افت سودسازی «وهور» در یکسال مالی

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در یکسال مالی سود عملیاتی را ۱۱هزار و ۲۹۲میلیارد ریال و سود خالص را ۱۱هزار و ۲۳میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل به ترتیب با رشد ۵۸۹ و ۶۶۰درصد همراه شده است. این شرکت با سرمایه

کد خبر : 28917
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۵:۲۱
افت سودسازی «وهور» در یکسال مالی



به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در یکسال مالی سود عملیاتی را ۱۱هزار و ۲۹۲میلیارد ریال و سود خالص را ۱۱هزار و ۲۳میلیارد ریال اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال مالی قبل به ترتیب با رشد ۵۸۹ و ۶۶۰درصد همراه شده است.

این شرکت با سرمایه ثبت شده۴هزار میلیارد ریالی، سود انباشته پایان دوره را با رشد ۵۶درصدی مبلغ ۲هزار و ۶۲۳میلیارد ریال منتشر کرده است.

با توجه به صورت وضعیت پرتفوی سهام شرکت های پذیرفته شده در بورس، «وهور» با رشد ۲۰هزار و ۱۳۵میلیارد و ۲۷۶میلیون ریال این پرتفوی همراه شده است. در این صورت وضعیت بهای تمام شده پرتفوی بورسی ۲هزار و ۵۳۴میلیارد ریالی به مبلغ ۲هزا رو ۵۳۴میلیارد ریال رسید. همچنین ارزش بازار آن با رشد ۲۲هزار و ۶۷۰میلیارد ریالی به ۲۲هزا رو ۶۷۰میلیارد ریال بالغ شده است.

وهور” در نظر دارد پرتفوی شرکت را به دو بخش اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کند. در اهداف کوتاه مدت، راه اندازی پروژه ۱۴ مگاواتی جاسک را می توان ذکر کرد. در خصوص اهداف بلند مدت می‌توان به افزایش سرمایه گذاری در بخش انرژیهای تجدیدپذیر مانند نیروگاه های بادی اشاره کرد و همچنین احداث نیروگاه های سیکل ترکیبی در برنامه های بلند مدت شرکت است.

خاطرنشان می شود:  در مجمع عمومی فوق العاده این شرکت در تاریخ ۱۲بهمن۱۳۹۹ که برگزار شد اصلاح ساختار مالی مطرح شد و سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی سرمایه گذاری های بلند مدت به مبلغ ۶۶هزار و ۱۷۶میلیارد ریال (یک هزار و ۵۵۴ درصد) افزایش یافت که افزایش سرمایه مزبور در تاریخ ۳اسفند۱۳۹۹ در اداره ثبت شرکت ها به ثبت رسید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.