افت و خیز اقتصاد استیبل کوین با کاهش ارزش بازار BUSD به زیر محدوده 10 میلیارد دلار ادامه می یابد – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1] قلمرو استیبل کوین ها یک چشم انداز همیشه در حال تحول است و تعداد سکه های در گردش برای استیبل کوین BUSD به زیر مرز 10 میلیارد کاهش یافته و به حدود 9.68 میلیارد در 3 مارس 2023 رسیده است. در 30 روز گذشته، عرضه توکن BUSD 40 مورد کاهش یافته است. % کمتر

کد خبر : 328431
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰
افت و خیز اقتصاد استیبل کوین با کاهش ارزش بازار BUSD به زیر محدوده 10 میلیارد دلار ادامه می یابد – اخبار بیت کوین آلت کوین

[ad_1]

قلمرو استیبل کوین ها یک چشم انداز همیشه در حال تحول است و تعداد سکه های در گردش برای استیبل کوین BUSD به زیر مرز 10 میلیارد کاهش یافته و به حدود 9.68 میلیارد در 3 مارس 2023 رسیده است. در 30 روز گذشته، عرضه توکن BUSD 40 مورد کاهش یافته است. % کمتر در مقابل، تعداد تترهای در گردش با 4.7 درصد افزایش به 71.11 میلیارد در ماه گذشته رسیده است.

BUSD به زیر 10 میلیارد دلار سقوط کرد، عرضه Tether با 4.7٪ افزایش به بیش از 71 میلیارد دلار رسید

در اقتصاد پایدار کوین، نوسانات عرضه ارز محرک های کلیدی تغییر هستند. از جمعه 3 مارس 2023، اقتصاد استیبل کوین 136 میلیارد دلار ارزش گذاری شده است و استیبل کوین ها 47 میلیارد دلار از حجم تجارت جهان در 24 ساعت گذشته را تشکیل می دهند. عرضه BUSD به طور قابل توجهی کاهش یافته است و اکنون به 9.68 میلیارد رسیده است که تقریباً 0.901٪ از ارزش خالص کل اقتصاد کریپتو را نشان می دهد. در مقابل، دو استیبل کوین بزرگ از نظر ارزش بازار، USDT و USDC، در 30 روز گذشته شاهد افزایش از نظر سکه‌های در گردش بوده‌اند، در حالی که عرضه BUSD همچنان در حال کاهش است.

فروکش و جریان اقتصاد استیبل کوین با کاهش ارزش بازار BUSD به زیر محدوده 10 میلیارد دلار ادامه می یابد

در این ماه، عرضه تتر (USDT) 4.7 درصد افزایش یافته و از 71 میلیارد سکه عبور کرده است. سکه USD (USDC) نیز با 1.7 درصد افزایش با 43.16 میلیارد سکه در گردش بوده است. با این حال، عرضه سه استیبل کوین برتر دیگر، یعنی DAI، دلار پکس (USDP) و دلار جمینی (GUSD) کاهش یافته است. عرضه DAI در این ماه 2.1 درصد کاهش یافته است، در حالی که USDP 20.2 درصد کاهش یافته است. به طور مشابه، عرضه GUSD نیز طی 30 روز گذشته 2 درصد کاهش یافته است. در مقابل، عرضه Trueusd (TUSD) در ماه گذشته 22.5 درصد افزایش یافته و به 1.16 میلیارد سکه رسیده است.

USDD و FRAX نیز با افزایش اندکی 0.2% در ماه گذشته و FRAX 1.1% نسبت به ماه قبل افزایش داشته اند. هر 9 دارایی استیبل کوین ذکر شده با هم 70.22 درصد از حجم معاملات 24 ساعته را تشکیل می دهند. قبل از رویداد حذف استیبل کوین Terra، بازار استیبل کوین قابل پیش بینی تر بود و رشد ثابتی را نشان می داد. با این حال، کاهش در زمان‌های اخیر ماهیت غیرقابل پیش‌بینی فعلی بازار استیبل کوین را نشان می‌دهد.

برچسب ها در این داستان

بلاک چین، BUSD، عرضه BUSD، رمزنگاری، ارز دیجیتال، بازار ارزهای دیجیتال، DAI، غیرمتمرکز، depegging، دارایی های دیجیتال، ارز دیجیتال، توکن های دیجیتال، اقتصاد، امور مالی، فناوری مالی، نوسانات، FRAX، GUSD، سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در بازار، Peer -همتا، اقتصاد استیبل کوین، توکن های استیبل کوین، استیبل کوین، عرضه، ترا، حجم معاملات، توسد، USDC، USDD، USDP، USDT، ارزش گذاری، ارز مجازی

با توجه به نوسانات اخیر عرضه، فکر می کنید آینده استیبل کوین ها چه خواهد بود؟ نظرات خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر به اشتراک بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.