افرادی که برای اقامت دائم تأیید شده اند می توانند از 21 ژوئن به کانادا سفر کنند

[ad_1] زمینه ساز افرادی که برای اقامت دائم تأیید شده اند می توانند از 21 ژوئن به کانادا سفر کنند مهاجرت برای مقابله با چالش های دموگرافیک دیرینه کانادا و کمبود بازار کار بسیار مهم است و بخشی حیاتی از بهبود اقتصادی کانادا پس از همه گیری خواهد بود. از 21 ژوئن 2021 ، هر

کد خبر : 94807
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
افرادی که برای اقامت دائم تأیید شده اند می توانند از 21 ژوئن به کانادا سفر کنند

[ad_1]

زمینه ساز

مهاجرت برای مقابله با چالش های دموگرافیک دیرینه کانادا و کمبود بازار کار بسیار مهم است و بخشی حیاتی از بهبود اقتصادی کانادا پس از همه گیری خواهد بود. از 21 ژوئن 2021 ، هر شهروند خارجی که دارای تأییدیه اقامت دائم (COPR) معتبر است می تواند به کانادا سفر کند.

طبق قوانین قبلی ، اتباع خارجی که دارای COPR معتبر صادر شده در تاریخ 18 مارس 2020 یا قبل از آن بودند ، از محدودیت های سفر کانادا معاف بودند. کسانی که COPR معتبری را پس از 18 مارس 2020 صادر کرده بودند ، تنها در صورتی می توانستند به کانادا بیایند که معافیت دیگری داشته باشند یا از ایالات متحده برای اقامت دائم در کانادا آمده بودند.

کمک به متقاضیان با COPR های منقضی شده و منقضی شده

اعتبار COPR ، که می تواند تا یک سال به طول انجامد ، به گذرنامه متقاضی و معاینه پزشکی مهاجرت وی وابسته است. با این حال ، بسیاری از متقاضیان به دلیل محدودیت های سفر یا سایر ملاحظات مربوط به COVID-19 قادر به سفر به کانادا قبل از پایان COPR های خود نبودند. مهاجرت ، پناهندگان و شهروندی کانادا (IRCC) با متقاضیانی کار می کند که قبلاً از محدودیت های سفر معاف بودند تا مجدداً یک COPR برای آنها صادر کنند. برای متقاضیانی که COPR های منقضی شده بعد از 18 مارس 2020 صادر شده اند ، اطلاعات بیشتری در مورد زمان و نحوه به دست آوردن COPR جدید به زودی در وب سایت IRCC در دسترس خواهد بود.

افرادی که COPR آنها منقضی شده است نباید پرواز رزرو کند یا برای سفر به کانادا تلاش کند تا زمانی که یک COPR جدید از IRCC دریافت نکنند.

ورود ایمن و تدریجی ساکنان دائمی جدید به کانادا

اولویت اصلی دولت کانادا سلامت و ایمنی کانادایی ها است. همه افرادی که به کانادا سفر می کنند ، از جمله افرادی که برای اقامت دائم تأیید شده اند ، هنگام ورود به کانادا باید اقدامات و الزامات بهداشتی COVID-19 را رعایت کنند. همه مسافران باید چک لیست نیازمندیهای پرواز به کانادا یا چک لیست مورد نیاز رانندگی را دنبال کنند.

تغییرات در محدودیت های سفر ، مسیر موقت اقامت دائم را برای افرادی که در کانادا سخت کار می کنند ، تکمیل می کند تا اطمینان حاصل شود که نیروی کار مورد نیاز برای بهبود اقتصادی ما همچنان وجود دارد. در حالی که متقاضیان اقامت دائم در کانادا به تقویت نیازهای فوری بازار کار ما کمک می کند ، متقاضیان موفق در خارج از کشور به زمان نیاز دارند تا قبل از اقامت در کانادا شرایط خود را تنظیم کرده و زندگی خود را ریشه کن کنند ، به ویژه در محیط کنونی ما که ممکن است بسیاری در حال حاضر احساس امنیت نکنند. به با گذاشتن زمان بیشتر برای تعداد معقول مهاجران جدید برای اقامت در کانادا و آغاز ادغام آنها ، می توانیم خود را برای آینده اقتصادی کانادا بهتر آماده کنیم.

همچنین به احتمال زیاد ساکنان دائمی هنگامی که به اینجا می رسند از حمایت هایی برخوردار خواهند بود – اعضای خانواده ، کارفرمایان حمایتی و آژانس های اسکان مجدد پناهندگان – و وسایلی برای اطمینان از رعایت آنها با اقدامات بهداشت عمومی.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.