افزایش ارزش دلار، یورو برای حفظ سودهای الهام گرفته از بانک مرکزی اروپا توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا روز جمعه با افزایش در برابر ین ژاپن افزایش یافت، در حالی که یورو به دنبال چرخش جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا افزایش یافت. در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0800 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز

کد خبر : 177586
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶
افزایش ارزش دلار، یورو برای حفظ سودهای الهام گرفته از بانک مرکزی اروپا توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا روز جمعه با افزایش در برابر ین ژاپن افزایش یافت، در حالی که یورو به دنبال چرخش جنگ طلبانه بانک مرکزی اروپا افزایش یافت.

در ساعت 3 صبح به وقت شرقی (0800 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند، با 0.1 درصد افزایش در 98.627 معامله شد.

0.5% افزایش یافت و به 116.70 رسید و به بالاترین سطح خود از ژانویه 2017 صعود کرد و این هفته 1.5% افزایش یافت که بزرگترین افزایش هفتگی از اکتبر است.

این حرکت به دنبال انتشار داده‌های روز پنجشنبه است که نشان می‌دهد در فوریه نسبت به مدت مشابه سال قبل 7.9 درصد افزایش یافته است که بزرگترین افزایش سالانه در 40 سال گذشته است.

هفته آینده هر دو جلسه سیاست گذاری برگزار می کنند، اما در حالی که انتشار این نرخ تورم تایید می کند که فدرال رزرو سیاست های پولی خود را به شکل افزایش نرخ بهره تشدید خواهد کرد، BOJ قرار است سیاست پولی ضعیفی را حفظ کند.

یک روز پس از اعلام این خبر که به برنامه‌های خود برای تشدید سیاست‌های پولی سرعت می‌بخشد و در صورتی که تورم به اندازه کافی سریع کاهش پیدا نکند، تمام خرید دارایی‌های خود را در تابستان متوقف می‌کند، به 1.0984 رسید.

با این حال، در حالی که یورو بالاتر است، اما برای حفظ بیشتر سودهایی که پس از اعلام این خبر مشاهده شد، تلاش کرده است.

بانک مرکزی با پایان دادن به خرید دارایی‌ها زودتر از زمان پیش‌بینی‌شده، گام خطرناکی را برای سخت‌گیری در مواجهه با کندی رشد برمی‌دارد. زوج [ECB President Christine] کتی لین، تحلیلگر BK Asset Management می‌گوید: لاگارد می‌گوید که ریسک‌های رشد در مسیر نزولی قرار دارند.

تحلیلگران گلدمن ساکس روز پنجشنبه اعلام کردند که انتظار دارند تولید اقتصادی در منطقه یورو در سه ماهه دوم با اشاره به نزدیکی منطقه به جنگ در اوکراین کاهش یابد.

ABN Amro اکنون برای اولین بار در دو دهه اخیر دارای یک مورد پایه یورو/دلار است که به برابری یا حتی کمتر از آن رسیده است، با اختلالات عرضه به کالاهای کلیدی که به طور نامتناسبی به اقتصاد منطقه یورو ضربه زده و محدودیت بانک مرکزی اروپا را به تاخیر انداخته است.

در سایر نقاط، علیرغم اینکه اقتصاد بریتانیا در ژانویه بسیار بیشتر از حد انتظار بود، با رشد 0.8 درصدی در ماه ژانویه پس از کاهش 0.2 درصدی در دسامبر، در 1.3081 ثابت بود.

سیاستگذاران هفته آینده جلسه ای برگزار می کنند و پیش از این انتظار می رفت که حتی قبل از این آمار قوی تر از حد انتظار، یک بار دیگر نرخ بهره را افزایش دهند.

پس از رالی قوی اخیر به دلیل افزایش قیمت کالاها، در روز جمعه با کاهش 0.2 درصدی به 0.7345 رسید.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.