افزایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در آوریل، افزایش میانگین درآمد ساعتی، کاهش نرخ بیکاری

[ad_1] افزایش استخدام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه آوریل اداره آمار کار ایالات متحده امروز گزارش داد که کل اشتغال حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه آوریل 253000 نفر افزایش یافته است، با ادامه روند افزایش اشتغال در خدمات حرفه ای و تجاری، مراقبت های بهداشتی، اوقات فراغت و مهمان نوازی، و

کد خبر : 355470
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
افزایش حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در آوریل، افزایش میانگین درآمد ساعتی، کاهش نرخ بیکاری

[ad_1]

افزایش استخدام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی ایالات متحده در ماه آوریل

اداره آمار کار ایالات متحده امروز گزارش داد که کل اشتغال حقوق و دستمزد غیرکشاورزی در ماه آوریل 253000 نفر افزایش یافته است، با ادامه روند افزایش اشتغال در خدمات حرفه ای و تجاری، مراقبت های بهداشتی، اوقات فراغت و مهمان نوازی، و کمک های اجتماعی.

نرخ بیکاری در ماه آوریل به 3.4 درصد کاهش یافت

نرخ بیکاری در ماه آوریل به 3.4 درصد کاهش یافت. با این حال، تغییر کمی در نرخ بیکاری برای گروه های عمده کارگری، از جمله مردان بزرگسال، زنان بالغ، نوجوانان، سفیدپوستان، سیاه پوستان، آسیایی ها و اسپانیایی ها وجود داشت.

تعداد افراد از دست رفته و افرادی که مشاغل موقت را تکمیل کردند کاهش یافت و تعداد افرادی که به دلایل اقتصادی به صورت پاره وقت مشغول به کار شدند در ماه آوریل تغییر چندانی نداشت. تعداد افرادی که در نیروی کار نیستند و در حال حاضر خواهان کار هستند، افزایش یافته است و در میان افرادی که در نیروی کار نیستند و خواهان شغل هستند، تعداد افرادی که به طور محدود به نیروی کار وابسته هستند افزایش یافته است.

افزایش متوسط ​​درآمد ساعتی

از نظر میانگین درآمد ساعتی، حقوق و دستمزد غیرکشاورزی خصوصی در ماه آوریل با 16 سنت یا 0.5 درصد افزایش به 33.36 دلار رسید. در طول 12 ماه گذشته، میانگین درآمد ساعتی 4.4 درصد افزایش یافته است. متوسط ​​درآمد ساعتی کارمندان تولیدی و غیر نظارتی بخش خصوصی نیز با 11 سنت یا 0.4 درصد افزایش به 28.62 دلار در ماه آوریل رسید.

میانگین هفتگی کار برای همه کارکنان دارای حقوق و دستمزد غیرکشاورزی خصوصی بدون تغییر در 34.4 ساعت بود و میانگین هفته کاری برای کارکنان تولیدی و غیر نظارتی در حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی خصوصی با 0.1 ساعت کاهش به 33.8 ساعت رسید.

توجه به این نکته مهم است که داده های اشتغال در ماه های فوریه و مارس با کاهش مجموع 149000 شغل نسبت به گزارش قبلی کاهش یافته است. با وجود این، روند افزایشی در استخدام حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و میانگین درآمد ساعتی نشانه مثبتی برای اقتصاد است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.