افزایش ارزش دلار در صحبت های فدرال رزرو قبل از نشست بانک مرکزی اروپا

جان ویلیامز ، رئیس بانک فدرال نیویورک گفت که پیشرفت بیشتری در بازار کار برای دستیابی به “پیشرفت بیشتر قابل توجه” برای حداکثر اشتغال فدرال رزرو لازم است. وی افزود ، با این حال ، ممکن است مناسب باشد که فدرال رزرو درصورت ادامه بهبود اقتصاد ، سرعت خرید دارایی خود را در اواخر امسال

کد خبر : 101997
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۴:۵۴
افزایش ارزش دلار در صحبت های فدرال رزرو قبل از نشست بانک مرکزی اروپا


جان ویلیامز ، رئیس بانک فدرال نیویورک گفت که پیشرفت بیشتری در بازار کار برای دستیابی به “پیشرفت بیشتر قابل توجه” برای حداکثر اشتغال فدرال رزرو لازم است.

وی افزود ، با این حال ، ممکن است مناسب باشد که فدرال رزرو درصورت ادامه بهبود اقتصاد ، سرعت خرید دارایی خود را در اواخر امسال آغاز کند.

فدرال رزرو طی چند ماه آینده به وضوح در وضعیت انتظار و دید است تا ببیند وضعیت اقتصادی چگونه پیش می رود. ادوارد مویا ، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA در نیویورک ، در گزارشی اظهار داشت که ویلیامز فدرال رزرو برخی اظهارنظرهای بدیع را ارائه می دهد که این ایده را تأیید می کند که زودترین کاهش قیمت فدرال رزرو ماه دسامبر است.

به طور جداگانه ، فدرال رزرو در جدیدترین کتاب بژ خود اعلام کرد که اقتصاد ایالات متحده در ماه اوت “کمی کاهش یافت” زیرا موج جدید شیوع ویروس کرونا به غذا ، سفر و گردشگری ضربه زد.

شاخص دلار که ارز را در برابر شش رقیب اندازه گیری می کند ، پس از افزایش قبلی به 92.86 ، 0.14 درصد به 92.66 رسید که بالاترین حد از 27 آگوست است.

بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری پس از معامله قبلی با 1.38 درصد به 1.33 درصد کاهش یافت. بازدهی از زمانی که داده های روز جمعه نشان می دهد رشد مشاغل ایالات متحده کند شده است در حالی که تورم دستمزد بیشتر از حد انتظار بود ، افزایش یافته است. [US/]

افزایش تورم ، تصویر مقامات فدرال رزرو را که می خواهند پیش از کاهش خرید اوراق قرضه مشاهده کنند ، پیچیده می کند.

“در بدترین حالت خود ، این نگرانی وجود دارد که دستمزد اسمی همچنان در افزایش قیمت مصرف کننده تا حد زیادی عقب افتاده است … و اینکه دستمزد اسمی در تلاش برای مطابقت با قیمت ها است ، به این ترتیب مارپیچ قیمت دستمزد ایجاد می شود ،” آلن راسکین ، استراتژیست کلان در دویچه بانک ، روز سه شنبه در گزارشی گفت.

داده های روز چهارشنبه نشان داد که فرصت های شغلی ایالات متحده در ماه جولای به تقریبا 11 میلیون نفر افزایش یافت.

ارزش یورو قبل از نشست بانک مرکزی اروپا در روز پنجشنبه کاهش یافت. روبرت هولزمن ، سیاستگذار بانک مرکزی اروپا در کمک به مجله Eurofi روز چهارشنبه گفت که بانک مرکزی اروپا می تواند زودتر از آنچه بسیاری تصور می کردند ، سیاست خود را سخت کند.

تحلیلگران نظرسنجی رویترز پیش بینی می کنند که خرید PEPP ماهانه از 80 میلیارد فعلی به 60 میلیارد یورو در ماه کاهش یابد ، قبل از سقوط بیشتر در اوایل سال آینده و پایان طرح در مارس.

آخرین ارزش واحد پولی در آخرین روز 0.13 درصد کاهش یافت و به 1.1823 دلار رسید.

دلار آمریکا همچنین در مقابل نگرانی های وخیم شدن چشم انداز اقتصاد جهانی حتی در شرایطی که بانک کانادا از یک تکه نرم در اقتصاد داخلی عبور کرده است ، در برابر دلار کانادا به دست آورد. [CAD/]

استرلینگ پس از آنکه دولت انگلیس روز سه شنبه افزایش مالیات برای تأمین هزینه های بهداشتی و مراقبت های اجتماعی را اعلام کرد ، سقوط کرد.

در همین حال ، ارزهای رمزنگاری شده در تلاش برای بازگرداندن ضررهای سنگین از روز سه شنبه بودند ، زمانی که السالوادور اولین کشوری بود که بیت کوین را به عنوان پول قانونی انتخاب کرد و چندین پلتفرم معاملاتی گفتند که مشکلات عملکردی را تجربه کرده اند.

بیت کوین با سقوط 1.22 درصدی به 46.283 دلار رسید که در روز سه شنبه به 42.900 دلار سقوط کرد. اوایل آن روز به بالاترین رقم 4 ماه گذشته یعنی 52،956 دلار رسیده بود.

(ویرایش توسط ساندرا مالر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.