افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری کشور از افزایش ۳۰۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زمینه توسعه گردشگری در سطح کشور خبر داد. احمد تجری ۱۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از رویدادهای مهم به‌منظور معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و آژانس‌های مسافرتی سایر استان‌ها بوده و طی بازدیدی که

کد خبر : 317517
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۱۱
افزایش تخصیص اعتبار برای توسعه گردشگری در لرستان



ایسنا/لرستان مدیرکل زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری کشور از افزایش ۳۰۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در زمینه توسعه گردشگری در سطح کشور خبر داد.

احمد تجری ۱۹ بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری یکی از رویدادهای مهم به‌منظور معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، گردشگری و آژانس‌های مسافرتی سایر استان‌ها بوده و طی بازدیدی که از نمایشگاه لرستان داشتیم، می‌توان گفت که لرستان رویکرد متفاوتی داشته و به نحو احسن جاذبه‌های متنوع گردشگری لرستان معرفی شده است.

وی تصریح کرد: لرستان دارای ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیبا و متنوعی است که در این نمایشگاه بخش قابل‌توجهی از آن با جانمایی آثار تاریخی فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی در نظر گرفته شده و سرمایه‌گذارانی که به این نمایشگاه مراجعه می‌کنند می‌توانند از این فرصت‌ها مطلع شوند.

مدیرکل زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری کشور خاطرنشان کرد: پس از معرفی ظرفیت‌های گردشگری تلاش برای توسعه زیرساخت‌های آن حائز اهمیت است که تخصیص منابع زیرساخت توسط بخش خصوصی و تأسیسات گردشگری را شامل می‌شود.

تجری اظهار کرد: یکی از اولویت‌های ما در حوزه گردشگری توسعه زیرساخت‌ها در استان‌های مستعد صنعت گردشگری است، البته یک بخش دیگر از توسعه زیرساخت‌ها وظیفه دستگاه اجرایی بوده که باید دستگاه‌های مرتبط پای‌کار بیایند و هر چه استان‌ها از محل منابع استانی اعتبارات بیشتری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری داشته باشند، قطعاً ما هم از محل اعتبارات ملی تلاش بیشتری خواهیم کرد.

انتهای پیام



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.