افزایش بیش از 30 درصدی Cedi غنا در 4 روز – بازیابی ارز به دنبال اعلامیه وام صندوق بین المللی پول – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1] تنها چند ماه پس از تبدیل شدن این ارز به بدترین عملکرد جهان، نرخ مبادله Cedi غنا در برابر دلار آمریکا از 14 واحد در هر دلار در 1 دسامبر به 8 واحد برای هر دلار تا 16 دسامبر بازگشت، داده های جدید. نشان داده است. به نظر می رسد که رشد مجدد این

کد خبر : 294739
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
افزایش بیش از 30 درصدی Cedi غنا در 4 روز – بازیابی ارز به دنبال اعلامیه وام صندوق بین المللی پول – اقتصاد بیت کوین نیوز

[ad_1]

تنها چند ماه پس از تبدیل شدن این ارز به بدترین عملکرد جهان، نرخ مبادله Cedi غنا در برابر دلار آمریکا از 14 واحد در هر دلار در 1 دسامبر به 8 واحد برای هر دلار تا 16 دسامبر بازگشت، داده های جدید. نشان داده است. به نظر می رسد که رشد مجدد این ارز به دلیل گزارش هایی مبنی بر دریافت وام 3 میلیارد دلاری غنا از صندوق بین المللی پول (IMF) بوده است.

Cedi تنها در چهار روز بیش از 36٪ قدردانی می کند

آخرین داده‌های بانک غنا (BOG) نشان می‌دهد که پس از رسیدن به پایین‌ترین رقم تاریخی بیش از 14 سدی برای هر دلار، نرخ مبادله ارز غنا در برابر دلار آمریکا تا 16 دسامبر به 8 سدیس در هر دلار افزایش یافت. بر اساس داده‌های BOG، سریع‌ترین بازیابی بین 12 تا 16 دسامبر رخ داد، زمانی که Cedi بیش از 36 درصد افزایش یافت.

همانطور که قبلاً توسط Bitcoin.com News در ماه اکتبر گزارش شده بود، کمبود دلار و همچنین مشکلات اقتصادی غنا به سقوط Cedi دامن زد که باعث شد آن را به عنوان بدترین ارز جهان معرفی کند. در آن زمان، مقامات غنا ظاهراً امید خود را به بسته کمک مالی از سوی صندوق بین المللی پول (IMF) بسته بودند.

غنا سرانجام بسته نجات صندوق بین المللی پول را تضمین کرد

بر اساس گزارشی در الجزیره، صندوق بین المللی پول و دولت غنا سرانجام بر سر بسته وام 3 میلیارد دلاری به توافق رسیدند. به عنوان بخشی از توافقنامه 13 دسامبر، گزارش شده است که غنا از این بودجه برای کمک به کسانی که بیشتر تحت تأثیر شرایط بد اقتصادی قرار گرفته اند، بازگرداندن ثبات مالی و کنترل بدهی ملی کشور استفاده خواهد کرد.

افزایش بیش از 30 درصدی Cedi غنا در 4 روز - بازیابی ارز به دنبال اعلامیه وام صندوق بین المللی پول

طبق گزارش ها، استفان رودت، رئیس مأموریت صندوق بین المللی پول در غنا، به نمایندگی از موسسه وام دهی بین المللی، گفت:

مقامات غنا به یک برنامه اصلاحات اقتصادی گسترده متعهد شده اند که بر اساس برنامه دولت برای رشد اقتصادی پس از کووید-19 (PC-PEG) ساخته شده است و با چالش های عمیق پیش روی کشور مقابله می کند.

رودت افزود که به عنوان بخشی از این توافق، غنا اصلاحات ساختاری را آغاز خواهد کرد که “پایه راهبرد مالی و تضمین یکپارچگی پایدار” خواهد بود.

افکار خود را در مورد این داستان چیست؟ نظر خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

ترنس زیموارا

ترنس زیموارا روزنامه نگار، نویسنده و نویسنده برنده جایزه زیمبابوه است. او به طور گسترده در مورد مشکلات اقتصادی برخی از کشورهای آفریقایی و همچنین اینکه چگونه ارزهای دیجیتال می توانند راهی برای فرار آفریقایی ها فراهم کنند، نوشته است.







اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.