افزایش ارزش دلار در حالی که بانک‌های مرکزی تهاجمی ریسک‌گریزی را افزایش می‌دهند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت، زیرا انقباض پولی تهاجمی‌تر توسط یک سری از بانک‌های مرکزی، از جمله بانک انگلستان، باعث یک دوره ریسک گریزی شد. در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال

کد خبر : 365250
تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
افزایش ارزش دلار در حالی که بانک‌های مرکزی تهاجمی ریسک‌گریزی را افزایش می‌دهند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com – دلار آمریکا در اوایل معاملات روز جمعه اروپا افزایش یافت، زیرا انقباض پولی تهاجمی‌تر توسط یک سری از بانک‌های مرکزی، از جمله بانک انگلستان، باعث یک دوره ریسک گریزی شد.

در ساعت 02:00 ET (06:00 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.3 درصد افزایش در 102.280 معامله شد و کمی بالاتر از پایین ترین سطح یک ماه اخیر خود معامله شد.

استرلینگ پس از افزایش شدید BOE با مشکل مواجه است

0.3% سقوط کرد و به 1.2706 رسید، در حالی که در پی افزایش 50 واحدی نرخ در روز پنجشنبه با جهش مختصری به بالاترین حد یک سال اخیر رسید.

استرلینگ در ابتدا از افزایش بیش از حد انتظار نرخ بهره برد تا دوباره کاهش یابد – احتمالاً با این دیدگاه که BoE آماده است تا کاهش سرعت سخت‌تری را برای کنترل تورم طراحی کند. می توان استدلال کرد که به عنوان یک ارز حساس به رشد، همه اینها خبر بدی برای پوند است.”

در حالی که نرخ‌های بهره بالاتر معمولاً از ارزها حمایت می‌کنند، خطر اینکه این نرخ‌ها منجر به رکود در بریتانیا شود، به پوند ضربه زده و برخی از سرمایه‌گذاران را به دنبال دارایی‌های امن مانند دلار آمریکا واداشته است.

شواهد رکود اقتصادی از داده های بریتانیا که اوایل روز جمعه منتشر شد، نشان داد که فروش در ماه می 2.1 درصد به صورت سالانه کاهش یافت.

پاول دوباره افزایش نرخ بهره را نشان می دهد

رئیس فدرال رزرو با تکمیل شهادت دو روزه خود در مقابل کنگره، عقیده خود را تکرار کرد که ایالات متحده می تواند در سال جاری حداقل دو بار دیگر رشد کند تا تورم بالا را مهار کند.

پاول روز پنجشنبه در جلسه استماع کمیته بانکی سنا گفت: «ما نمی‌خواهیم بیش از آنچه باید انجام دهیم.» اکثریت افراد در کمیته (بازار آزاد فدرال) فکر می‌کنند که افزایش نرخ‌های بیشتری در راه است، اما ما می‌خواهیم. آنها را با سرعتی بسازیم که به ما امکان می دهد اطلاعات دریافتی را ببینیم.”

علاوه بر این، و هر دو نیز نرخ بهره را به ترتیب 25 و 50 واحد در ثانیه در روز پنجشنبه افزایش دادند و به همین ترتیب نشان دادند که انقباض بیشتری در راه است.

یورو جلوتر از PMI ها می لغزد

قبل از انتشار نظرسنجی های منطقه، 0.3 درصد کاهش یافت و به 1.0930 رسید.

کاهش فعالیت تا حد زیادی انتظار می رود، اما اعداد ثابت ممکن است به یورو نیز ضربه بزند، زیرا نشان دهنده نرخ های بالاتر در منطقه ای است که در سه ماهه اول سال به رکود سقوط کرده است.

در جاهای دیگر، شاخص حساس به ریسک 0.9 درصد کاهش یافت و به 0.6694 رسید، در حالی که 0.2 درصد افزایش یافت و به 143.37 رسید، علیرغم اینکه ژاپن در ماه می به بالاترین سطح 42 سال اخیر جهش کرد، که نشان می دهد تورم اساسی ژاپن همچنان داغ است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.