افزایش بسیار فزاینده مراجعه کرونایی‌ها به بیمارستان در روزهای اخیر/ ابتلای تعداد قابل توجهی از بیماران به ویروس انگلیسی

خسرو صادق‌نیت، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) درباره مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها و پیش‌بینی میزان ابتلا در هفته‌های پیش رو گفت: در دو سه روز گذشته آمار مراجعان به بیمارستان امام خمینی به طور بسیار فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده است.  او ادامه داد: بیماران نیازمند به بستری و آی. سی یو افزایش یافته است و آمار

کد خبر : 38167
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
افزایش بسیار فزاینده مراجعه کرونایی‌ها به بیمارستان در روزهای اخیر/ ابتلای تعداد قابل توجهی از بیماران به ویروس انگلیسی



خسرو صادق‌نیت، رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) درباره مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان‌ها و پیش‌بینی میزان ابتلا در هفته‌های پیش رو گفت: در دو سه روز گذشته آمار مراجعان به بیمارستان امام خمینی به طور بسیار فزاینده‌ای افزایش پیدا کرده است. 

او ادامه داد: بیماران نیازمند به بستری و آی. سی یو افزایش یافته است و آمار مرگ و میر نیز رو به افزایش است. 

صادق نیت درباره پیش‌بینی روند بیماری در هفته‌های آینده اظهار کرد: به نظر می‌رسد این شروع یک موج جدید باشد و در هفته‌های آینده با افزایش مراجعان و همچنین افزایش احتمالی بستری و مرگ و میر ناشی از کووید ۱۹ در تهران مواجه باشیم. 

رئیس بیمارستان امام خمینی در پاسخ به این سوال که نوع ابتلای بیماران به کرونا از نوع انگلیسی است؟ گفت: اینکه نوع ابتلای بیماران از نوع سویش جدید انگلیسی است یا نه نیازمند آزمایش است و چند روز زمان می‌برد، اما به نظر می‌رسد تعداد قابل توجهی از بیماران به سویش جدید مبتلا هستند. 

بیشتر افراد به صورت خانوادگی درگیر کرونا شده‌اند

او اضافه کرد: بررسی مراجعان نشان می‌دهد که بیشتر افراد به صورت خانوادگی درگیر بیماری کووید ۱۹ شده‌اند. سیر پیشرفت بیماری در برخی از افراد بسیار سریع است. 

رئیس بیمارستان امام خمینی در پاسخ به این سوال که با توجه به افزایش بیماری در کشور آیا نیازمند اعمال محدودیت‌های کرونایی طی هفته‌های آینده هستیم یا خیر گفت: این یک موضوع کاملا تخصصی است، اما فکر می‌کنم روزهای آتی مسیر رو به بهبودی نداشته باشیم و احتمالا مراجعان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. 

صادق نیت با تاکید بر ادامه رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی گفت: رعایت اصول سه‌گانه بهداشتی باید همچنان به قوت خود پایدار باشد و مردم باید شستن و ضدعفونی مرتب دست‌ها و رعایت فاصله اجتماعی را انجام دهند. استفاده همگانی از ماسک بسیار مهم است و اگر تعداد محدودی ماسک نزنند، اثربخشی ماسک کاهش می‌یابد. 

او اضافه کرد: شناسایی بیماران نیز مساله مهم و کمک کننده‌ای است، چرا که افراد بیمار از بقیه افراد سالم جدا می‌شوند و تعداد مبتلایان را کاهش می‌دهد. 

حدود ۳۵ درصد کادر درمان در بیمارستان واکسینه شده‌اند

رئیس بیمارستان امام خمینی در پاسخ به این سوال که چه میزان از کادر درمان در بیمارستان واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، گفت: تاکنون حدود ۳۵ درصد کادر درمان در بیمارستان واکسینه شده‌اند و اجرای آن ادامه دارد و امیدواریم که سرعت آن بیشتر شود. 

او در پایان ابراز امیدواری کرد که ظرفیت‌های بیمارستانی در شرایط جدید بتواند پاسخگوی نیاز مردم باشد و در موج جدید شرمنده مردم نباشیم.پ

۲۳۵۲۳۷



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.