاهده شده در گروه های وابسته به رنگو در سراسر ژاپن به طور متوسط ​​3.5 درصد در ابتدای سال افزایش یافت که کمتر از چاپ 3.9 در سال 1993 بود. مهمتر از آن، نشانه‌هایی از فشارهای دستمزد گسترده‌تر مشاهده شده است، زیرا شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs) شاهد افزایش 3.23 درصدی صورت‌حساب دستمزدشان بودند که به این معنی است که بازار کار گسترده‌تر در آخرین روند حقوق مشارکت می‌کند.

سطوح فنی مورد توجه USD/JPY

نمودار 1 ساعته حرکت پایین‌تر درون روز را نشان می‌دهد، زیرا اخبار در سرفصل‌ها فیلتر می‌شوند، جایی که به نظر می‌رسد ین مقداری از زمینی را که در این مورد از دست داده در برابر دلار آمریکا پس می‌گیرد.

دلار آمریکا/JPY نمودار 1 ساعته

image1.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

توصیه شده توسط ریچارد اسنو

نحوه معامله USD/JPY

با نگاهی به نمودار روزانه، به نظر می رسد USD/JPY در چند روز معاملات جانبی در حال افزایش است که می تواند نشان دهنده خستگی صعودی باشد. این به ویژه با توجه به اینکه گاوها برای آزمایش سطح 145 صف کشیده بودند، مقاومت قبلی در سپتامبر و اکتبر 2022 و همان سطحی است که مقامات ژاپنی در بازار FX مداخله کردند تا ارزش ین را به سطوح سودمندتر ارتقا دهند.

پس از آزمایش 145، این جفت نتوانست در اینجا شکسته و بسته شود، و احتمالاً عقب نشینی در حال انجام است. MACD در آستانه تایید یک متقاطع نزولی است در حالی که به نظر می رسد RSI لحظاتی با تایید بازگشت از قلمروی بیش از حد خرید فاصله دارد.

این مهم است که زیاد غافل نشوید، زیرا روند صعودی همچنان قوی است و BoJ به شواهد بسیار بیشتری نسبت به چاپ دستمزد نیاز دارد تا سال‌ها سیاست پولی حمایتی را کاهش دهد. اوئدا، رئیس بانک مرکزی آمریکا به سناریویی اشاره کرد که مستلزم گفتگو در مورد تغییر سیاست به عنوان پتانسیل افزایش تورم در سال 2024 است، اما تاکید کرد که افراد حاضر در میز باید از پیش بینی خود اطمینان داشته باشند که چنین سناریویی ارائه می شود. در صورتی که قیمت در جلسات آتی کاهش یابد، پشتیبانی به 142.25 باز می گردد.

نمودار روزانه USD/JPY

image2.png

منبع: TradingView تهیه شده توسط ریچارد اسنو

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.