افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در مسکو، روسیه – بیت کوین نیوز

[ad_1] گزارش مطبوعاتی این هفته نشان داد که تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در پایتخت روسیه و بقیه کشور رو به افزایش بوده است. تقاضا برای این سرویس وجود دارد، زیرا دسترسی آسان به ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهد، اگرچه نه با بهترین نرخ ارز و همچنان در میان عدم قطعیت نظارتی.

کد خبر : 273632
تاریخ انتشار : شنبه ۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۰
افزایش تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در مسکو، روسیه – بیت کوین نیوز

[ad_1]

گزارش مطبوعاتی این هفته نشان داد که تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین در پایتخت روسیه و بقیه کشور رو به افزایش بوده است. تقاضا برای این سرویس وجود دارد، زیرا دسترسی آسان به ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهد، اگرچه نه با بهترین نرخ ارز و همچنان در میان عدم قطعیت نظارتی.

با وجود عدم وجود مقررات، دستگاه های خودپرداز رمزنگاری بیشتری در فدراسیون روسیه نصب شده است

روزنامه تجاری روسی کومرسانت در مقاله ای اشاره کرد که با افزایش علاقه به ارزهای دیجیتال، تعداد دستگاه هایی که خدمات باجه خودکار برای دارایی های دیجیتال ارائه می دهند در حال افزایش است. چندین ده دستگاه خودپرداز بیت کوین (BATM) در حال حاضر در سراسر کشور فعال هستند، علیرغم عدم شفافیت از نظر مقررات.

در مورد تاسیسات جدید مسکو پیشتاز است. این روزنامه به نقل از یکی از شرکت های پشت سر آنها، Rusbit، فاش کرد که 14 “کریپتومات” جدید در سال جاری در پایتخت ظاهر شده اند و تعداد کل در سراسر فدراسیون روسیه به 52 واحد رسیده است. با توجه به قلمرو و جمعیت روسیه، این عدد هنوز نسبتاً کمی است، اما Rusbit انتظار دارد در سال 2023 افزایش یابد.

اکثر BATM ها به کاربران اجازه می دهند یک یا چند سکه را با پول نقد یا یک روش پرداخت غیرنقدی مانند کارت اعتباری خریداری کنند و سپس پول دیجیتال را به کیف پول رمزنگاری دریافت کنند. برخی نیز از فروش ارز دیجیتال برای فیات حمایت می کنند، اما ماشین های روسیه در حال حاضر چنین برداشت های نقدی را ارائه نمی دهند.

Rusbit دستگاه های خودپرداز خود را با قیمتی بین 1800 تا 3600 دلار عرضه می کند و آنها را برای 1٪ از گردش مالی نگهداری می کند. این شرکت می‌گوید که تجارت آن با توجه به قانون «در مورد دارایی‌های مالی دیجیتال» (DFAs) که در ژانویه سال گذشته اجرایی شد، کاملاً قانونی است. دستگاه‌ها مانند صندوق‌های پول، داده‌ها را با خدمات مالیاتی فدرال به اشتراک می‌گذارند و هویت مشتریان را تأیید می‌کنند و سوابق آدرس‌های رمزنگاری آنها را نگه می‌دارند.

با این حال، کارشناسان حقوقی با مصاحبه‌های این نشریه می‌گویند که دستگاه‌های عابر بیت کوین هنوز تا آنجا که به مقررات مربوط می‌شود «در منطقه خاکستری» هستند. قانون DFA فقط تا حدی ارزهای دیجیتال و فعالیت‌های مرتبط را تنظیم می‌کند، در حالی که پارلمان روسیه هنوز لایحه جامع‌تری «در مورد ارز دیجیتال» را بررسی و تصویب نکرده است.

به گفته Ksenia Petrovets، کارمند ارشد در شرکت حقوقی Birch Legal، قانون فعلی عملیات مبادله ارز دیجیتال با پول فیات یا سایر ارزهای دیجیتال را پوشش نمی‌دهد و اینها نه صریحاً ممنوع هستند و نه مستقیماً قانونی و تنظیم شده‌اند.

الکساندر شاراپوف، وکیلی از گروه KSK، اشاره کرد که مشخص نیست چه اقدامات قانونی باید تعامل بین فروشنده و خریدار ارز دیجیتال را در مورد BATM تنظیم کند. پاول گانین، شریک ATlegal، افزود که هیچ رویه ای برای حمایت از حقوق مصرف کننده نیز وجود ندارد.

سرگئی مندلیف، مدیر عامل پلتفرم بانکی دفی Indefibank، نگران است که دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین جدید ممکن است توسط مقامات مصادره شوند، درست مانند دستگاه‌هایی که توسط Bbfpro اداره می‌شوند. طبق درخواست بانک مرکزی روسیه، مجریان قانون 22 دستگاه از ماشین آلات این شرکت را در سال 2018 توقیف کردند.

با این وجود، تقاضا برای این نوع خدمات وجود دارد، زیرا برای روس‌های معمولی خرید سکه در زمانی که نیاز به یافتن صرافی‌های همتا به همتا، باز کردن حساب در پلت‌فرم‌های انگلیسی زبان و پاس کردن به مشتری (KYC) دارند، بسیار دشوار است. رومن کافمن، یکی از بنیانگذاران Berezka DAO، اظهار داشت: روش ها.

نقطه ضعف اصلی، نرخ نامطلوب ارز است که معمولاً توسط اپراتورهای BATM ارائه می شود، که در روسیه معمولاً 10 تا 15 درصد بالاتر از مبدل های آنلاین است. از سوی دیگر، کسانی که فقط می خواهند رمز ارز را امتحان کنند، می توانند از دستگاه های باجه برای خرید مقدار بسیار کمتری پول نقد دیجیتال در مقایسه با پلتفرم های معاملاتی استفاده کنند.

برچسب ها در این داستان

دستگاه های خودپرداز، دستگاه های خودپرداز، batm، BATM ها، دستگاه های خودپرداز بیت کوین، دستگاه های خودپرداز بیت کوین، رمزارز، مبدل های رمزنگاری، صرافی های رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، ارزهای دیجیتال، افزایش، نصب، مسکو، روسبیت، روسیه، روسی، دستگاه های عابر بانک

آیا فکر می‌کنید تحریم‌هایی که دسترسی روس‌ها به پلتفرم‌های اصلی رمزارز را محدود می‌کند، می‌تواند منجر به افزایش نصب‌های خودپرداز بیت‌کوین در کشورشان شود؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

لوبومیر تاسف

لوبومیر تاسف روزنامه‌نگاری از اروپای شرقی است که در زمینه فناوری کار می‌کند و این جمله هیچنز را دوست دارد: «نویسنده بودن چیزی است که من هستم، نه کاری که انجام می‌دهم». علاوه بر رمزنگاری، بلاک چین و فین‌تک، سیاست بین‌المللی و اقتصاد دو منبع الهام دیگر هستند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Trismegist san

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.