افزایش خطوط هوایی ایران و قطر برای جذب تماشاگران جام جهانی

[ad_1] معاونت گردشگری از اجرای تورهای مسافرتی و افزایش تعداد خطوط پروازی میان ایران قطر در بازه زمانی جام جهانی فوتبال با هدف جذب تماشاگران این رویداد خبر داد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در جمع رؤسای صنوف، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی که با هدف

کد خبر : 121603
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰
افزایش خطوط هوایی ایران و قطر برای جذب تماشاگران جام جهانی

[ad_1]

معاونت گردشگری از اجرای تورهای مسافرتی و افزایش تعداد خطوط پروازی میان ایران قطر در بازه زمانی جام جهانی فوتبال با هدف جذب تماشاگران این رویداد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری، علی اصغر شالبافیان در جمع رؤسای صنوف، فعالان بخش خصوصی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی که با هدف بهره‌مندی جمهوری اسلامی ایران از فرصت رویداد بین‌المللی جام‌جهانی برگزار شده بود، گفت: به منظور بهره‌مندی از فرصت جام جهانی ۲۰۲۲، موضوع ارائه محصولات و جاذبه‌های متمایز گردشگری در قالب تورهای مسافرتی و معرفی به تماشاگران این رویداد و نیز افزایش تعداد خطوط هوایی میان ایران و قطر در بازه زمانی ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر سال ۱۴۰۱ در دستور کار و برنامه بلندمدت فعالان گردشگری بخش خصوصی قرار داد.   

او گفت: برگزاری رویداد جام‌جهانی در همسایگی ایران فرصتی مطلوب برای بهره‌مندی از این مهم فراهم آورده است که تمرکز و برنامه‌ریزی پیرامون این موضوع می‌تواند دستاوردهای قابل توجهی برای بخش‌های مختلف به ویژه فعالان حوزه گردشگری کشور به همراه داشته باشد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بیان کرد: با توجه به وسعت جغرافیایی و جاذبه‌های متمایز گردشگری کشور، ایران می‌تواند در جذب تماشاگران جام جهانی اقدام کند، به همین منظور تجمیع ظرفیت‌های بخش خصوصی با سیاست‌گذاری و مدیریت صحیح می‌تواند زمینه‌ساز استفاده از این رویداد در زمینه‌های مختلف شود.

شالبافیان با اشاره به زمان برگزاری رویداد جام‌جهانی ۲۰۲۲ در فصل پاییز، یادآور شد: با توجه به این‌که مدت زمان برگزاری مسابقات در ایام غیر پیک گردشگری ایران است، از این‌رو ارائه بسته‌های سفر متشکل از محصولات متمایز همانند اقدامات ماجراجویانه، ورزش‌های زمستانی، جاذبه‌های طبیعی و فرهنگی کشورمان می‌تواند سبب جذب تماشاگران و عامل ورود گردشگرانی شود که در ایام برگزاری جام جهانی به کشور قطر سفر خواهند کرد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.